Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2004 Lepsza praca skrzyni biegow wystapila i u mnie ( oczywiscie na cieplym oleju ), oprocz tego nizsza temp. pracy silnika.Wydaje mi sie ze tego ostatniego nie sprawdzisz bo nie masz zegaru temp.oleju. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 mam jeszcze jedno pytanie, jaka jest u Was roznica miedzy cena syntetyka samochodowego i motocyklowego?ps. u mnie na wsi albo sie zaczyna dziac jak w USA/Kanada, albo lokalny sklep motocyklowy takie sobie rzuca ceny w kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 przejechalem dopiero ok. 600 km na syntetyku, na razie nie ma rozszczelnien, oleju nie bierze, przynajmniej po tym dystansie co zrobilem poziom w okienku wydaje sie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 chłopaki-jakby kogoś interesowało to mam do oddania 4litry Mobila Extra 4T 10W40 półsyntetyk -potrzebuje kasy więc oddam za 80zł Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 No ja tez zrobilem nastepne 600 km i wszystko bez zmian jesli chodzi o olej silnikowy, natomiast poscily mi uszczelniacze w lagach, ktorych nie chcialo mi sie wymienic podczas zimy. Niby niewielkie pocenie na razie, ale widoczne.Skrzynia na rozgrzanym syntetyku chodzi niemozliwie - lekkie podciagniecie gazu i zmiana - klamki sprzegla dotykam juz chyba tylko z przyzwyczajenia.To samo zejscie w dol - cwiczylem to wczoraj zaciekle w dlugich korkach dojezdzajac do Toronto. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 Jak jestesmy przy olejach to moze mi powiecie jakim olejem mam zalac Bandita 600?? Na rorku od wlewu jest napisane 10W40. Ale jakiej firmy, musze kupic 4 litry+filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 O ile wiem to cichsza praca skrzyni wiąże się z brakiem dodatków antyposlizgowych w oleju samochodowym. Sprzęgło łatwiej się rozkleja i biegi luźniej wchodzą. Zwróćcie uwagę, czy przy pałowaniu nie występuje poslizg sprzęgła.Ze swej strony mogę dodać że samochodowy półsyntetyk wlałem w połowie ubiegłego sezonu, w ty sezonie również i nie stwierdziłem żadnych negatywnych zjawisk. Sprzęgło ok, spożycie oleju bez zmian (minimalne), zero wycieków. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 23 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2004 ... moje 3 grosze Pytałem gościa w sklepie motocyklowym jakei są różnice i tłumaczył mi zawiłości techniki smarowania dość enigmatycznie. No ale w końcu nie jest producentem ani specjalistą. Poszedłem na sposób i poczytałem co pisze producent na opakowaniu. Wynik rozpoznania: olej o tej samej klasie lepkości w innych opakowaniach. informacje o rodzaju przekładni do jakich jest przeznaczony takie same. Interpretacje faktu pozostawiam wam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2004 Sajgon-nalejesz obojętnie jakiego motocyklowego o zadanych parametrach i będzie dobrze.wszystke oleje wiodacych producentów producentów sa porównywalnej jakośći więc jeśli regularnie bedziesz wymieniał (zgodnie z instrukcją) to nie zauważysz żadnej różnicy a i silnikowi bedzie wszystko jedno Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SajGoN Opublikowano 24 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2004 Ok dzieki wiec ktory jest dobry w dobrej cenie ?? ?? ?? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 6 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2005 Temat się troche przykurzył :idea: ...więc jak- lać samochodowy,czy nie lać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 mysle ze do starych sprzetow palacych olej jak mozna zoabczyc od zmiany do zmiany ale osobiscie nawet do starego moto ale szczelnego wole lac olej do moto zwykly bo zwykly Mobil1 10W40 za 25 zl litr ale jednak motocyklowy :) ale napewno zrobie test na samochodowymn syntetyku Castrola 10W40 ale to w przyszlosci :) no tak ale ciekawe co skrzynia i sprzeglo na to po duzym dystansie :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Śmigałem dwa sezony GPZ'ą 600R i trzy na GPX'ie 750R w obu przypadkach na półsyntetyku ActEvo i nie miałem ani przecieków szczególnych tzn miałem wyciek z miski olejowej w GPX'ie ale wystąpił on już u poprzedniego właściciela, ani ślizgających się sprzęgł, ani nadmiernego zużycia.Sprzęty stare i zjeżdzonę więc może i ktoś powie że lać tylko minerał ale na własnej skórze przekonałem się że półsyntetyk można lać do wszystkiego. Wg mnie jest to uniwersalny olej do wszystkiego.Nie chodzi mi o daną firmę ale o parametry.Pozdrawiam :) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 Z tego co ja wiem, to samochodowe silniki nie kręcą tyle, co motocyklowe. Z tym zjawiskiem słyszałem teorię, że na samochodowym oleju szybciej można zerwać film olejowy i ... dupa! Nie wiem ile w tym prawdy. To, że oznaczenie jest to samo niekoniecznie oznacza, że inne właściwości także są identyczne. Wyej już było: są oleje motocyklowe, to je kupujemy i jeździmy na nich :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 7 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2005 polecam olej kujawski z pierwszego tloczenia :lol: :lol: :lol: joke silnik samochodowy na chyba troche wyzsza temperature pracy wiec oleje sa przystosowane do okreslonej temperatury, w motocyklu temperatura silnika jest nieco nizsza, jednakze mysle ze roznice w olejach sa malo wyczuwalne w praktycepzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.