Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

widze ze wrocil moj ulubiony temat. dojazd do pracy( miasto wioski i teren niezabud-rano spoko, po poludniu korki)5,8l. obroty do 4 tys. wystarczajace zeby byc pierwszym na swiatlach a na 6 biegu to 120 km/h. normalnie nie przekraczam 7 litrow. autostrada 160-180 plus troche miasta wyszlo 7,4l. tak to u mnie wyglada.jest taki temat na forum- srednie spalanie- chyba nie ma tam sprzetu, ktory by u kogos nie palil 8-10 czy 12 litrow. nie twierdze ze sportowe V sa do turystyki ale, zwlaszcza Firestorm, te motorki maja mocny srodek obrot. wiec po co krecic 7-8 tys jak do dynamicznej jazdy wystarczy 5-6 tys. przeciez to nie 600-tka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo robicie z tego VTR-a jakąś CBF albo Bandita. Ten sprzęt aż się prosi, żeby mu odwinąć aby przód wystrzelił w górę, aż się prosi aby momentalnie dojść do 200 km/h ze złowrogim rykiem w tle, aż się prosi żeby wychlać te 9 l żeby móc pokazać na co go stać.

Jazda VTR-em do 4000 rmp, ekonomicznie, to jak jazda czymkolwiek innym, a nie jest to motocykl jak inne.

Fajny ten Firestorm. Nie miałem farta do tego sprzętu, bo chciałem go kupić, ale trafiałem albo na szroty albo na sztuki w nierozsądnej kasie a raz ktoś mi podkupił fajny egzemplarz. Suma sumarum TL zrobił na mnie lepsze wrażenie pod każdym względem i cieszę się, że tak właśnie wyszło :) .

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i mu sie odwija, ale od czasu do czasu.podobno w naszym kraju dobrych drog jak na lekarstwo? mam pytanie pol zartem pol serio... wycieczka do czech ,200km z haczykiem ,polowa w kraju- 140/150+momenty na obwodnicy i druga polowa w Czechach, wiadomo spokojnie+zakrety np czervenohorskie sedlo-spalanie do 7l. to jak mam jechac zeby dojsc do 10? jechac na 3,4? jest wiele sprzetow ktore duzo pala ale w testach jakos uparli sie na vtr. przynajmniej forum na chwile ozylo :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt nie jezdze jakos szybko bo dopiero sie ucze .... ale Fire nie wicagnol mi dychy poza torem, i treningami na parkingach.... tak pozatym z owiewkami mieszcze sie w 9 w miescie w 7,5 w trasie predkosc pomiedzy 160-200, jak zdjąłem oweiwki skoczylo spalanie srednio o litr na 100 :D

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdym razie ja sie ciesze ze moja to taki abstynent. a twoja Yuby to byla dosc konkretnie tuningowana,nie? naprawde nie mamy nic lepszego do roboty w sobote wieczor? :icon_biggrin:

Edytowane przez rom996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo robicie z tego VTR-a jakąś CBF albo Bandita. Ten sprzęt aż się prosi, żeby mu odwinąć aby przód wystrzelił w górę, aż się prosi aby momentalnie dojść do 200 km/h ze złowrogim rykiem w tle, aż się prosi żeby wychlać te 9 l żeby móc pokazać na co go stać.

 

No na wiele go nie stać, 1000f dostaje w dupę od 636, sprawdzone. :icon_biggrin:

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na wiele go nie stać, 1000f dostaje w dupę od 636, sprawdzone. :icon_biggrin:

Tak, ale jak są już wysoko rozkręcone, wtedy w 636 budzi się szatan, a V-ce brakuje góry. Domyślam się, bo u mnie też tak właśnie jest, a to podobne sprzęty.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na wiele go nie stać, 1000f dostaje w dupę od 636, sprawdzone. :icon_biggrin:

Od wszystkich nowych sportowych 600 dostanie ( porównywanie go z ścigaczami zresztą jest chyba nie do końca trafione ) ,

co nie przeszkadza mu lać w mieście 600-ki od startu ze świateł do około 90 na godzine :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firestorm to konstrukcja z 1997r(w porownaniu z 600 swojego czasu to juz tak blado nie wypada) a wiec jesli chodzi o sportowe moto to po prostu zmierzchle czasy, poza tym 1000f nigdy nie aspirowal do bycia supersportem bo od tego byl Fireblade i SP.na ten turystyczny nacisk to bym sie nie zgadzal,dosc obciazone nadgarstki, niska szyba ogolnie slaba ochrona przed wiatrem( V2-waski silnik, waski motor)kiepskie siedzenie dla pasazera to slabe cechy nawet jak na motor sportowo-turyst.VFR wypada pod tym wzgledem lepiej. wydaje mi sie ze honda chciala miec bez wiekszego wysilku swoja Vke i taką zrobila.w tamtych czasach nie miala zbyt duzej konkurencji, praktycznie tylko TL. jest to taki lekko sportowy motor,a 10 lat produkcji swiadczy o tym ze znalazl jakas grupe docelowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam posiadaczy VTRek :flesje: zima co raz bliżej, więc co raz częściej nuda każe zasiąść przed komputerem, a nic bardziej nie uprzyjemni zimowej nudy niż powymienianie się opiniami, doświadczeniami z naszymi moto etc etc.

 

VTR mam od sierpnia, moja pierwsza V, po przesiadce ze sport.-turys. 600 muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

Używam VTR i turystycznie i odrobinę na sportowo, parę razy udało mi się wyrwać na różne tory. Rocznik 2003, kolor czarny mat, wydechy wybebeszone, co prawda nie gada tak dobrze jak ta Notturno na fajnie przerobionych wydechach, ale ujdzie. :rolleyes:

Planów na przyszłość co do zmiany na razie brak, wiem tylko, że to na pewno będzie V. :buttrock:

 

2011%5C09%5C30%5Cbikepics-2280022-800.jpg

Mtx 125R - Cb 500 - Cbr 600- VTR1000F- VTR 1000 Sp1
http://www.bikepics.com/members/dagmara/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...