16valve Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 (edytowane) Prawie dwa razy wiecej niz w US,to zmienia postac rzeczy. No wiem...najlepiej się przeprowadzić do USA Sprawdzałem sobie na http://www.mrcycles.com/fiche_section_detail.asp ceny tych części i wyszło mi za całość 360 $ Do tego pewnie 30 $ wysyłka i jakiś podatek, jeśli oczywiści dobrze liczę Licząc dolara po 2,90 PLN... powiedzmy 400$ X 2,90 = 1160 W Polsce zapłacę za to 2200 I gdzie tu jest sprawiedliwość? Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa. ....w zasadzie jak stoi w garażu to też oleju nie pali Mogę go też sprzedać i kupić sobie ze 3 stare maluchy w różnych kolorach i tez nimi jeździć Ja to jestem uparty...porostu lubię ten motor a goldwinga nie. I niech mi ktoś wytłumaczy jak można wypuścić maszynę która od nowości jest spie.... tzn bierze olej Edytowane 27 Października 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 kiedys kumpel na XT600 robil mi cos w silniku, wyciagnal pierscienie z tloka, wsadzil inaczej i zuzycie oleju wzroslo z zera do okolo 1 litra.. ale poza tym silnik zdrowo pyrkal, wiec na tym silniku zrobilem sobie traske w kaukaz do rosji ;) wiozlem ze soba kilka litrow oleju i tyle (trasa 7000km).... Że tak zapytam, po chu*a wyjmował pierścienie? W używanym silniku wyjmowania tłoka, ruszania pierścieni i zakładania ich jakkolwiek inaczej ja unikam jak ognia, chyba że wymieniasz komplet, szlifujesz, honujesz itd. I niech mi ktoś wytłumaczy jak można wypuścić maszynę która od nowości jest spie.... tzn bierze olej Kawasaki się w tym specjalizuje :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Robiles pomiar sprezania z proba olejowa ??? Moze zacznij od tego, bo glupio bedzie jak sie okaze ze winna jest glowica :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Głupio to będzie jak się okaże że ten silnik jest zarzynany zbyt niskimi obrotami i dlatego bierze olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Robiles pomiar sprezania z proba olejowa ??? Moze zacznij od tego, bo glupio bedzie jak sie okaze ze winna jest glowica :) Powiedzmy że jak narazie sprawdzaliśmy sprężanie bez próby olejowej. Pisąłem w 1 poście.... "........Motor słabo pali,jak jest zimny to nie da rady nawet na prostowniku...akumulator mam YUASA 3 letni. Zmierzyliśmy mu kompresje: przedni cylinder - około 10 bar tylni cylinder - około 9 bar Różnice w kompresji pomiędzy 1 a 2 cylindrem mogą być ale według książki to za wysoka kompresja. Te silniki mają KACR...urządzenie które obniża kompresje przy rozruchu (mały pierdolnik ze sprężyną na wałku który przytrzymuje otwarte zawory wydechowe). Kompresja nie spada przy odpalaniu wiec albo szlak trafił tą sprężynę albo cały KACR albo ch..wie co....." Zrobimy tą próbę olejową ale to już po WŚ i wtedy dam znać Głupio to będzie jak się okaże że ten silnik jest zarzynany zbyt niskimi obrotami i dlatego bierze olej. Myślisz że niskie obroty powodowałyby że bierze tyle olej...uważam że obroty są ustawione na właściwym poziomie. A to czy on jest zarżnięty... ciężko mi jest powiedzieć co się z nim działo przez 16 lat Najbardziej mnie to dobija...... Znajomy ze Złotoryji miał takiego vulcana jak Ty , tyle że była to nówka salonowa i pamiętam jak mówił , że w drodze nad morze i powrót spałał ponad litr oleju , był kilka razy z tą "usterką" w salonie kawasaki i zawsze odpowiedź była taka sama :" ten typ tak ma". Teraz jeździ goldwingiem i oleju ...nie dolewa. A co jeśli nawet wsadzę do niego "złote tłoki i tytanowe pierśnienie" i on dalej będzie lubił olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Chodziło mi o jazdę na zbyt niskich obrotach, to prosta droga do przeciążenia silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Znaczy zbyt niskie obroty na zbyt wysokim biegu moga wykonczyc silnik, ale to raczej starego anglika niz japonie. No wiec poczekajmy na zsprawdzenie przez ciebie urzadzenia rozruchowego i probe olejowa, a potem mozna wrocic do rozwazan co zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 (edytowane) Dokładnie... Tym bardziej że nie mam zwyczaju po wbiciu jedynki zaraz wbicia czwórki i jazdy 60km/h przez 500 km Zrobimy próbę olejową po weekendzie i dam znać. Jak wygląda sprowadzanie części z USA, do ceny części dodaje się podatek (ile?jaki procent?) i transport. Coś jeszcze? jakies cło i vat? Sprawdziłem i sam sobie odpowiedziłem. części + TAX+ transport+ 3 % cło + 22 % VAT dobrze myślę? Edytowane 30 Października 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 No tak tyle ze w US to cena golej czesci + przesylka + ew ubezpieczenie, reszte placisz w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 No tak tyle ze w US to cena golej czesci + przesylka + ew ubezpieczenie, reszte placisz w Polsce. Wiem...tak jak wcześniej pisałem: części+Tax(ile?każdy stan ma swoje zasady?)+transport(to też pewnie zalęzy od firmy)+cło(3%..?)+Vat(22%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Nie jezeli czesc wysylana jest poza Stany to zaden podatek cie nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 W U.S. podatek zalezy od stanu ale nie jest sciagany przy transakcjach internetowych. Jedyny wyjatek od tej zasady to wtedy kiedy sklep internetowy i kupujacy pochodza z tego samego stanu. Resumujac,w twoim przypadku nie placisz zadnego podatku tutaj w U.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 niech czesci ci wysla jako gift do srodka wsadza kartke z zyczeniami swiatecznymi i zadnego rachunku. rachunek listem niech puszcza :) a moze vatu i cla w pl unikniesz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Nikt czegos takiego nie zrobi, specjalnie firma - troche inne jest w US podejscie do tych spraw niz w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.