Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko a nawet dwa. Czy da rade w VTR1000F zrobic cos takiego jak snorklymod w SV650 lub airboxmode w Kawasaki Z1000, chodzi o udroznienie doplywu do filtra powietrza (zwiekszenie dolotu).

 

No i czy znacie kogos kto ma na opchniecie VTR w dobrym stanie z jakimis fajnymi fajami ? Oczywiscie za rozsadne pieniadze (do 10 tys).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej nie mialem czasu sie pochwalic zdjeciami mojego nowego nabytku. Ponizej link do zdjec:

http://picasaweb.google.com/piotr.kwiatkow...R1000Firestorm#

 

Yuby, udalo ci sie zlapac kontakt do goscia, ktory dorabial ci crashpady?

 

I jeszcze jedno pytanie, macie serwisowke do VTRy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej nie mialem czasu sie pochwalic zdjeciami mojego nowego nabytku. Ponizej link do zdjec:

http://picasaweb.google.com/piotr.kwiatkow...R1000Firestorm#

 

Yuby, udalo ci sie zlapac kontakt do goscia, ktory dorabial ci crashpady?

 

I jeszcze jedno pytanie, macie serwisowke do VTRy?

 

Szukajcie a znajdziecie: http://www.megaupload.com/?d=FRDQORPM

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczesniej nie mialem czasu sie pochwalic zdjeciami mojego nowego nabytku. Ponizej link do zdjec:

http://picasaweb.google.com/piotr.kwiatkow...R1000Firestorm#

 

Yuby, udalo ci sie zlapac kontakt do goscia, ktory dorabial ci crashpady?

 

I jeszcze jedno pytanie, macie serwisowke do VTRy?

wiesz moze jakiej firmy masz szybe?

 

Wisla to dobry pomysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, VTR spszedałem i jest cb1300 . Wspominając ją nie ma wielkiej rużnicy w niutonometrach

(moment obr.) moto ciągnie od samego dołu :lalag: . Spalanie 6,2 /100 przy 130km/h tj. do rezewy 180 km pokonanej drogi ,wydechy zaszczepione do RSV MILE cudny dzwięk :clap: .W zakrętach jest super ale bądż czujny . na koło niema problemu z gazu. Uwaga :icon_exclaim: VTR-ka nie wybacza błędów jest to diabeł :icon_twisted: naprwdę miejcie szacunek dla tego motocykla :notworthy: . pozdrawiam Jacor1300

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A istnieje motocykl ktory wybacza bledy? :bigrazz:

 

Jesli chodzi o pochodzenie szybki, nie znalazlem nigdzie nazwy producenta.

 

Gmole zamowilem PUIGa, ciekaw jestem czy sam tez bede musial kombinowac ze zmiana miejsca ich mocowania. Kr69, ile masz wzrostu i na czym polegala niewygoda zwiazana z mocowaniem w oryginalnym miejscu?

 

Kolor jest zajebisty :]

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 191cm wyrost i dotykałem piszczelami tego crash pad'u. Górna część buta zahaczyła mi kilka razy o końcówkę crash pada przez co nie mogłem podeprzeć się kilka razy na światłach co o mało nie skończyło się upadkiem. Może z czasem bym się przyzwyczaił, ale oprócz tego wydawało mi się, że crash pad jest za daleko z tyłu i nie ochroni w ogóle owiewek. Tak jak pisałem miałem już malutką wywrotkę i zupełnie nic się nie stało oprócz zgięcia szpili na której był zamontowany crash pad (już jest nowa- koszt 2 piwa ;) ) i lekko pękniętej owiewki przy mocowaniu lusterka ale to tylko dlatego, że mechanizm zginający lusterka był dokręcony na maksa i był zapieczony, jakby lusterko zginało się normalnie nic by się nie stało. Jestem pewien, że przy standardowym mocowaniu miałbym pokiereszowany przód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...