rom996 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 jesli moge sie wtracic, masz porownanie w stosunku do standartowej? jesli tak ,.to jaka jest roznica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerb Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Niestety nie mam, chcialem sie tylko dowiedziec czy moja to jest te DB czy nie bo raz slysze ze to chodzi o kszatlt szyby a raz ze DB to firma. Na szybe nie narzekam, do 180 km/h lece sobie bez skladania sie za nia i jest ok, a jak sie zloze to juz w ogole nic nie slychac i nie czuc, calkowity spokoj. Moj wzrost to okolo 175 cm. Cytuj http://www.bikepics.com/members/cerb/ - moja stajnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 z tym DB to wlasnie tez nie jestem pewny, ale szukam szyby z szerszym garbem. Puig robi fajna ale pewnie sie cenia. ja mam 183cm i przy oryginalnej szybie jest kiepsko jak sie szybko jedzie. albo wieje i miota glowa na wszystkie strony nad szyba, a schowac tez nie ma sie za czym. przy ponad 200 moge spokojnie dac buzi szybce od kasku, tak mi go dociska. ale przewaznie jezdze do 140 wiec mozna wytrzymac. boje sie ze wyzsza szyba bedzie odchylac strumien powietrza przy spokojnej jezdzie prosto w kask.( a moze trzeba bylo ustawic sie w kolejce po rozum a nie po wzrost?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Dokladnie o taka ;) Ty nie masz DB. Hmm, to ja moze zle nazywam szybe, bo db to wlasnie w/g mnie jest taka z garbem i o taka mi chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Kurde dla mnie one wygladaja tak samo :P A przynajmniej niewiele sie roznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Hej Jestem nowy na forum ale... mam juz wymarzony motocykl na ten sezon i oczywiscie jest to VTR 1000 F z 1997roku. Mam w nim za to pewien problem, a mianowicie taki, że cos jest nie tak z prądem-ładowaniem. Motocykl kupiłem od kolegi i to juz u niego wystepowalo. chodzi dokladnie o to ze jesli jezdze tylko po miescie lub w paradzie motocyklowej, to niestety. Motocykl ma za mały prad i nie da sie go odpalic bez pomocy kabli i innego odbiornika pradu-aku. Jesli możecie, zwłaszcza jak ktos z Was jest elektrykiem to moze podajcie namiary, gdzie jaki prąd powinien być tzn jaki na akumulator a jaki na regulator czy alternator. No i jaki akumulator polecacie?, kolega połakomił sie na kase i kupił zwykly bezobslugowy, sucholadowany ale mniejszy gabarytami od oryginalu i moze tu jest problem z tym pradem, na calym aku nie ma zadnego symbolu-jako wartosci Ah tylko model aku-niestety jest zima a moto stoi w tym momencie jakies 15km ode mnie i nie mam jak sprawdzic. Nie piszcie na szybkiego co sprawdzic, bo tyle to wiem, chodzi bardziej o jednostki-jakie napiecie ma byc w danym miejscu. Dziękuję :notworthy: Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Możliwe, że masz zepsuty regulator napięcia. Z tego co wiem lubi się on przegrzewać. Inna sprawa to odpowiednie dobranie akumulatora, czyli jego pojemności i wartości prądu rozruchowego. V-ki po prostu muszą mieć większy prąd rozruchu. Proponuję katalogowe dobranie akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Moim zdaniem jest to też wina akumulatora, jeżeli nie masz serwisówki to ściągnij z netu i sprawdź jaki powinien być dokładnie, zamontuj i powinno działać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 www.yuasabatteries.com akumulator do VTR 1000F z 1997 Battery Family: Maintenance Free Battery Type: YTX12-BS Voltage: 12 Capacity: 10 Dimensions: 6" x 3.4375" x 5.125" Weight: 7.5 lbs. Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm Metric Weight: 3.4 kg Polarity: Acid Volume: 0.6 Amps: 1.2 C.C.A.: 180 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 (edytowane) http://moto.allegro.pl/item885610826_akumu...lep_poznan.html Znalazłem coś takiego. Troszkę drogi ale myślę, że jak ma wytrzymać parę sezonów a nie jeden to się opyla... Najgorsze, że też muszę taki kupić bo moja bateria też na wymarciu :) ...a dopiero robiłem pełen serwis... Edytowane 9 Lutego 2010 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja zalozylem sobie zelowke i kreci jak wsciekly... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 To co polecasz YUBY jeśli chodzi o baterię do VTRki? Widzę po poście, że masz spore doświadczenie jeśli chodzi o ten motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Dzięki za szybka reakcje :) Jak juz będę miał motocykl pod domem i temperatura podskoczy to oczywiscie pierwsze co zrobie-sprawdze po symbolu co to za aku, bo osobiscie bylem przy kupnie aku ale sugerowalismy sie z kolega tym ze stary aku byl tej samej firmny i parametrow, myslelismy ze nowy bedzie ok, a ze roznica w cenie byla ponad 60zł to kupilismy tanszy-teraz ja bede musial najprawdopodobniej wymienic na nowy, wlasciwy zelowy. sporo czytalem o tych regulatorach, ze podobno nawet rzeberk nie mialy oryginalnme i zamienniki byly o wiele lepsze i dodatkowo ludzie montowali je w innych miejscach, mniej narazonych na nagrzewanie. Dzieki Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KowalMX Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 duży jest problem w vtr aby wyjąć gaźniki żeby sprawdzić czy nie ma zwężki na króćcach ssących? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 duży jest problem w vtr aby wyjąć gaźniki żeby sprawdzić czy nie ma zwężki na króćcach ssących? :) Hej, nie będę pisał o tym jak się rozbiera-bo nie wiem. Ale dławi sie motocykle na kilka sposobów: -dodatkowa metalowa uszczelka miedzy gaznikiem a kanalem dolotowym do glowicy-zazwyczaj od razu npodane na niej jest ile ma kW -w kanale miedzy gaznikiem a glowica-aluminiowy odlew-wystarczy spilowac i zapolerowac -wywiercona dziurka w przepustnicy wiertlem cieniutkim-cos kolo 1mm moze mniej-wystarczy to zalac-u kumpla zrobilismy to poxiliną i dziala od 3 sezonów Pomijam inne modyfikacje: zębatki, wałki rozrządów etc Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.