kysa275 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Głupie pytanie ale czy poprawnie ci działa prędkościomierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 ja mimo wszystko stawiam na zawory, ew sprawdz filtr powietrza moze tam syf jakis siedzi ;) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Nie wiem jak inni , ja tam starałem się nie schodzić niżej jak 4500-5000 obr/min (od 3 biegu w górę) , od tej wartości vtr zaczyna jechać wdł. mnie , ( miałem serie i seryjne ustawienia ) , bo raz - szkoda pieca , a dwa - tam nie ma mocnego dołu . tak to niestety wyglada z V-kami. a ja myslalem ze jak kupie tysiąca to bede mial elastyczny silnik :banghead: a musze wachlowac bardziej niz w mojej mz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Prędkościomierz mam dobry, a bynajmniej nie oszukuje o wiecej niz o 5km/h. Poza tym ja nie patrze jak jade na licznik a na to co sie dzieje na drodze i na obroty-jak ciagnie silnik i jak pracuje. Chodzi o to ze np Jadac z Elbląga do Gizycka (200km) po 1 inni jada na 6 biegu(yamaha fj1200, ducati monster 600) a ja na 4, czasem na 5 biegu i to przy pustej drodze jadac spokojnie te 120km/h czasem nieco wolniej a czasem nieco szybciej. I to jest chore w moim motocyklu. w miescie nie ma skrzyzowania na jakim bez szarpania wyszedlbym na 2biegu. Dodam, że motocyklami jezdze od 12 roku zycia a japonią od 1998roku. Miałem gs400, gpz900r, 2 cbrki600 i teraz tą vtr od 2lat-3 sezonów i jeszcze 1 sezon na niej jezdzilem-pozyczajac czasem od kolegi od ktorego odkupilem motocykl. Próbuje pozyczec stojak pod wahacz, wtedy wezme sie za wstawienie tej 45zebatki. Poza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Rafał P napisałeśPoza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!!A co ma być inaczej :eek: Edytowane 2 Marca 2012 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Tylko jak założysz żebatke 45 to o 4 zęby więce niż masz to może sie okazać że łańcuch będziesz miał za krótki,po prostu koło ci sie nie cofnie ile trzeba i nie założysz łancucha. Sprawdz to wpierw bo szkoda pracy.Ja też nie moge zrozumieć tego co napisałeś?? jak byś miał za dużą zębatkę z przodu a za małą z tyłu,ja mam tak jak każdy tutaj 16-41 i na 6 biegu nawet we dwie osoby motor od 100 normalnie mi przyspiesza i jedzie z taką prędkością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 ja bym tego bzdurą nie nazwał...większa ilość zębów na zębatce czyli zwiększa się jej obwód,trzeba przysunąć koło bliżej silnika jak starczy mu regulacji to spoko ale pisał,że ma gdzieś naciąg do połowy to bym sie zastanowił...łańcuch ma do standartowych zębatek,im większa zębatka z tyłu tym dłuższy łańcuch sie stosuje...to jest logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 straci tylko na prędkości maksymalnej a zyska większe obroty przy nizszej prędkości,i o to chyba właścicielowi chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 nie jezdziłem i nie pociąga mnie takie szpanowanie :icon_razz: a sprawa tego człowieka... co pisał 7 postów temu o takiej wymianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Jeżeli będziesz zmieniał tylną zębatkę na 45 to licz się z tym, że będziesz musiał sztukować łańcuch.Co do jazy L-twinem to już tak jest podobnie jak z singlem albo sobie radzimy z taką charakterystyka i przyjmujemy ją albo wracamy do rzędowej 4. Oczywiście modyfikowanie przełożeń pomoże ale niezrobi L-twina rzędówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 To na ch*j dawać takie rady o zębatkach. Ale jak się jeździ normalnie V-ką, to nic nie szarpie, kwestia operowania manetką gazu. Łatwiej jak rzędówką.Dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 ja pie*le...przecież po to jest ten temat założony...gościu pyta ktoś mu radzi i odpowiada żeby sie nie męczył i nie robił jednej czynności 10 razy.i co... założy większa zębatke a tu łańcuch za krótki to mu pisze... Próbuje pozyczec stojak pod wahacz, wtedy wezme sie za wstawienie tej 45zebatki. Poza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 2 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Looz po co te spiny ... problem w postach Rafała jest taki , że podaje wszytsko jak trzeba (napęd sandard 16/41 , i jakoś nie chce mi się wierzyć żeby miał inną skrznie lub srednice tylnego koła ) ale ... dalej z opisu wynika jak by miał założony 41/16 :icon_mrgreen: i choooj my tu sie będziemy spuszczać a jemu dalej jedzie 120km/h na 4 biegu przy niskich obr ... Rafał jeśli masz dostęp do starego napędu to bądź tak uprzejmy i podaj ilości zębów koronek ze starego napędu (może coś się wyjaśni) . Ale wydaje mi się , że albo ktoś z nas tłoczy , albo coś jest źle policzone ... Edytowane 2 Marca 2012 przez Guti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Już wróciłem, ale się ludzie rozpisali(co poniektórzy czytać ze zrozumieniem, nie potrafią)Od samego początku pisałem, że mam 102ogniwa łańcucha, z przodu zębatkę 16zębów(oryginalną z plastikowym elementem) a z tyłu 41zębów i łańcuch -oś koła jest w połowie regulacji(więc niby powinienem mieć albo 101ogniw łańcucha albo inną zębatkę).Jakbym posiadał stary zestaw-to bym głupich pytań nie zadawał-tylko policzył zęby, łańcuch ewentualnie rozstaw zębów i średnice całej zębatki pomierzył.Pożyczyłem zębatkę od GSXR 45zębów ale okazało się że ma inna średnice otworów mocujących. mimo to zamontowałem ja do starej zębatki i wyszło że bezpiecznie będzie założyć zębatkę z 43zębami.Poza tym pisałem wielokrotnie i wkurzają mnie wasze wypowiedzi odnośnie braku mojego doświadczenia. Ciekaw jestem czy Wy swoje silniki byście kręcili na 6 biegu jadąc w zakresie obrotów 1000-1500 z pasażerem. Mi by było szkoda wału, zaworów a i spalenie pewnie było by dużo wyższe niż jadąc 4 tys obrotów.Ale co ja się znam. W końcu jeżdze od tygodnia(w tym sezonie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 zalozenie 43 zebow moze rozwiaze problem plynnosci jazdy.ale bedzie to leczenie objawow a nie przyczyny. i raczej nie rozwiaze problemu wysokiego spalania. a swoja drogą jesli wczesniej przy turystycznej jezdzie miales 7,5 l to tez duzo (chyba ze inaczej rozumiesz turystyke :wink: ) w kazdym razie powodzenia bo wiosna sie robi i kazdy chce przeciez bezproblemowo smigac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.