Zwyrol Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Może się nie znam ale ja to bym odłączył klemę na noc żeby wyeliminować lewy pobór prądu, być może aku dogorywa i jak dłużej postoi to nie ma wydajności prądowej. Dopiero później jak wszystko będzie ok trzeba przejrzeć i pomierzyć instalacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam mam problem z swoją yamahą otóż musze ją odpalać na popych ponieważ gdy już ją rozpale normalnie jeźdze i jak się zatrzymam i ją zgasze na 5min to normalnie odpale ją ale gdy wróce i zostawie ją na całą noc i przychodze z rana próbując ją odpalić na rozrusznik to albo wcale nie moge albo lreci ale z wielkim trudem. powiem wprost ucieka mi napięcie i mam pytanie czym to może być spowodowane i jak to naprawić?W jakim stanie masz akumulator?Podłącz amperowmierz i sprawdź pobór prądu na spoczynku. A robi się to tak: amperowmierz podłacza sie szeregowo w jedną z dwóch klem bo nie ma znaczenia czy na plusie czy na minusie. |W motocyklu pobór powinien być zerowy po kilku sekundach bo na początku moze coś pokazać miernik. Może się nie znam ale ja to bym odłączył klemę na noc żeby wyeliminować lewy pobór prądu, być może aku dogorywa i jak dłużej postoi to nie ma wydajności prądowej. Dopiero później jak wszystko będzie ok trzeba przejrzeć i pomierzyć instalacje.Są prostsze metody :) , j.w. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 motek -vt 750 1986, spalony regler, brak ładowania, pomiar faz altka 2 fazy około 41-40 V , a jedna 28-30 V. Altek już do przewinięcia ? Jak myslicie? Pozdrokiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 Tak, moze byc do 20% roznicy a nie wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Dziękuje Adamie :) Pozdrawiamkiki Edytowane 13 Września 2014 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 (edytowane) Szybki sposób sprawdzenia regulatora... :)...i też statora - filmik obok... Edytowane 23 Września 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Szybki sposób sprawdzenia regulatora... :)...i też statora - filmik obok... Nie wszystkie regulatory tak sprawdzisz a i jego metoda obarczona jest błędem. Nie jest to nic nowego, ja na niej nie polegam. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Mam taki problem moto na wolnych obrotach ładuje 14,4v ale jak dodaje obrotów to spadnie nawet do 13.0v Czy to wina regulatora czy czegoś innego. Edytowane 4 Października 2014 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Sprawdz polaczenia masowe instalacji z rama i silnikiem ( zarowno od aku jak od reglera ) oraz kostke laczaca regler z alternatorem.Jesli tam jest dobrze tzn nie ma korozji to regler powoli siada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Witam.Mam nie typowy problem.Zważywszy że pojawiło się od jakiegoś czasu masę chińszczyzny i chińskich części zamiennych, pojawił się pojazd w moim skromnym warsztaciku z objawami braku ładowania i rozładowywanie akumulatora.Wziąłem swój sprawdzony multimetr ustawiłem go na 20 V prądu stałego i jakie było moje zaskoczenie jak zacząłem zbliżać multimetr do akumulatora zaczął on wariować na wyświetlaczu zaczęło pojawiać się napięcie.1-3 może 4 V(może to sprzęt który przekazuje energię elektryczną bezprzewodowo???)Po podłączeniu przewodów do biegunów akumulatora nie można odczytać wartości napięcia gdyż pojawiają się wartości i 9V 15V i 10V 17V i tak bez końca.Zmieniałem i stator i regulator napięcia i nic to nie zmienia.Stąd moje pytanie co to może być?Nadmienię że w tym chińskim skuterze dwusuwowym zapłon jest iskrownikowy światła zasilane są z prądnicy.W obieg świateł wstawiony jest opornik.Zapomniałem dopisać że (info od klienta) pali żarówki.Sprawdziłem faktycznie żarówki są nie naturalnie białe.Dziś podczas testu miałem włączone tylko światło postojowe tylne podczas przyspieszania silnika żarówka spaliła się.Przychodzi mi jedyny pomysł że być może gdzieś po drodze w instalacji elektrycznej jest zwarcie?Co myślicie o tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 kup markowy multimetr a w skuterze wymień regulator napięcia Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Co do markowego multimetru to jeszcze gorzej się zachowuje niż nie markowy.(oczywiście posiadam że by nie było gadania)Regulator napięcia był wymieniany kilkakrotnie z pojazdu z tym samym silnikiem który działa.Inne sugestie proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 To pozostały Ci cewki i magneto. Na tym koniec tajemnic w tym układzie ładowania. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Jutro założę jeszcze stator od silnika który ma sprawny układ elektryczny zobaczę co będzie.A miała być robota max na 3 godziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 (edytowane) Niestety cały czas pojawiają się " impulsy pełzające" tak to określę.Stwierdziłem tylko że jak regulator napięcie jak ma jakieś niedomagania(ładuje akumulator ale coś w nim w środku chyba jest nie tak) impulsy pełzające były niesamowite.Po zmianie regulatora napięcia na inny( trudno powiedzieć z czego i przez kogo został wyprodukowany) impulsy pełzające są mniejsze. Ale dalej nie wiem skąd się to bierze???Nadmienić muszę że zwarcia w instalacji elektrycznej nie ma. Edytowane 5 Listopada 2014 przez skwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.