wueska Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Też się kiedyś nad tym zastanawiałem i wydedukowałem że chodzi o to żeby nie porysować cienkiej warstwy jednak nie mm pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale palcem? Kurde, bez przesady... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ale palcem? Kurde, bez przesady... Jak czasami popatrzysz na pazury ludzi.... :biggrin: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 pazury? niektórzy maja taka skore na palcach ze lakier porysują. może o bród chodzi żeby nic na nich nie zostało przy montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Palcem jak palcem ale paznokciem. Zresztą nie jestem pewien, sprawa zatłuszczenia nie ma sensu, brud też odpada bo silnik składa się czystymi rękoma. Zostało drogą eliminacji tylko uszkodzenie mechaniczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Rozchodzi się raczej o drobinki kwarcu, które są w zasadzie wszędzie, na czystych łapskach też się jedno ziarnko znajdzie. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Po pierwsze brud z dłoni, jakieś drobinki kurzu itp. A po drugie to może o kwas z dłoni czyli pot? Nieważne jak bardzo masz czystą okolicę, części i dłonie. Zawsze jakiś brud się znajdzie. Jak robiłem silnik do Gixxera 750W to wszystko było myte 4 razy, przedmuchane, zawinięte i odłożone. Przed montażem jeszcze jedno mycie i dmuchanie. A brud i tak jakiś był. Narzędzie przed składaniem też myłem wszystkie, stół wyczyściłem, cześć rozłożyłem tak aby nie trzeba było szukać, przekładać, podnosić itd. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 chodzi o pot (poza brudem oczywiscie), i związki chemiczne które się w nim znajdują, dlatego używam rękawiczek lateksowych. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 JA po grubszych rozbiórkach silnika rozgrzewam moto, spuszczam olej i zalewam docelowy - choćby ktoś niewiadomo jak czysto robił to i tak zawsze jakiś syf wleci - a roboty nie warto robić 2x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 No dobra, to założyłem. Fotek nie chciało mi się niestety robić :D Powinno działać, ale muszę całe sprzęgło dokupić od RFy z 94 albo GSXRa 1100 W od 93 :/ Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Eeee to kupa (bez obrazy qpa :)), juz sie szykowalem na ogladanko :( Byly jakies trudnosci i jak wyglada w porownaniu z oryginalna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) Niestety, starałem się to zrobić jak najlepiej dlatego w ferworze walki nie robiłem zdjęć :( Skrzynia od GSXRa 1100 WS z 93 roku i późniejsze pasuje bez problemów, tyle że wałek sprzęgłowy jest o jakiś centymetr dłuższy (poza tym nie różni się niczym). Są te same wodziki, pamiętnik, wszystkie rolki, zabezpieczenia itd. Problemy były tylko żeby zachować to wszystko w czystości, kilka razy to czyściłem zmywaczem, potem szmatka, kompresor itd. Kartery składałem na hylomar - mam z nim same pozytywne doświadczenia :D Największy problem, to będzie zdobycie sprzęgła od RF 900 z 94 roku, albo od GSXRa 1100 od 93 wzwyż. RFa z 94 ma identyczne sprzęgło jak GSXR 1100, niestety w 95 zmienili to sprzęgło a wraz z nim wałek (skrócili go). Panewki na szczęście nie powypadały z karteru więc nie było dramatu z ich dopasowywaniem, polałem je olejem przed złożeniem. Mam tylko nadzieję że to będzie pięknie działać, chociaż kwestia sprzęgła mnie trochę niepokoi. PS. Mogę za to wrzucić foty uszkodzonej skrzyni :D Edytowane 19 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 pokaz bo nigdy nie widziałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) No poka, poka foty tej styranej skrzynki. Pewnie ten dłuższy wałek obciąłeś kątówką, dlatego "zapomniałeś" fotek zrobić. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Edytowane 19 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 http://bikepics.com/members/greedo85/94rf900/Default.asp kilka zdjęć, niedługo wrzucę inne Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.