bzq Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 niech czesci ci wysla jako gift do srodka wsadza kartke z zyczeniami swiatecznymi i zadnego rachunku. rachunek listem niech puszcza :) a moze vatu i cla w pl unikniesz :) Też już o tym myślałem...najlepiej jak by ktoś z USA kupił mi części i wysłał jako gift ale to też nie wiadomo jak by wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 ze wszystkimi na świecie da się dogadać mi tam jako gift kask wysłali :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 wczoraj zrobiliśmy próbę olejową przedni cylinder 9 bar tylni cylinder 10,5 bar za dużo...tak jak wcześniej Myśleliśmy że uda nam sie rozebrać górę silnika bez wyciągania go ale niestety.. śruby jeszcze dało się odkręcić ale pokrywy już nie dało się ściągnąć Aha czy ten dekompresator (KACR) działa na takiej zasadzie że przytrzymuje otwarte zawory wydechowe do momentu kiedy silnik dostane obrotów(tak sie wyłącza)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Bzq , do sprowadzania ciężkich części polecam Polonez Parcel Service http://polonez.info/ .Skrobnij do nich mejla z prośba o pomoc w wysyłce a oni juz cie poprowadzą dalej. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Bzq , do sprowadzania ciężkich części polecam Polonez Parcel Service http://polonez.info/ .Skrobnij do nich mejla z prośba o pomoc w wysyłce a oni juz cie poprowadzą dalej. Wiadomo że lepiej zapłacić komuś i mi to załatwi...tylko że ja wole nie mnożyć pośredników bo to mnoży koszty ale dzięki...sprawdzę ten kontakt A teraz coś z innej beczki...ostatnio czytałem wrześniowy numer Świata Motocykli (9/2010) i znowu się wkur... Jest tam obszerny artykuł o Vulcanach 1500 i na końcu wypocin autora (nic mu nie zarzucam oczywiście) napisał..."Warto też pamiętać, że zużycie oleju na poziomie 1l/1000km jest dla VN 1500 czymś normalnym..." K.... jak ja nie lubię jak ktoś tak pisze,to chyba już 10 podobnych artykuł. Piszą że to normalne mądrale ale nikt nie zgłębi tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Silnik wyjęty...już grzeje się w piwnicy łatwo i lekko nie było zwłaszcza że dziad strasznie ciężki jest...pudzian by się przydał No niestety było nas tylko 2 ale jakoś daliśmy radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 (edytowane) A więc tak: obydwie porywy zaworów ściągnięte, obydwa dekompresatory luźne, strasznie luźne..nie wiem jak nowe powinny się zachowywać ale te w zasadzie same spadają z wałka Jak narazie to pierwszy cylinder rozebraliśmy i co sie okazało: 1. łańcuch luźny na maksa...naciągacz wyciągnięty na maksa 2. silnik wcześniej już robiony i to chyba niudacznie 3. szlif zrobiony i nowe tłoki wsadzone (na pewno jeden...jutro zobaczymy jak drugi) 4. tłok można powiedzieć że też luźny (musimy pomierzyć cylinder, obejrzeć i sprawdzić szczelność pierścieni) To dziś na tyle złych wiadomości Edytowane 25 Listopada 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Z ciekawości, po czym wnosisz że był robiony? PS jeśli był, może ktoś dorabiał do niego pierścienie. Jaki to ma deklarowany przebieg, że się tak zużyło? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Z ciekawości, po czym wnosisz że był robiony? PS jeśli był, może ktoś dorabiał do niego pierścienie. Jaki to ma deklarowany przebieg, że się tak zużyło? Po pierwsze primo: Silnik był otwierany... i to w perfidny sposób bo sprzęgło ktoś odkręcał przecinakiem, trzeba było dorobić klucz żeby to odkręcic. Po drugo: Tłok znakowany 05...większy o 0,5 mm Po tercjo: Jak by nie było to cylinder po szlifie...mierźliśmy Drugiej głowicy jeszcze nie ściągnęliśmy ze względu na problemy z rozebraniem sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 A no to rozumiem. Najgorzej poprawiać po kimś. Nie ma śladów glazingu na tłokach? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 A no to rozumiem. Najgorzej poprawiać po kimś. Nie ma śladów glazingu na tłokach? Glazingu nie ma Nagar jest na zaworach...widać że pali olej:) Nie ma tez progu na cylindrach który powinien sie pojawic w czasie użytkowania...chyba dziwne. Obydwa cylindry po szlifie, tłoki nadwymiarowe Powiedzmy że cylindry, tłoki i pierścienie są w dobrym stanie tylko że baran który robił ten silnik źle wsadził tylni tłok!!! tłoki sa oznaczone litera F i strzałką, zgodnie z książką tłoki powinny być wsadzone w kierunku "DO PRZODU" ...A U MNIE TŁOK W PRZEDNIM CYLINDRZE JEST DO PRZODU A TYLNI DO TYŁU kur... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Daj zdjecia tulei cyl od srodka, jesli wszystko masz jeszcze rozebrane. Jaki luz na zamkach pierscieni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 tylko że baran który robił ten silnik źle wsadził tylni tłok!!! tłoki sa oznaczone litera F i strzałką, zgodnie z książką tłoki powinny być wsadzone w kierunku "DO PRZODU" ...A U MNIE TŁOK W PRZEDNIM CYLINDRZE JEST DO PRZODU A TYLNI DO TYŁU kur... a po wycięciu tłoka na zawory też można to stwierdzić? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzq Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 (edytowane) Daj zdjecia tulei cyl od srodka, jesli wszystko masz jeszcze rozebrane. Jaki luz na zamkach pierscieni ? No spokojnie tak szybko tego nie poskładamy... porobię zdjęcia i wrzucę link bo bezpośrednio zdjęć chyba się nie da wrzucić na forum zrobimy pomiary i też wrzucę a po wycięciu tłoka na zawory też można to stwierdzić? nie wiem kto był tak mądry ale na tłoku dobrze widać "F" i "strzałkę" i żeby wsadzić tłok na "opak" to trzeba mieć nasr... No chyba że chciał sprawdzić...co będzie Wycięcia na tłokach są różne...wrzucę zdjęcia Jeszcze jedno: Tłok na górze jest okrągły i trochę mniejszy niż podstawa, podstawa jest trochę jajowata i ma większa średnice niż górna cześć. Ze względu na to że tłoki są w miarę krótkie powoduje to że tłoki w cylindrach trochę się "kolebią" Edytowane 2 Grudnia 2010 przez bzq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 (edytowane) tylko że baran który robił ten silnik źle wsadził tylni tłok!!! tłoki sa oznaczone litera F i strzałką, zgodnie z książką tłoki powinny być wsadzone w kierunku "DO PRZODU" ...A U MNIE TŁOK W PRZEDNIM CYLINDRZE JEST DO PRZODU A TYLNI DO TYŁU kur... A jesteś pewien że strzałka oznacza kierunek do przodu, a nie kierunek wydechu? Tłoki są identyczne, a tylni cylinder jest odwrócony o 180 stopni. A jednak ok, sprawdziłem w serwisówce, strzała do przodu. Edytowane 2 Grudnia 2010 przez Varg Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.