cinek_426 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam W tylnym hamulcu zapiekło mi tłoczek od hamulca jak to naprawić pzdrawiam i dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 musisz go wycisnac i przeczyscic papierem sciernym 800 albo 1000 po czym sam cylinderek w srodku tez,posmarowac cieniutko grafitem i zlozyc.wcisnij pedal do konca i tak go zostaw przez cala naprawe.Nie bedzie ci ciekl plyn i potem z odpowietrzaniem jest latwiej i szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 (edytowane) tloczki pokryte sa cienka warstwa chromu technicznego i nie nalezy NIGDY traktowac ich papierem sciernym bo zaczynaja rdzewiec! wycisnij je na zewnatrz i wrzuc na dzien, dwa do pojemnika z plynem hamulcowym. wyjmij stare uszczelniacze, wyczysc dokladnie wnetrze zacisku, załóż nowe, przesmaruj wszystko odpowiednim syntetycznym smarem ( grafit to raczej do resorow) i delikatnie, uwazajac zeby sie nowe uszczelki nie podwinely wsun tloczki. zalej swiezym plynem, odpowietrz. Edytowane 21 Września 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 musisz go wycisnac i przeczyscic papierem sciernym 800 albo 1000 Halo Moderator??? Tloczki trzeba wyjac, wyczyscic porzadnie w plynie hamulcowym, gumki takze przeczyscic i zlozyc wszystko z uzyciem smaru do tloczkow. Ps. Tak poza tym temat taki juz byl. Wystarczy uzyc wyszukiwarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Żadnym papierem. Jak są wżery to się już nic nie da zrobić trzeba kupić nowy tłoczek bo i tak będzie masakrowało gumki. Jęśli nie ma, to jak pisali koledzy delikatnie czyścić w płynie hamulcowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Niestety Misiu tylko plyn hamulcowy i szmata - z czasem rozpusci wszelkie osady :) Z tym papierem to chyba jeszcze pomysl z PRL ??? :) Pozdrowki dla ciebie i Eli Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 (edytowane) tloczki pokryte sa cienka warstwa chromu technicznego i nie nalezy NIGDY traktowac ich papierem sciernym bo zaczynaja rdzewiec! Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie. Edytowane 22 Września 2010 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie. Teoretycznie można tylko co zrobisz z ubytkami powierzchni tłoczka powstałymi na skutek korozji ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Bez przesady tłoczki nie są takie drogie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Dobra a jak ta warstwa jest już zniszczona i pojawia się rdza, to można tłoczki oddać do galwanizerni żeby to pochromowali chłopaki od nowa? czy nie ma wyjścia i trzeba nowe koniecznie. zrób tak ja ja ci mówiłem.będzie najtaniej.a jak juz zbierzesz kase to kup nowy cylinderek.Bedzie tańszy niz ....chromowanie a i gumkom sie nic nie stanie jesli wiesz jak z gumka nalezy sie obchodzc.Patent papieru sciernego wbrew pozorom ,to nie czasy PRL, ale zgnilego... Berlina Zach.Żaden Golf po takim moim tuningu nie mial klopotow z niemieckim TÜV.A co to TÜV ,to mysle ze w Poloni juz o tym wiedza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 BSAmajkel - ale to nie jest golf, tam tłoczki w cylinderkach miałeś pod gumkami więc to też pomagało ochronić je przed rdzą i kurzem - tutaj masz zacisk. Papier ścierny tylko powiększy problem. A do autora: Sama rdza może być tylko nalotem np. z klocków, po zdemontowaniu tłoczka utopiłbym go na noc w płynie hamulcowym, a potem dokładnie wyczyścił nawet z użyciem odrdzewiaczy. Szmatka i szczoteczka do zębów Twoim przyjacielem. Po wszystkim złożyć wszystko do kupy na płyn hamulcowy albo smar do tłoczków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ja tam używam do docierania zaworów gradacji 0 na taki brud. Szybko go ściąga, nie rysuje tłoczka itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.