VinAlucard Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 No przecież o to w tym temacie się rozchodzi, żeby porównać motocykle z klasy 125cc. :ph34r: Dzięki za info, poczytam sobie czym się różnią te silniki, o tym takim Wanklu też poczytam, bo nigdy nie słyszałem. Ja mówiłem o różnicy w elastyczności i mocy, bo przecie większa moc, a większa elastyczność to chyba różne rzeczy są. :wink: Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 A ja bym brał Simsona Enduro:) :D A w temacie chodzi o 50 ccm czy 125 ccm ? Bo jak dotad to Simson'a 125 - ki nie widzialem, przynajmniej powojennego. :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolarider Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Przymierzam się właśnie do zakupu nsr ,rs 1. lub 2.gen.lub cagiva mito.Chciałbym się spytać o realne spalanie tych moto i ile biorą oleju. Jedni mówią że nsr pali 5,5 inni że 9 ,mito 6-8, a rs to już rekord rozbierzności pomiędzy wynikami bo 4,5 do 10!!! Rozumiem że mito jest dość awaryjne ale jestem spokojnym kierowcom i nie planuje wiecznie odkręcać manetki do końca więc planuje dbać o moto .PS Sory że odświerzam temat ale nie mogłem nic obiektywnego o tych motocyklach znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Bo w przypadku wysilonego silnika 125 2T taka rozbieżność będzie, zależy od stylu jazdy. Jak będziesz kręcił do czerwonego pola to i do tych 8 - 9 litrów się zbliżysz. No i przede wszystkim, silnik 2T w tych sprzętach nie lubi niskich obrotów bo wtedy to się toczy a nie jedzie. Ogólnie nie są to ekonomiczne motocykle, palą jak 600tki, niezbyt przyjemne dla ucha brzmienie, jak trafisz na zaniedbaną sztukę to na start od razu czeka remont (nie wierz w cuda sprzedających, że zrobili remont i od razu sprzedają, większość ogłoszeń ma taki zapisek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) (nie wierz w cuda sprzedających, że zrobili remont i od razu sprzedają, większość ogłoszeń ma taki zapisek)Masz rację, ale w obronie nielicznych uczciwych można wspomnieć o tym, że konieczność częstych remontów w silnikach 2T połączona z dość intensywną eksploatacją (w sensie częstą) powoduje, że masz wrażenie robienia remontu co chwilę. Ja sam się trochę na to złapałem, bo z jednej strony "przed chwilą" (późną jesienią) robiłem remont silnika w crossie, z drugiej strony - licznik motogodzin nieubłagalnie pokazuje już ponad 30 godzin na tłoku :banghead: Edytowane 14 Marca 2015 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veronx Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 tymi dwusuwami tak jest pojeździłem sezon i przed sprzedażą siłą rzeczy musiałem robić remont bo moto siły nie miało i nie zapalało. więc w przypadku 2T o tych remontach to często prawda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Nie ważne czy 2t czy 4t w większości przypadków siłą rzeczy trzeba robić remont co sezon więc zawsze są "po remoncie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Świeży23 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Dzień dobry! Przymierzam się do zakupu pierwszego motocykla o pojemności 125 ccm. Kiedyś miałem chińskiego skuterka w automacie i to tyle jeśli chodzi o moje doświadczenie. Chciałbym zacząć uczyć się jeździć, bo w przyszłości myślę o prawku A 😉 Motocykla będę używał głównie do zwiedzania krajobrazów, wypadów na jeziorko czy dojazdów do pracy. Niestety budżet mam ograniczony do 6-7 tysięcy złotych. Przeglądając Internet, czytając różne artykuły wpadły mi w oko takie modele: -Honda CBR125 -Honda CBF125 -Yamaha YBR125 lub nówki chińskie: -Barton Caferacer -Barton Classic -Junak 121 FL -Junak 125 RZ -Romet Soft Chopper 2 Czy moglibyście Panowie powiedzieć mi co nieco, który z tych motorków byłby dobrym i optymalnym wyborem? Będę bardzo wdzięczny i jestem otwarty na pytania czy dyskusję 🙂 Pozdrawiam serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.