Skocz do zawartości

Laguna II lub porownywalny HB


Guzik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cos w tym stylu

http://moto.allegro.pl/item1186736260_rena...lpg_okazja.html

 

ewentualnie co sadzicie o innych HB do 15 tys:

Primera

A3

Carisma

vectra

mazda 626

focus

dodam ze interesuje mnie tylko benzyna

zadne tam traktory na wode z kaluzy

Edytowane przez Guzik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Carismą i spoko samochód, tylko one mają jakąś wadę z przepustnicą, a nowa oryginalna w granicach 3k. Trzeba uważać, czy obroty nie wibrują na jałowym.

 

Co Audi to Audi :D Teraz mam A4 i jestem super zadowolony, po Oplu to niesamowita zmiana, pod maską porządek, wszystko poukładane, karoseria sztywna, nawet na wielkich dziurach nic nie trzeszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Primera to tylko P11 po lifcie i z silnikiem 2.0 benzyna. Miałem - jedyne, co się sypało to górne wahacze w przednim zawieszeniu - koszt wahacza dobrej firmy to ok. 150zł, a wymiana to ok. 40 minut.

P12 zaczęły mocno się kasztanić (2 kumpli miało i się pozbyło - silniki 1.9dci).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o lagune to szczerze odmawiam - tanio kupisz młody egzemplarz ale odbije sie to na serwisie tego auta! Ceny czesci dość wysokie i przeważnie są to całe komponenty a nie pojedyńcze podzespoły. Z mojej praktyki najczesciej padają:

Poduszki tylnej belki,przednia zawiecha,w zimie przymarzają szyby i pękają linki podnoszące szyby,jeśli na lpg to też potrafi kaprysić.

Co do wyboru to bezapelacyjnie tak jak "MOC" - Mazda 626. Alternatywa to A3 ale to coraz ciężej znaleźć w dobrym nie zajeżdzonym stanie.

 

I moja podpowiedz - dobra markowa zapalniczka jest na benzynę a nie gaz :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym wybieral miedzy focues a Audi A3

Focus jest naprawde godnym polecenia samochodem bardzo wygodny przy dobrej eksplotacji to zero awaryjnosci ;)

A3 wiadomo bo to audi ale teraz na rynku pelno rozbitych itp sa wiec trzeba na nie uwazac

 

01675181221066491942.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o lagune to szczerze odmawiam - tanio kupisz młody egzemplarz ale odbije sie to na serwisie tego auta! Ceny czesci dość wysokie i przeważnie są to całe komponenty a nie pojedyńcze podzespoły. Z mojej praktyki najczesciej padają:

Poduszki tylnej belki,przednia zawiecha,w zimie przymarzają szyby i pękają linki podnoszące szyby,jeśli na lpg to też potrafi kaprysić.

Co do wyboru to bezapelacyjnie tak jak "MOC" - Mazda 626. Alternatywa to A3 ale to coraz ciężej znaleźć w dobrym nie zajeżdzonym stanie.

 

I moja podpowiedz - dobra markowa zapalniczka jest na benzynę a nie gaz :buttrock:

jesli chcesz tani srodek transportu to nubira II z lpg

 

cos lepszego to mazda

ewentualnie vectra w miare tani serwis - tanszy od tych co wymieniałeś.

co do laguny - omijaj z daleka, mam i załuje tego zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda 626 OK użytkuje te samochody od ok 15 lat i wiem jedno. Musi to być egzemplarz serwisowany. Jak w instrukcji jest napisane, że należy jakiś element wymienić po 10 tyś km to tak trzeba zrobić. Wtedy Madzia odwdzięczy się bezawaryjnością. Przeciąganie czynności serwisowych kończy się żałośnie. Części nie są tanie a już w szczególności oryginały. Jest jednak już sporo zamienników bardzo dobrej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Bierz lagune II 1.6. Nie zawiedziesz się. Mieliśmy taką w domu. Najpoważniejszą awarią były cewko fajki - przejechała 80 km na 3 garach ;) i czasem głupiał ABS. Przeżyła 250 000 km i efektownie skończyła swój żywot na starej Vectrze. W mieście spalanie od 8 do 10 litrow (zalezy kto i jak jezdzil) a w trasie 6.5. Wedlug kompa oczywiscie.

Ceny części wcale nie są wysokie. W każdym razie auto było wołem roboczym, stało na dworze itp. Olej zawsze wymieniany na czas.

Teraz smiga u nas Laguna II po lifcie 1.9dci. Tez zajebiste auto. Przebieg 200 000 jeszcze na seryjnym turbie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem lagune II 1.9dci i bardzo ja sobie chwale niskie spalanie i super wygodne auto, mialem ja 4 lata zero jakis powaznych awari, wymiana tylko rzeczy eksploatacyjcnych, slaba rzecz to gumowe poduszki tylniej belki tak jak ktos wyzej pisal poza tym wszystko w normie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To katalizator pewnie skończył swój żywot :biggrin:

A nie wiem :D 50 000 km jeszcze przejechała po tej naprawie bez żadnego problemu.

I jeszcze był problem z jedna karta - tak sie zużyła, że czytnik nie chciał jej rozpoznawać. Na szczęście mieliśmy zapasową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...