Skocz do zawartości

Pierwszy PRAWDZIWY motocykl. A1, 125ccm


Rekomendowane odpowiedzi

No przecież o to w tym temacie się rozchodzi, żeby porównać motocykle z klasy 125cc. :ph34r:

 

 

Dzięki za info, poczytam sobie czym się różnią te silniki, o tym takim Wanklu też poczytam, bo nigdy nie słyszałem. Ja mówiłem o różnicy w elastyczności i mocy, bo przecie większa moc, a większa elastyczność to chyba różne rzeczy są. :wink:

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym brał Simsona Enduro:) :D

 

A w temacie chodzi o 50 ccm czy 125 ccm ?

 

Bo jak dotad to Simson'a 125 - ki nie widzialem, przynajmniej powojennego. :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Przymierzam się właśnie do zakupu nsr ,rs 1. lub 2.gen.lub cagiva mito.Chciałbym się spytać o realne spalanie tych moto i ile biorą oleju. Jedni mówią że nsr pali 5,5 inni że 9 ,mito 6-8, a rs to już rekord rozbierzności pomiędzy wynikami bo 4,5 do 10!!! Rozumiem że mito jest dość awaryjne ale jestem spokojnym kierowcom i nie planuje wiecznie odkręcać manetki do końca więc planuje dbać o moto .

PS Sory że odświerzam temat ale nie mogłem nic obiektywnego o tych motocyklach znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w przypadku wysilonego silnika 125 2T taka rozbieżność będzie, zależy od stylu jazdy. Jak będziesz kręcił do czerwonego pola to i do tych 8 - 9 litrów się zbliżysz. No i przede wszystkim, silnik 2T w tych sprzętach nie lubi niskich obrotów bo wtedy to się toczy a nie jedzie.

Ogólnie nie są to ekonomiczne motocykle, palą jak 600tki, niezbyt przyjemne dla ucha brzmienie, jak trafisz na zaniedbaną sztukę to na start od razu czeka remont (nie wierz w cuda sprzedających, że zrobili remont i od razu sprzedają, większość ogłoszeń ma taki zapisek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(nie wierz w cuda sprzedających, że zrobili remont i od razu sprzedają, większość ogłoszeń ma taki zapisek)

Masz rację, ale w obronie nielicznych uczciwych można wspomnieć o tym, że konieczność częstych remontów w silnikach 2T połączona z dość intensywną eksploatacją (w sensie częstą) powoduje, że masz wrażenie robienia remontu co chwilę. Ja sam się trochę na to złapałem, bo z jednej strony "przed chwilą" (późną jesienią) robiłem remont silnika w crossie, z drugiej strony - licznik motogodzin nieubłagalnie pokazuje już ponad 30 godzin na tłoku :banghead:

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 lat później...

Dzień dobry!

Przymierzam się do zakupu pierwszego motocykla o pojemności 125 ccm. Kiedyś miałem chińskiego skuterka w automacie i to tyle jeśli chodzi o moje doświadczenie.

Chciałbym zacząć uczyć się jeździć, bo w przyszłości myślę o prawku A 😉

Motocykla będę używał głównie do zwiedzania krajobrazów, wypadów na jeziorko czy dojazdów do pracy. Niestety budżet mam ograniczony do 6-7 tysięcy złotych.

 

Przeglądając Internet, czytając różne artykuły wpadły mi w oko takie modele:

-Honda CBR125

-Honda CBF125

-Yamaha YBR125

lub nówki chińskie:

-Barton Caferacer

-Barton Classic

-Junak 121 FL

-Junak 125 RZ

-Romet Soft Chopper 2
 

Czy moglibyście Panowie powiedzieć mi co nieco, który z tych motorków byłby dobrym i optymalnym wyborem?

Będę bardzo wdzięczny i jestem otwarty na pytania czy dyskusję 🙂

Pozdrawiam serdecznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...