de_Palma Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 W przyszłym tygodniu w Mediolanie Honda pokaże nowego Adventure'a z silnikiem V4. Szczegóły w linku: http://honda.pl/pl/motocykle/swiat-hondy/a...lnikiem-v4.html Ktoś już widział zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 http://www.autoblog.com/photos/honda-vfr-a...oncept/#3481712 dodatkowe zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 no i co, jeszcze nikt nie wkleił njusów? mała, duża. fabryka pokazała, że "off" zostaje tylko na zdjęciach reklamowych. marzenia fanatyków xrv pozostają w sferze snów... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 http://www.scigacz.pl/Honda,Crosstourer,Co...icma,14051.html powinien być to godny następca Africi :lalag: Dawniej do wojaży wystarczało 600ccm, Africa ze swoimi 750 ccm była uważana za wielki jak krowa motór. Więc te 800ccm i to w V4 powinno też wszystkim wystarczyć, zwłaszcza, że masa nie wychodzi wiele ponad Africe. Na co komu 1200ccm w enduro? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 chyba nie doczytałeś treści cytowanej informacji... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Na co komu 1200ccm w enduro? bigrazz.gif enduro ma 21" z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotnik Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Jakie enduro?????????? Jeżdze dużo Honda Varadero SD02 ale że to enduro to bym nie powiedział. Poprostu pozwala dobrze pokonac "drogi" Rumunii, szutry Albanii czy tez Alpejskie winkle, tam gdzie ścigiem nie ma szansy wjechać, ale że to eduro??? Edytowane 3 Listopada 2010 przez lotnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 chyba nie doczytałeś treści cytowanej informacji... jsz Rzeczywiście coś mi się pokręciło :bigrazz: Nie zauważyłem, że chodzi o 2 motocykle- Crossrunner i Crosstourer Myślałem, że wypuszczają tego Crosstourera z silnikiem 800 ccm, a w przyszłości też wersję 1200 ccm. Tak czy siak uważam, że w turystycznym enduro 1200ccm to, aż nadto. Niepotrzebny ten wyścig zbrojeń i coraz większych pojemności silnika. Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu. Coraz mniej średnich maszyn. Albo lekkie wysilone enduro nie nadające się do dłuższej turystytki, albo potężne ponad litrowe maszyny. Dobrze, że choć Yamaha ma jeszcze Tenere 660. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Cóż, japończycy ewidentnie olewają kategorię uniwersalnych, średnich twin enduro. Do tej kategorii od biedy można jedynie podciągnąć wspomnianą XT 660Z. Niszę zajęli europejczycy - jest F800GS i LC8 ADV. O ile V4 to świetny materiał na turystyka to jakoś nie "widzę" tego typu silnika w enduro. Zresztą z zapowiedzi wynika, że to prawdziwe enduro nie będą. Wygląda na to, że 800 ma konkurować ze sprzętami typu TDM, Versys - taka wygodniejsza wersja nakeda. 1200 pewnie zastąpi Varadero i będzie konkurować z dużym GSem, nową ST itp. Tego typu sprzęty też mają sens, tylko nie ma co udawać, że mają jakieś znaczące możliwości terenowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de_Palma Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 relacja Hondy z Mediolanu: http://hondamc2011.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 "Nowa" Honda Crossrunner czyli jak inaczej ubrac VFR V-tec aby dalej mozna to sprzedawac :P Z tego co widac na fotkach to silnik, kola, zawiecha, wahacz takie same jak V-tecu. Nawet rama wyglada na podobna :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pecha Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Rzeczywiście coś mi się pokręciło :bigrazz: Nie zauważyłem, że chodzi o 2 motocykle- Crossrunner i Crosstourer Myślałem, że wypuszczają tego Crosstourera z silnikiem 800 ccm, a w przyszłości też wersję 1200 ccm. Tak czy siak uważam, że w turystycznym enduro 1200ccm to, aż nadto. Niepotrzebny ten wyścig zbrojeń i coraz większych pojemności silnika. Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu. Coraz mniej średnich maszyn. Albo lekkie wysilone enduro nie nadające się do dłuższej turystytki, albo potężne ponad litrowe maszyny. Dobrze, że choć Yamaha ma jeszcze Tenere 660. tenere chce lubic ale przy ponad 200kg i nawet nie 50hp to ani ona dobra na asfalcie ani poza nim IMHO 690 enduro za to wyglada bardzo atrakcyjnie pod wzgledem bycia latwym wszedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Szkoda, że odchodzą w niepamięć takie motocykle jak Transalp 600/650, Africa Twin, Super Tenere 750. Dzisiejszymi niby turystycznymi enduro, wielkimi i ciężkimi strach zjechać z asfaltu. Z niepamięcią nie jest jeszcze tak źle. Transalp jest produkowany, mały GS ma 800 cc, Triumph wypuścił nowe enduro 800 cc. Wyścig trwa bo każda firma chce mieć turystyka enduro (enduro czyli na kiepskie drogi). Prowodyr GS 1200 zbiera mnóstwo klientów z tego segmentu rynku i każdy chce uszczknąć coś dla siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale nowy Transalp ma nawet koło z przodu 19", a siedzi się na nim jak na nakedzie. Typowa turystyka po asfalcie. Rzeczywiście dobrze, że jest GS 800 i nowy Triumph XC. To mogą być turystyki na miare AT i ST o ile jakość wykonania i niezawodności będzie na wysokim poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.