Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie mam, chcialem sie tylko dowiedziec czy moja to jest te DB czy nie bo raz slysze ze to chodzi o kszatlt szyby a raz ze DB to firma. Na szybe nie narzekam, do 180 km/h lece sobie bez skladania sie za nia i jest ok, a jak sie zloze to juz w ogole nic nie slychac i nie czuc, calkowity spokoj. Moj wzrost to okolo 175 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym DB to wlasnie tez nie jestem pewny, ale szukam szyby z szerszym garbem. Puig robi fajna ale pewnie sie cenia. ja mam 183cm i przy oryginalnej szybie jest kiepsko jak sie szybko jedzie. albo wieje i miota glowa na wszystkie strony nad szyba, a schowac tez nie ma sie za czym. przy ponad 200 moge spokojnie dac buzi szybce od kasku, tak mi go dociska. ale przewaznie jezdze do 140 wiec mozna wytrzymac. boje sie ze wyzsza szyba bedzie odchylac strumien powietrza przy spokojnej jezdzie prosto w kask.( a moze trzeba bylo ustawic sie w kolejce po rozum a nie po wzrost?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej

Jestem nowy na forum ale... mam juz wymarzony motocykl na ten sezon i oczywiscie jest to VTR 1000 F z 1997roku. Mam w nim za to pewien problem, a mianowicie taki, że cos jest nie tak z prądem-ładowaniem. Motocykl kupiłem od kolegi i to juz u niego wystepowalo. chodzi dokladnie o to ze jesli jezdze tylko po miescie lub w paradzie motocyklowej, to niestety. Motocykl ma za mały prad i nie da sie go odpalic bez pomocy kabli i innego odbiornika pradu-aku. Jesli możecie, zwłaszcza jak ktos z Was jest elektrykiem to moze podajcie namiary, gdzie jaki prąd powinien być tzn jaki na akumulator a jaki na regulator czy alternator. No i jaki akumulator polecacie?, kolega połakomił sie na kase i kupił zwykly bezobslugowy, sucholadowany ale mniejszy gabarytami od oryginalu i moze tu jest problem z tym pradem, na calym aku nie ma zadnego symbolu-jako wartosci Ah tylko model aku-niestety jest zima a moto stoi w tym momencie jakies 15km ode mnie i nie mam jak sprawdzic. Nie piszcie na szybkiego co sprawdzic, bo tyle to wiem, chodzi bardziej o jednostki-jakie napiecie ma byc w danym miejscu.

Dziękuję :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że masz zepsuty regulator napięcia. Z tego co wiem lubi się on przegrzewać. Inna sprawa to odpowiednie dobranie akumulatora, czyli jego pojemności i wartości prądu rozruchowego. V-ki po prostu muszą mieć większy prąd rozruchu. Proponuję katalogowe dobranie akumulatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.yuasabatteries.com

 

akumulator do VTR 1000F z 1997

 

Battery Family: Maintenance Free

Battery Type: YTX12-BS

 

Voltage: 12

Capacity: 10

Dimensions: 6" x 3.4375" x 5.125"

Weight: 7.5 lbs.

Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm

Metric Weight: 3.4 kg

Polarity:

Acid Volume: 0.6

Amps: 1.2

C.C.A.: 180

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item885610826_akumu...lep_poznan.html

 

Znalazłem coś takiego. Troszkę drogi ale myślę, że jak ma wytrzymać parę sezonów a nie jeden to się opyla...

Najgorsze, że też muszę taki kupić bo moja bateria też na wymarciu :)

...a dopiero robiłem pełen serwis...

Edytowane przez sebiii666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybka reakcje :)

Jak juz będę miał motocykl pod domem i temperatura podskoczy to oczywiscie pierwsze co zrobie-sprawdze po symbolu co to za aku, bo osobiscie bylem przy kupnie aku ale sugerowalismy sie z kolega tym ze stary aku byl tej samej firmny i parametrow, myslelismy ze nowy bedzie ok, a ze roznica w cenie byla ponad 60zł to kupilismy tanszy-teraz ja bede musial najprawdopodobniej wymienic na nowy, wlasciwy zelowy. sporo czytalem o tych regulatorach, ze podobno nawet rzeberk nie mialy oryginalnme i zamienniki byly o wiele lepsze i dodatkowo ludzie montowali je w innych miejscach, mniej narazonych na nagrzewanie.

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duży jest problem w vtr aby wyjąć gaźniki żeby sprawdzić czy nie ma zwężki na króćcach ssących? :)

Hej, nie będę pisał o tym jak się rozbiera-bo nie wiem.

Ale dławi sie motocykle na kilka sposobów:

-dodatkowa metalowa uszczelka miedzy gaznikiem a kanalem dolotowym do glowicy-zazwyczaj od razu npodane na niej jest ile ma kW

-w kanale miedzy gaznikiem a glowica-aluminiowy odlew-wystarczy spilowac i zapolerowac

-wywiercona dziurka w przepustnicy wiertlem cieniutkim-cos kolo 1mm moze mniej-wystarczy to zalac-u kumpla zrobilismy to poxiliną i dziala od 3 sezonów

Pomijam inne modyfikacje: zębatki, wałki rozrządów etc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...