Edyms Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 No tak, slysze same dobre zdania o Honda FireStorm za wyjatkiem tego spalania. A co z Suzuki SV 1000s? ze sie tak zapytam bo to V-ka.Ten model tez nie jest drogi a nowoczesny (wtrysk, mniejsza waga....). Czy ktos smigal na tym albo wie jak sie ten moto zachowuje? Wazne zeby mial mocny dol i piekne brzmienie. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Sprzęty fajne, ładne, nietuzinkowe, dla ludzi, którzy mają na tyle długie i grube siusiaki, żeby nie mieć kompleksów przed rzędowymi czwórkami. U mnie chyba jest dość krótko, bo zawsze obstawiam jedynie rzędowe litrówki. Może z czasem się to zmieni... jak podrosnę... :lol: Zasadniczą wadą tych motocykli jest silnik - z jednej strony mocny i piękny - z drugiej strony skarbonka bez dna i zawsze przegrana pozycja z rzędówkami. Jeżeli kiedykolwiek dojrzeję do chęci posiadania (japońskiego) V2 to będzie to TLR'a - koniecznie z zadupkiem :D a Ducati to inna liga :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Witam chce chce nabyć VTR-kę ze względu na niezbyt duża kwotę kasynie mam za dużego wyboru, mam okazję kupić z 97r. 17500tys przebiegu sprowadzona z niemiec za kwote 11500tys. Jednak doczytalem na stroncehttp://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426...26,2612757.html jest co nieco natemat tego sprzetu i czy faktycznie macie kłopoty z napinaczem łańcucha rozrządu i nieszczelna pompa cieczy chłodzącej, ale tylko w egzemplarzachz 1997 r. Czekam na wasze opinie i pozdrawiam posiadaczy tego pieknego przetu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Jeździłem VTR1000 i zrobiła na mnie ogromne wrażenie.Mimo tego że jeżdżę na motocyklach o bardziej klasycznej linii, to po wejściu na VTR po prostu wsiadłem i pojechałem – nie patrzyłem na to gdzie są przełączniki gdzie są dźwignie biegów hamulca, po prostu siadasz, jedziesz.VTR to bardzo dobrze skrojony motocykl, gdzie wszystko jest tam gdzie powinno, jest też dość wygodny.Silnik oddaje moc bardzo płynnie, do tego stopnia, że traci się rozeznanie w przyśpieszeniu – można się bardzo zdziwić po spojrzeniu na licznik gdy wskazówka pnie się do góry w zawrotnym tempie. Mocniejszy ruch manetką gazu i już oświetlamy latarnie. Niestety ma kilka wad.Skrzynia pracuje głośno, zawieszenie jest miękkie co przy spokojnej jeździe nie przeszkadza ale przy szybszej już tak – zwłaszcza miękki przód był zauważalny.No i motocykl ten dużo pali 8l to norma.Pierwsze wersje miały mniejszy zbiornik paliwa, ja jeździłem na 2001 z większym zbiornikiem (chyba 19l) i wyświetlaczem ciekłokrystalicznym. Mimo tych kilku wad i tego że nie gustuje w tego typu motocyklach, to gdybym miał kasę to chętnie bym łyknął to Vke – a to już chyba świadczy o niej bardzo dobrze. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 27 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2005 Hee dzieki PROC za opinie, też słyszałem że chwalą ten motocykl, tylko żemnie zastanawia ta pierwsza wersja z 97r, czy faktycznie są z nią problemy.Jeszcze raz dzieki i suchych asfaltów :D [ Dopisane: 29-10-2005, 01:10 ]Hej PROC zakupiłem sprzeta, ale jednak młodszy rocznik 2002 17tys przebiegu, tak jak mówiłeś siadasz i jedziesz jak byś już znał gdzie co i jak, miałem tylko przykrą przygodę bo... (nie kraksa spoko) nie dojechałem do domu bop padł podobno regulator napięcia pech i moto wrociło spowrotem na miejsce zakupu, maja mi to zrobic do jutra mam nadzieje ze uda im sie i pojade do chaty tym rumakiem. Podobno silniki V gasi sie stacyjka bo leca regulatory nap, ale ile w tym prawdy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 30 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 Cześć,kolega lata 2000 rocznikiem. Właśnie wymieniał regulator. Regulator pada podobno od tego, że sie strasznie grzeje. Oryginalny nie ma nawet żeberek chłodzących, wymienniki mają - żyją poniekąd dłużej.Motorek fajowy. Warto zapakować głośny wydech, bo aż serce boli że tak niewiele słychać na seryjnym.POzdrJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRiN Opublikowano 30 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2005 niedawno kupiłem taki motorek z 98 z przebiegiem 17.tyś niesamowita maszyna przepięknie chodzi silniczek i ładnie sie prezentuje. Kopa tez ma niezłego na przyśpieszenie wziolem Honde XX ale pozniej zmiękłem na prędkośc powyzej 200 naprawde super motorek na koło idzie odrazu co mnie bardzo zdziwiło, bardzo wygodny. Zachęcam do kupna tego motoru bo jest rozmiarów 600-tek a jest 1000 i nie jednemu na światłach odskoczysz :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 Hej PROC zakupiłem sprzeta, ale jednak młodszy rocznik 2002 17tysprzebieguGratuluję zakupu!