Skocz do zawartości

Nowa Honda V4 Adventure


Rekomendowane odpowiedzi

no i co, jeszcze nikt nie wkleił njusów? mała, duża. fabryka pokazała, że "off" zostaje tylko na zdjęciach reklamowych. marzenia fanatyków xrv pozostają w sferze snów...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,Co...icma,14051.html powinien być to godny następca Africi :lalag: Dawniej do wojaży wystarczało 600ccm, Africa ze swoimi 750 ccm była uważana za wielki jak krowa motór. Więc te 800ccm i to w V4 powinno też wszystkim wystarczyć, zwłaszcza, że masa nie wychodzi wiele ponad Africe. Na co komu 1200ccm w enduro? :bigrazz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie enduro??????????

Jeżdze dużo Honda Varadero SD02 ale że to enduro to bym nie powiedział.

Poprostu pozwala dobrze pokonac "drogi" Rumunii, szutry Albanii czy tez Alpejskie winkle, tam gdzie ścigiem nie ma szansy wjechać, ale że to eduro???

Edytowane przez lotnik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie doczytałeś treści cytowanej informacji...

jsz

 

Rzeczywiście coś mi się pokręciło :bigrazz: Nie zauważyłem, że chodzi o 2 motocykle- Crossrunner i Crosstourer Myślałem, że wypuszczają tego Crosstourera z silnikiem 800 ccm, a w przyszłości też wersję 1200 ccm. Tak czy siak uważam, że w turystycznym enduro 1200ccm to, aż nadto. Niepotrzebny ten wyścig zbrojeń i coraz większych pojemności silnika. Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu. Coraz mniej średnich maszyn. Albo lekkie wysilone enduro nie nadające się do dłuższej turystytki, albo potężne ponad litrowe maszyny. Dobrze, że choć Yamaha ma jeszcze Tenere 660.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, japończycy ewidentnie olewają kategorię uniwersalnych, średnich twin enduro. Do tej kategorii od biedy można jedynie podciągnąć wspomnianą XT 660Z.

Niszę zajęli europejczycy - jest F800GS i LC8 ADV.

O ile V4 to świetny materiał na turystyka to jakoś nie "widzę" tego typu silnika w enduro. Zresztą z zapowiedzi wynika, że to prawdziwe enduro nie będą.

Wygląda na to, że 800 ma konkurować ze sprzętami typu TDM, Versys - taka wygodniejsza wersja nakeda.

1200 pewnie zastąpi Varadero i będzie konkurować z dużym GSem, nową ST itp.

Tego typu sprzęty też mają sens, tylko nie ma co udawać, że mają jakieś znaczące możliwości terenowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rzeczywiście coś mi się pokręciło :bigrazz: Nie zauważyłem, że chodzi o 2 motocykle- Crossrunner i Crosstourer Myślałem, że wypuszczają tego Crosstourera z silnikiem 800 ccm, a w przyszłości też wersję 1200 ccm. Tak czy siak uważam, że w turystycznym enduro 1200ccm to, aż nadto. Niepotrzebny ten wyścig zbrojeń i coraz większych pojemności silnika. Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu. Coraz mniej średnich maszyn. Albo lekkie wysilone enduro nie nadające się do dłuższej turystytki, albo potężne ponad litrowe maszyny. Dobrze, że choć Yamaha ma jeszcze Tenere 660.

tenere chce lubic ale przy ponad 200kg i nawet nie 50hp to ani ona dobra na asfalcie ani poza nim IMHO

690 enduro za to wyglada bardzo atrakcyjnie pod wzgledem bycia latwym wszedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu.

Z niepamięcią nie jest jeszcze tak źle. Transalp jest produkowany, mały GS ma 800 cc, Triumph wypuścił nowe enduro 800 cc.

Wyścig trwa bo każda firma chce mieć turystyka enduro (enduro czyli na kiepskie drogi). Prowodyr GS 1200 zbiera mnóstwo klientów z tego segmentu rynku i każdy chce uszczknąć coś dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nowy Transalp ma nawet koło z przodu 19", a siedzi się na nim jak na nakedzie. Typowa turystyka po asfalcie. Rzeczywiście dobrze, że jest GS 800 i nowy Triumph XC. To mogą być turystyki na miare AT i ST o ile jakość wykonania i niezawodności będzie na wysokim poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...