qurim Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) Warto czy nie, silnik tego motocykla jest "chory" i trzeba coś z tym zrobić. Choroba się rozwinie i stanie gdzieś, kiedyś w trasie. No i wstyd jeździć takim dymiącym sprzętem. :biggrin: Mój Harry zeszłego roku nieźle dymił. Nawet na wolnych obrotach puszczał wyraźne chmurki, oleju brał masakryczne ilości a paliwa do 18 litrów na mieście i ledwo w 10 mieścił się w trasie. :eek: Do tego rożne problemy z odpalaniem, wolnymi obrotami, świecami, kompresja w okolicach połowy nominalnej.... :banghead: Zimą zrobiłem głowice, nowe pierścienie (pół-amatorka), poskładałem, pobawiłem się z gaźnikiem i teraz śmiga jak zegarek. Tylko raz w tym roku dolałem oleju, mniej niż 0,5 L. Warto było. Naprawa nie droga, zabawa fajna, satysfakcja wielka i zero zmartwień w trasie. Zimno, mróz, cyk i silnik pali. Lato czy zima, deszcz czy słońce. Spalanie spadło poniżej 7 litrów, na mieście może z 8 weźmie jak dam sporo ognia. Warto było reanimować. W sumie to wyboru wielkiego nie miałem, używany silnik kosztuje ok.10k PLN, bez sprzęgła, skrzyni i osprzętu.... :icon_evil: Edytowane 25 Października 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) No właśnie Jak ktoś jest chory to trzeba go leczyć:) Mogę tak jeździć bo mój na prawde nie dymi...ale to wieczne dolewanie męczy...a czasmi zdarzy mi sie zapomnieć...wiecznie jakieś nerwy. Wyjazd na morze i 3 butelki oleju od sakwy...to mi się nie uśmiecha Edytowane 25 Października 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) No właśnie. Ból w tyłku z tym dolewaniem. Trzeba targać olej ze sobą itd. A raz zapomnisz, dasz ognia i silnik całkiem padnie. Ja na Twoim miejscu bym robił ten silnik. Można kupić inny ale też do końca nie wiesz co kupujesz, dopiero jak odpalisz. A jak dół masz zdrowy to górę zrobić nie problem. Kasy na to pójdzie ale masz wtedy spokój na lata i zdrowy silnik. Edytowane 25 Października 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 No właśnie. Ból w tyłku z tym dolewaniem. Trzeba targać olej ze sobą itd. A raz zapomnisz, dasz ognia i silnik całkiem padnie. Ja na Twoim miejscu bym robił ten silnik. Można kupić inny ale też do końca nie wiesz co kupujesz, dopiero jak odpalisz. A jak dół masz zdrowy to górę zrobić nie problem. Kasy na to pójdzie ale masz wtedy spokój na lata i zdrowy silnik. Dokładanie...dzięki za wsparcie Już szukam części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Sprawdź najpierw odmę zanim zaczniesz rozbierać silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel- suzi dzikuska Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 (edytowane) O ile się nie mylę jakiś czas temu słyszałem historię na temat odmy, gość wyremontował silnik w aucie ( czy miał wyremontować) i wyszło, że silnik nie wymagał remontu tylko przeczyszczenia odmy... właściwie jakie konkretnie mogą być objawy zatkanej odmy ? domyślam się, że nadmierne zużycie oleju Edytowane 25 Października 2010 przez Pawel- suzi dzikuska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Zapchana odma powoduje wieksze zuzycie, ale przede wszystkim wycieki oleju. W tych silnikach to nie odma jest problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Zapchana odma powoduje wieksze zuzycie, ale przede wszystkim wycieki oleju. W tych silnikach to nie odma jest problemem. Wycieków żadnych nie ma i co dziwne motor przy tak dużym spalaniu oleju nie kopci jak lokomotywa. W zasadzie nigdzie nie znalazłem konkretniej przyczyny zużycia oleju przez te silniki. Nie wiem czy to kwesta pośpiechu...zróbmy motor na hura a później się zobaczy Wzięli powkładali nie dopasowane części i wypuścili bubla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 W każdym bądź razie na oglądałem się już wy zaginanych węży odmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) W każdym bądź razie na oglądałem się już wy zaginanych węży odmy. To kolejny trop...ma się nad czym zastanawiać Mysle ze mozna to poprawic, ale by to sporo kosztowalo. Trzeba by wymienic tloki na np JE i pierscienie na gapless co by wymagalo zainwestowania jakies $600 + przesylka. Potem wlasciwe ( mocne ) dotarcie i powinno byc dobrze. Jezeli oczywiscie JE robi tloki do tej kawy bo tego nie sprawdzalem :) Adam M. a co myślisz o oryginalnych częściach Kawasaki..wstępnie już ceny znam. Narazie nie wiem jak będzie z JP i WISCO...mam nadzieje że cena mnie nie zabije. Nie wiem czy drugi raz zawierzyć japończyką? Czy jeśli już kiedyś coś spieprzyli to teraz to poprawili. Edytowane 26 Października 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Ceny WISECO napewno beda nizsze niz oryginal, jakosciowo sa niezle, choc to nie JE. I tak najwazniejsze sa pierscienie i tutaj wlasnie nie zalowal bym pieniedzy tym bardziej ze masz tylko 2 cylindry. Mozesz zameilowac do obu firm pytajac o ceny tlokow, jesli pamietam cena pierscieni gapless to $ 100 za komplet na 2 cylindry. Nie tak wiele biorac pod uwage, ze inne pierscienie wysokiej jakosci tez wahaja sie moze $ 10 nizej. PS. JE nie JP. Ta druga to fma australijska tez robiaca tloki, niestety o wiele gorszej jakosci od JE. Nie pomyl adresatow :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Z nudow wczoraj sprawdzilem pare katalogow.Wiseco nie oferuje tlokow do tego sprzetu,J.E. oczywiscie zrobi co sie chce ale to kosztuje. Kawasaki oferuje nadwymiarowe tloki,okolo 160 $ z pierscieniami za jeden. Wyglada ze silnik ma mokre tuleje jako ze tez sa do nabycia.Okolo 100 $ za sztuke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Na początek puki nie masz rozebranego silnika trzeba dokładnie stwierdzić co bierze olej, pakowanie pieniędzy na ślepo skończy się rujnacją domowego budżetu. Nikomu w kieszeń nie zaglądam ale uprzedzam temat jest śliski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Ceny WISECO napewno beda nizsze niz oryginal, jakosciowo sa niezle, choc to nie JE. I tak najwazniejsze sa pierscienie i tutaj wlasnie nie zalowal bym pieniedzy tym bardziej ze masz tylko 2 cylindry. Mozesz zameilowac do obu firm pytając o ceny tlokow, jesli pamietam cena pierscieni gapless to $ 100 za komplet na 2 cylindry. Nie tak wiele biorąc pod uwagę, ze inne pierscienie wysokiej jakosci tez wahaja sie moze $ 10 nizej. Oczywiście że chodzi o JE nie wiem skąd mi się wzięło JP Juz do nich pisałem, chcą dokładnej specyfikacji... http://www.jepistons.com/PDFs/OrderInfo/cu...s-orderform.pdf Musze im to przesłać i mi podadzą cenę, ale trochę muszę posiedzieć nad wypełnieniem tego. Właśnie nie wiem jak jest z pierścieniami, JE też chyba dorabia. Napisałem do http://www.totalseal.com/ z zapytaniem o pierścienie gapless...zobaczymy. Jak już bym kupował to wolałbym żeby to szło jedną paczką bo bezsensu płacić za dwie przesyłki Do WISCO też napisałem. Z nudow wczoraj sprawdzilem pare katalogow.Wiseco nie oferuje tlokow do tego sprzetu,J.E. oczywiscie zrobi co sie chce ale to kosztuje. Kawasaki oferuje nadwymiarowe tloki,okolo 160 $ z pierscieniami za jeden. Wyglada ze silnik ma mokre tuleje jako ze tez sa do nabycia.Okolo 100 $ za sztuke. Na innym forum sprawdzałem ceny części org. kawasaki: uszczelka głowicy 94,00 zł uszczelka cylindra 45,00 zł tłok 546,00 zł pierścienia 329,00 zł sworzeń 104,00 zł Na początek puki nie masz rozebranego silnika trzeba dokładnie stwierdzić co bierze olej, pakowanie pieniędzy na ślepo skończy się rujnacją domowego budżetu. Nikomu w kieszeń nie zaglądam ale uprzedzam temat jest śliski. No wiadomo...nie śpię na pieniądzach ale wolałbym najpierw wiedzieć w co się pakuje. Części będę kupował dopiero po diagnozie choroby jeszcze znalazłem ciekawy post pod adresem: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=82257 Z którego wynika, że VN15 biorą olej...biorą go dużo dlatego że biorą olej i właśnie to jest przyczyną tego że ten olej palą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Na innym forum sprawdzałem ceny części org. kawasaki: uszczelka głowicy 94,00 zł uszczelka cylindra 45,00 zł tłok 546,00 zł pierścienia 329,00 zł sworzeń 104,00 zł No wiadomo...nie śpię na pieniądzach ale wolałbym najpierw wiedzieć w co się pakuje. Części będę kupował dopiero po diagnozie choroby Prawie dwa razy wiecej niz w US,to zmienia postac rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.