Dziki_YZF Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Witam!szukam informacji na temat eksploatacji tego motocykla, napiszcie coś bo mało tego. bierze olej? i ile pali. z góry dziękipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 kumpel ma VTR,ogulnie jest bardzo zadowolonyniebierze mu olejuna początku nasłuchał się że dużo pali i faktycznie paliła mu z 8-9l/100ale wyregulował sobie gaźniki i mieszanke i pali mu 6-7 przy szybkiej jeździe po mieścieżadnych problemów z nią niema a jeździ 3 sezonteraz napalił się na SP1 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 VTR ponoć zajebista , ale słyszałem , ze TL 1000R jest jeszcze ostrzejsza ... Pozdrawiam Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Siema,VTR 1000F to bardzo fajny motocykl do jazdy raczej solo (choć nie tylko), raczej na średnich i krótkich dystansach (napisałem raczej). Piękny dźwięk silnika, charakterystyka widlaka z silnym dołem sprawia wrażenie, że kop jest lepszy, niż na czwórkach i trójkach ;-) rzędowych.Pali raczej dużo, w mieście zazwyczaj koło 8 litrów.Od 2001 jest większy zbiornik paliwa, co jest miła rzeczą ze względu na spalanie (19 l zamiast 16).Stosunkowo kiepska osłona przed wiatrem ... ale nie każdemu to przeszkadza...Moim zdaniem bardzo ciekawy motocykl. Jeździłem i bardzo mi przypadł do gustu, chociaż przy redukcjach (ostrzejszych) dupa chce wyprzedzić przód. Ale da się opanować.PZDR PS a tak w ogóle to była masa tematów o VTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas369 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 Witam, nosze sie z zamiarem kupna Vtr1000 Sp-1, mzoecie powiedziec mi cos wiecej na temat tego sprzetu jakies opinie, relacje z jazdy. Hmm czy jest jakas róznica pomiedzy amerykanska wersja RVT a VTR?? Pytam bo znajomy znalazł w stanach i z fotek widze ze ma inny tylny wahacz, rama i owiewki sa całe czarne. Prosiłbym o jakies opinie na ten temat. Pozdrawiam Blondas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Miałem okazję siedzieć na takim motocyklu. Sprzęt mi się zajebiście podoba :) Wadą jest, że pozycja jest potwornie nie wygodna. Przy moim wzroście 184cm cały ciężar leżał na nadgarstakch. Jechać nie miałem okazji, ale rozmawiałem z człowiekiem który na takiej latał i mówił ze na krótkie przeloty jest zajebista, ale na dłuższe trasy potwornie nie wygodna. Narzekał także na straszliwie agresywną pracę silnika. Gościu zmienił sprzęt na Firebleda i mówi że sprzęt jest o niebo bardziej uniwersalny i wygodniejszy. Pomijając to wszystko sam chciałbym takiego mieć :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas369 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 spoko dzieki za info, obecnie jzze fajerem ale stwierdzie ze pora na zmiane, a co do agresywnej pracy silnika w koncu to jest to co tygryski lubia najbardziej :) hehe Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 bardzo duze spalanie niestety to spora wada tego motocykla. rozmawialem ostatnio z wlascicielem takiego vtr-ka. poza tym piekne brzmienie - dwa kominy arrow, cudnie to grało. stanąć za takim na światłach to jak przejść się do filharmonii. zapiera dech, poważnie. ahhh te kilo V2:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zmucha Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=64497&hl= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blondas369 Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 wielkie dzienki za linka :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam. W końcu udało mi się kupić wymarzony motocykl (tak jak w temacie) maszyna jest z 2001 roku już po "przeróbkach" tzn większy bak, nowe zegary itd. Kolor żółty, tłumiki BOS'a. Bardzo dobrze mi się go prowadzi no i to przyspieszenie od samego dołu:D mam go dopiero od wczoraj więc chciałbym zadać kilka pytań użytkownikom tych maszynek 1) jakie najlepiej obroty utrzymywać jak jedziemy ze stałą prędkością (mogą być niskie czy lepiej nie zamulać?)2) temp. silnika... Jeżdżąc po mieście strasznie szybko mi sie zagrzewa i włącza się wentylator. przy szybkiej jeździe poza miastem temp. jest w granicach 85*C jednak w mieście dochodzi nawet do 100*C Czy to normalne czy powinienem iść z tym od razu do serwisu? (płyn chłodniczy jest na środku między przedziałkami)3) Biegi. Dwójka wchodzi bardzo głośno. Reszta jakby trochę ciszej jak na razie to wszystko z tego co pamiętam, jak coś mi się przypomni to dopiszę. Oprócz tego proszę o jakieś rady, podpowiedzi apropo użytkowania vtr'ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 Heh to jest ból, mi też niestety pali ok. 10l ale nic nie zastąpi tej przyjemności z jazdy. Już się trochę oswoiłem z tym silnikiem i nawet przestał mi się grzać:) Po postu trochę inaczej sie tym jeździ niż na rzędówkach. Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu mam nadzieję że będzie mi długo służył:) ... Kontroluj łożysko główki ramy... w jaki sposób mam to kontrolować, na co zwrócić uwagę?? w tych sprawach technicznych jestem raczej laikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2008 To ze szybko lubi łapać luz, i trzeba go co jakis czas kasowac. 15min roboty. Potwierdzam, że grzeje sie szybko. A co do spalania to sprawdz czy Twoja wersja nie jest zablokowana, bo te palą wiecej niz odblokowane. U mnie po odblokowaniu spalanie nieco spadło a wyraźnie da sie odczuc dodatkowe koniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Na czym polega blokada w VTR'ce? Trzeba jakąś część wymienić czy coś usunąć? dam rade zrobić to sam czy trzeba do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (edytowane) Zciągnij zbiornik paliwa, a następnie airbox ale tylko góra. Odkręć plastikowe króćce z gażników i odciągnij palcem do góry ta czarną plastikową przepustnice a ręka pociągnij za manetke do oporu. Wtedy bedziesz widzieć cały przelot przez gaźnik. I przyjrzyj sie dobrze - czy swiatło otworu w jednym i w drugim gaźniku nie jest czesciowo przysłonięte o ok 0.5 cm. Jeżeli nie potrafisz tego stwierdzic na tym etapie, to musisz zrzucić gaźniki z tych gumowych krócców i wtedy dokładnie bedziesz widział - wersja zablokowana w połowie tego króćca ma wstawioną blaszke która zmniejsza średnice dolotu. Juz wiesz co masz z nią zrobić. Na króccach dodatkowo bedzie pisac ilość kW - zablokowana ma 72kW i tak tez u mnie pisało. Jak wywalisz te blaszki, składaj wszytsko z powrotem, przeregulowac gaźniki jezeli bedzie to konieczne i masz pełne 110 KM. Powodznia ! :] Spokojnie dasz rade sam - w skrócie musisz wywalić blaszki które sa zamontowane w łącznikach gaźnika z cylindrem - to wszystko. Edytowane 8 Czerwca 2008 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.