Życzę wielu udanych sezonów! Co do regulatora to były też 2 miejsca ich montowania z tego co wiem – właśnie zmiana miejsca montażu była chyba podyktowana słabym chłodzeniem układu. Warto zapakować głośny wydech, bo aż serce boli że tak niewiele słychać na seryjnym.Dokładnie seryjny wydech musi odejść. Wielu użytkowników chwaliło sobie "racingowe" układy wydechowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 31 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2005 PROC, co do przespieszenia, to racja, na tym sprzęcie, trzeba kontrolować wskazania i szybko reagować na nie :( bo można przesadzićja może za parę lat zmienię moje maleństwo na VTR'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 NO tak to fakt przyspieszenie ma niezłe, a przyczepość równieżtrzyma sie naprawde dobrze asfaltu mimo temp 5stopni na dworzeco prawda mam niedlugo sprzeta, i dopiero bede go wyczuwał na co stac te maszynke ale jak na razie naprawde jestem mile zaskoczony przyjazna jazda tym sprzetem nie wpada w poslizgi niekotrolowane itp. jak to mowia prawdziwe Ducati :( Jedyna minus to ze jednak troche pali ale coz mimo wszystko ten sprzet polecam zadowolenie w 110% :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADRiN Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 Ja tez tak sądze ale juz kilka razy spotało mnie lekkie shimmy podasz przyspieszania podosząc mi przód do góry bo na tym sprzęcie o stanie na gumie bardzo łatwo a buta ma swietnego ale tylko do 200 sprzęt godny uwagi mi jak narazie z moich obliszeń wyszło ze na 100km spalił 7l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 1 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2005 no z wad VTR można wymienić jeszcze dość mocne hamowanie silnikiem które czasem może doprowadzić do zablokowania tylniego koła przy redukcji.Trzeba o tym pamiętać i się przyzwyczaić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 no z wad VTR można wymienić jeszcze dość mocne hamowanie silnikiem które czasem może doprowadzić do zablokowania tylniego koła przy redukcji.Trzeba o tym pamiętać i się przyzwyczaićja coś takiego własnie lubię :twisted: moja VF'ka ma antihopping i czasami bym chciał to wywalić w cholerę :) , nie wiem jak jest w VTR, ale tam chyba jest normalne sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 no fajowo - powieksza sie grono VTR-owcow :) moje rady:zmien sprezyny w zawieszeniu przednim na progresywne - znacznie poprawia trakcjezaloz amortyzatoe skretuprzy wymianie zestawu napedowego zakladaj markowe(drozsze) zestawynie oszczedzaj tez na klockach... musisz sie przyzwyczaic do "walenia" sie sprzeta w winkle - ale to wlasnie jest swietne :) ja przy przebiegu ponad 80 tysiecy nie mialem i nie mam ZADNYCH problemow... nic doslownie nic nie padlo w silniku i osprzecie... a oto moje zmiany:monowahaczwydech pod siedzeniemindywidualnie zrobiony tylnu stelaz i plastikamor skretuprzewody w oplocie stalowym w tej chwili VTR ka juz stoi w warsztacie czekajac na przeszczep zawieszenia od CBR 929 :D pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebus00 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 NO tak sprawa wyglada tak, ze zawieszenie w moje VTR jest dosyc twarde a praktycznie twarde normalnie az podskakuje na naszych pieknych drogach:)Co do pracy silniczek chodzi piknie ta muzyka to jest to :) tyle ze mam maly problemik dzieje sie tak ze podczas jazdy nagle traci moc i gasnie, strzelaja gazniki, jak zgasnie zaciagam ssanie i zapali po czym jade dalej. Podejzewam ze moze to byc kilka przyczyn, brudny filt powietrza, zuzryte swiece a moze synchronizacja gaznikow sie by przydala co prawda to mlody sprzet 2002 ale jednak wszystko chyba jest orginalne i nie zagladane wiec pora sie temu przyjzec, tylko jak tu rozbierac jak slonce za oknem az sciska by smigac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.