soulreaver Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) Żeby kupić litra, trzeba być bogatym, mieć nasr*ne we łbie i najlepiej mieszkać blisko autostrady. Tyle :-) Nie wiem dlaczego uważasz że trzeba być bogatym. Przy podobnym tempie jazdy 1000 pali zwykle mniej niż 600 przy nieporównywalnym przebiegu momentu obrotowego. Mam porównanie jak latamy na kila motocykli o różnych pojemnościach; 1000, 750, 600 i zawsze 600-tki wciągają najwięcej (pewnie było by inaczej gdyby jechać po emerycku). Co do do innych kosztów to jak kupisz złoma to wiadomo że trzeba być bogatym i pojemność nie ma tutaj większego znaczenia. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 nic dziwnego skoro prawie wszystkie konie pouciekały w strety 5-cio cyfrowe na obrotomierzu. To teraz zastanów się co robiłeś źle ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 masz rację. wolę charakterystyke typowego litra, a wskoczyc na obroty 10-12 tys i tak nie ma za bardzo gdzie... ;)bardziej cenię w motocyklach elastyczność i uniwersalność charakterystyki silnika niż jebnięcie dopiero na wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matik7891 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) Qurwa, w zeszłym roku to moto miało dopiero 5 lat, 19000 przebiegu. Kolo od którego to kupiłem to facet po 40-stce, który dosłownie i w przenośni (teoretycznie) jeździł tym po bułki do sklepu. Pisałem o dodatkach, żeby podkreślić ze moto był doinwestowany. Silnik był obsłuchany, nie kupowałem yamahy sam, a osoby które mi doradzały kupno tego złomu* stwierdziły że miałem niespotykanego, qurwa, pecha. Kropka. Sam jeździłem tym turystycznie (już z nowym silnikiem) i uważam że jako turystyk taki moto to nieporozumienie. Nie wyrażam opinii o posiadaczach tego motora, tylko napisałem dla kogo taka R1 powinna być adresowana. W skrucie: jak komuś mało mocy w 600-tce to bierze litra. Dla mnie litr to jednak za duża moc i zbyt niewygodna pozycja do jazdy po mieście. Tak, kupiłem to moto dla szpanu, bo R1 to dzieło sztuki i musiałem go mieć, poza tym byłym ciekaw jak to jest> A najlepsze jest to, ze kolo, ktory to ode mnie wziął sam przyjechał z busem po yamahe, bo wcześniej jeździł zdaje się Bandit 600... A po co mu taki litrowy super sport? A po co mnie był potrzebny? A co mnie, Was i każdego z osobna to obchodzi? Sprawa indywidualna, bo każdy ma prawo kupić co chce. MOIM POSTEM NIKOGO NIE CHCIAŁEM OBRAZIĆ TYLKO PRZESTRZEC. Bo tak jak już napisałem, moto miał zaledwie 5 lat :icon_rolleyes: ... Straciłem na tym kasy w cholerę, a różnice w sportowych 600 a 1000 są ogromne i w zasadzie nie ma potrzeby pisania o tym, o czym inni tu wspomnieli wcześniej. Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez Matik7891 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Fhisst - skor lubisz Nm z dołu i elastyczność to czemu latasz XVS1100? Latałem takimi cudami, tragedia. Silnik nie ciągnie ani z dołu, ani z góry. Gdzieś w wyższych partiach ma chwilowy przebłysk ale to tylko tak na pokaz. Dosiądź coś starej generacji typu CBR1000F, Yama FJ1100/1200 czy z nowszych XX albo busa. Zobaczysz co to elastyczność. Na przykładzie FJ11 `85 powiem tyle że nie robi jej różnicy który bieg jest zapięty. Lecisz 80km/h na piątce, TIR przed Tobą, odwijasz trochę manetę, TIR znika w lusterku a dopiero wtedy zdajesz sobie sprawię że lecisz 170km/h całkiem nieświadomie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Dla mnie litr to jednak za duża moc i zbyt niewygodna pozycja do jazdy po mieście.Zaciekawia mnie Pan... na starość się dowiedziałem, że pozycja na moto zależy od pojemności silnika. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Czyli to prawda, człowiek uczy się całe życie :P Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 A jakże! Poza tym już wiemy, dlaczego tak często ludzie na gumie jeżdżą po mieście: bo mają zbyt nisko kierownicę w tych "litrach" i dla odprężenia kręgosłupa co pewien czas muszę zmienić pozycję :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Sherman, jeździłeś kiedyś R1, albo chociaż siedziałeś? