Skocz do zawartości

remont silnika Kawasaki VN15 SE


bzq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie dwa razy wiecej niz w US,to zmienia postac rzeczy.

No wiem...najlepiej się przeprowadzić do USA

Sprawdzałem sobie na http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp

ceny tych części i wyszło mi za całość 360 $

Do tego pewnie 30 $ wysyłka i jakiś podatek, jeśli oczywiści dobrze liczę

Licząc dolara po 2,90 PLN...

powiedzmy 400$ X 2,90 = 1160

W Polsce zapłacę za to 2200

I gdzie tu jest sprawiedliwość?

 

 

Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa.

....w zasadzie jak stoi w garażu to też oleju nie pali

Mogę go też sprzedać i kupić sobie ze 3 stare maluchy w różnych kolorach i tez nimi jeździć

Ja to jestem uparty...porostu lubię ten motor a goldwinga nie.

I niech mi ktoś wytłumaczy jak można wypuścić maszynę która od nowości jest spie.... tzn bierze olej

Edytowane przez bzq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kiedys kumpel na XT600 robil mi cos w silniku, wyciagnal pierscienie z tloka, wsadzil inaczej i zuzycie oleju wzroslo z zera do okolo 1 litra.. ale poza tym silnik zdrowo pyrkal, wiec na tym silniku zrobilem sobie traske w kaukaz do rosji ;) wiozlem ze soba kilka litrow oleju i tyle (trasa 7000km)....

 

Że tak zapytam, po chu*a wyjmował pierścienie? W używanym silniku wyjmowania tłoka, ruszania pierścieni i zakładania ich jakkolwiek inaczej ja unikam jak ognia, chyba że wymieniasz komplet, szlifujesz, honujesz itd.

 

 

I niech mi ktoś wytłumaczy jak można wypuścić maszynę która od nowości jest spie.... tzn bierze olej

 

Kawasaki się w tym specjalizuje :D

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiles pomiar sprezania z proba olejowa ???

Moze zacznij od tego, bo glupio bedzie jak sie okaze ze winna jest glowica :)

Powiedzmy że jak narazie sprawdzaliśmy sprężanie bez próby olejowej.

Pisąłem w 1 poście....

"........Motor słabo pali,jak jest zimny to nie da rady nawet na prostowniku...akumulator mam YUASA 3 letni.

Zmierzyliśmy mu kompresje:

przedni cylinder - około 10 bar

tylni cylinder - około 9 bar

Różnice w kompresji pomiędzy 1 a 2 cylindrem mogą być ale według książki to za wysoka kompresja.

Te silniki mają KACR...urządzenie które obniża kompresje przy rozruchu (mały pierdolnik ze sprężyną na wałku który przytrzymuje otwarte zawory wydechowe). Kompresja nie spada przy odpalaniu wiec albo szlak trafił tą sprężynę albo cały KACR albo ch..wie co....."

 

Zrobimy tą próbę olejową ale to już po WŚ i wtedy dam znać

 

Głupio to będzie jak się okaże że ten silnik jest zarzynany zbyt niskimi obrotami i dlatego bierze olej.

Myślisz że niskie obroty powodowałyby że bierze tyle olej...uważam że obroty są ustawione na właściwym poziomie.

A to czy on jest zarżnięty... ciężko mi jest powiedzieć co się z nim działo przez 16 lat

 

 

Najbardziej mnie to dobija......

Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa.

A co jeśli nawet wsadzę do niego "złote tłoki i tytanowe pierśnienie" i on dalej będzie lubił olej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy zbyt niskie obroty na zbyt wysokim biegu moga wykonczyc silnik, ale to raczej starego anglika niz japonie.

No wiec poczekajmy na zsprawdzenie przez ciebie urzadzenia rozruchowego i probe olejowa, a potem mozna wrocic do rozwazan co zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie...

Tym bardziej że nie mam zwyczaju po wbiciu jedynki zaraz wbicia czwórki i jazdy 60km/h przez 500 km

Zrobimy próbę olejową po weekendzie i dam znać.

Jak wygląda sprowadzanie części z USA, do ceny części dodaje się podatek (ile?jaki procent?) i transport.

Coś jeszcze? jakies cło i vat?

Sprawdziłem i sam sobie odpowiedziłem.

części + TAX+ transport+ 3 % cło + 22 % VAT

dobrze myślę?

Edytowane przez bzq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tyle ze w US to cena golej czesci + przesylka + ew ubezpieczenie, reszte placisz w Polsce.

Wiem...tak jak wcześniej pisałem:

części+Tax(ile?każdy stan ma swoje zasady?)+transport(to też pewnie zalęzy od firmy)+cło(3%..?)+Vat(22%)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W U.S. podatek zalezy od stanu ale nie jest sciagany przy transakcjach internetowych.

 

Jedyny wyjatek od tej zasady to wtedy kiedy sklep internetowy i kupujacy pochodza z tego samego stanu.

 

Resumujac,w twoim przypadku nie placisz zadnego podatku tutaj w U.S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...