Skocz do zawartości

Zatarty tłoczek w tylnym hamulcu


cinek_426
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

musisz go wycisnac i przeczyscic papierem sciernym 800 albo 1000 po czym sam cylinderek w srodku tez,posmarowac cieniutko grafitem i zlozyc.wcisnij pedal do konca i tak go zostaw przez cala naprawe.Nie bedzie ci ciekl plyn i potem z odpowietrzaniem jest latwiej i szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tloczki pokryte sa cienka warstwa chromu technicznego i nie nalezy NIGDY traktowac ich papierem sciernym bo zaczynaja rdzewiec! wycisnij je na zewnatrz i wrzuc na dzien, dwa do pojemnika z plynem hamulcowym. wyjmij stare uszczelniacze, wyczysc dokladnie wnetrze zacisku, załóż nowe, przesmaruj wszystko odpowiednim syntetycznym smarem ( grafit to raczej do resorow) i delikatnie, uwazajac zeby sie nowe uszczelki nie podwinely wsun tloczki. zalej swiezym plynem, odpowietrz.

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz go wycisnac i przeczyscic papierem sciernym 800 albo 1000

 

Halo Moderator???

 

Tloczki trzeba wyjac, wyczyscic porzadnie w plynie hamulcowym, gumki takze przeczyscic i zlozyc wszystko z uzyciem smaru do tloczkow.

 

Ps. Tak poza tym temat taki juz byl. Wystarczy uzyc wyszukiwarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tloczki pokryte sa cienka warstwa chromu technicznego i nie nalezy NIGDY traktowac ich papierem sciernym bo zaczynaja rdzewiec!

Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie.

Edytowane przez hesuss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie.

 

Teoretycznie można tylko co zrobisz z ubytkami powierzchni tłoczka powstałymi na skutek korozji ?

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie.

zrób tak ja ja ci mówiłem.będzie najtaniej.a jak juz zbierzesz kase to kup nowy cylinderek.Bedzie tańszy niz ....chromowanie a i gumkom sie nic nie stanie jesli wiesz jak z gumka nalezy sie obchodzc.Patent papieru sciernego wbrew pozorom ,to nie czasy PRL, ale zgnilego... Berlina Zach.Żaden Golf po takim moim tuningu nie mial klopotow z niemieckim TÜV.A co to TÜV ,to mysle ze w Poloni juz o tym wiedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BSAmajkel - ale to nie jest golf, tam tłoczki w cylinderkach miałeś pod gumkami więc to też pomagało ochronić je przed rdzą i kurzem - tutaj masz zacisk. Papier ścierny tylko powiększy problem.

A do autora: Sama rdza może być tylko nalotem np. z klocków, po zdemontowaniu tłoczka utopiłbym go na noc w płynie hamulcowym, a potem dokładnie wyczyścił nawet z użyciem odrdzewiaczy. Szmatka i szczoteczka do zębów Twoim przyjacielem. Po wszystkim złożyć wszystko do kupy na płyn hamulcowy albo smar do tłoczków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...