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 z ta rn12 niejasny temat swoja sprzedalem kumplowi , w koncu po 8 latach pojechal na regulacje zaworow przy przebiegu 30tys mil , luzy byl w normie :D, wiec ta twoja to chyba gume w pionie palili po pijaku bo ciezko mi uwierzyc w zajebanie tego silnika Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Fhisst - skor lubisz Nm z dołu i elastyczność to czemu latasz XVS1100? Latałem takimi cudami, tragedia. Silnik nie ciągnie ani z dołu, ani z góry. Gdzieś w wyższych partiach ma chwilowy przebłysk ale to tylko tak na pokaz. heh ja tam z góry nie widzę zadnego przebłysku tego silnika, jesli juz to w srodkowym i raczej niskim zakresie co pozwala mi na V wyprzedzać wszelkie pksy, tiry i inne dziadostwo bez stresu, do 140-150 km/h osiagi mi wystarczają, tym bardziej ze mam świadomość czym jadę... nie kupuje się tego typu motocykli do zapinania. a jeżdżę dragiem bo lubię tego typu motocykle, ale jednocześnie chciałbym coś sprytniejszego z większym kopem, dlatego coś tam sobie szukam nieśmiało i -czekam na zastrzyk $... draga nie chcę się pozbywać, jak juz wspomniałem - zajebiście go lubię hehe qurim XX - to jest to! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) Dorzucę kolejne 3 grosze do dyskusji: zdecydowanie potwierdzam NIŻSZE spalanie litra od 600-tki w trybie jazdy "trasowej", i to znaczne. Wcale niemocno piłowana 600 (na wtrysku) jadąca z prędkością przelotową 130-180 przelatywała mi na zbiorniku niecałe 200 km (gaźnikowa R6 podobnie, ale myślę, że tu dużo większą rolę odgrywa ustawienie). Natomiast wczoraj leciałem litrem trasę wawa-kraków-wawa i przy zdecydowanie większej przelotowej o dziwo na zbiorniku zrobiłem ponad 250 km (zbiorniki 18-litrowe, tankowane zawsze na full przy motocyklu ustawionym w pionie). Nie wspominając o tym, że z 6. biegu zrzucałem praktycznie tylko na światłach i podczas omijania stojących samochodów. Komfort jazdy bez porównania, tylko trzeba się pilnować, bo sześćsetki puchły powyżej 220, a tu nie ma różnicy, ile się jedzie, bo wciąż przyspiesza tak samo... Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 coś chyba poniosło Cie z tymi niecałymi 200km w 600 z prędkościami, które podałeś wyżej... ja jakoś potrafiłem zrobić ok. 250 na baku (16,5 litra) lecąc z prędkościami, które podajesz w tym ok. 50km ostrzej (mam na myśli przyspieszenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Ludzie, ja proponuje wrócić na jakiś kurs doszkalania techniki jazdy, albo wręcz jej nauki jeśli w R6 nie potraficie przejechać 200 km na baku i to na trasie. Już wszystko jasne z tym marudzeniem na konieczność zmainy biegu. Po prostu chyba nie ogarniacie tego sądząc po tym co piszecie (braku mocy w sporcie i podawanym spalaniu) hehehe. Nie chcę być złośliwy ani nikogo urazić, ale serio coś tu jest nie tak jak być powinno.Latając po mieście, od świateł do świateł i czasem wylatując poza miasto rezerwa zapala mi się przy ok 180/220 przejechanych km. Jadąc z Łodzi do Gdyni (przelotowa mniej więcej podawana przez Was) tankowałem raz i to po przejechaniu 310 km włączyła mi sie rezerwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Dorzucę kolejne 3 grosze do dyskusji: zdecydowanie potwierdzam NIŻSZE spalanie litra od 600-tki w trybie jazdy "trasowej", i to znaczne. Wcale niemocno piłowana 600 (na wtrysku) jadąca z prędkością przelotową 130-180 przelatywała mi na zbiorniku niecałe 200 km (gaźnikowa R6 podobnie, ale myślę, że tu dużo większą rolę odgrywa ustawienie). Natomiast wczoraj leciałem litrem trasę wawa-kraków-wawa i przy zdecydowanie większej przelotowej o dziwo na zbiorniku zrobiłem ponad 250 km (zbiorniki 18-litrowe, tankowane zawsze na full przy motocyklu ustawionym w pionie). Nie wspominając o tym, że z 6. biegu zrzucałem praktycznie tylko na światłach i podczas omijania stojących samochodów. Komfort jazdy bez porównania, tylko trzeba się pilnować, bo sześćsetki puchły powyżej 220, a tu nie ma różnicy, ile się jedzie, bo wciąż przyspiesza tak samo... Dziwna sprawa z Twoją 600. Moja nie puchła, przy 220, a spalanie, nie wiem o co chodzi. Moja spokojnie 190-220 do rezerwy i to bez oszczędzania. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.