Adam M. Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Moze ten czarny kabelek z plusem od stacyjki ma jakies polaczenie z pompka ?On wlasnie odpowiada za poziom ladowania reglera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Spokoju mi to nie da i jeżeli nie będzie lało to przedzwonię kabelki żeby sprawdzić czy pomiedzy pompką a regulatorem są jakieś więzi. I czy to jakieś przypadkowe czy tak ma być. Bo już sobie nie wierzę Jeżeli fabryczne to spoko :) ten typ tak ma. Ale jeżeli nie to zdechnąć ładowanie może przeciez w każdej chwili. A mam plan wystartowac lokomotywą do Polski na urlop i lepiej żeby nie dostawała boleści po drodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ma regulator cyfrowy z wyjściem na ECU obniża on napięcie jeśli nie wykryje odpalenia silnika i to według mnie ma związek z pompą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 (edytowane) Zdaje się że wueska ma rację i samo włączenie zapłonu to nie wszystko i nawet uruchomienie to nie wszystko.Procedura wygląda w tym moto tak : Rozrusznik kręci--- wszystko inne stoi poza zagarami i kontrolkami. Silnik zapala i po około na ucho 2 sekundach zaczyna działać pompa. W chwili gdy startuje pompa--- pojawia się ładowanie. Wydaje się logiczne bo kranik ma pozycję zalania gaźników tak więc praca pompy w chwili po przekręceniu kluczyka a jeszcze przed rozruchem nie jest konieczna. Swoją drogą zawsze można natrafić na coś ciekawego i za każdym razem mówi się sobie że już nic mnie nie zaskoczy. A tu patrz pan jak chytrze obmyslili :) Tylko tego czasu na szukanie nie istniejącej usterki szkoda :banghead: ps. poza tym podejrzenie że ten regulator jest bardziej wypaśny niż na oko sie wydaje potwierdzałby to że po odpaleniu pompy ładowanie zakakuje na poziom 13,7 V. Dodanie żaru na około 3 tys obrotów powoduje wzrost ładowania do 14 V i tak juz zostaje po opadnięciu silnika na jałowy bieg. Natomiast włączenie świateł, po jakiejs 1 sek zwłoki powoduje skok ładowania na 14.3 i tez stoi jak zamurowane. Gasi się światła spada na 14. Po ok 15 minutach pracy zauważyłem że zjechało na 13.7 VZapewne regler obadał aku że jest już podpompowany i wyluzował. ..... to kiedy chlejem? Edytowane 12 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Obdarzony jesteś w regulator cyfrowy i tak już będzie linia do ECU decyduję o wartości ładowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sagitek Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 A ja mam taki problem ze nie mam ładowania... napiecie na klemach jest tyle co akumulator ma amperazu... ale ostatnio zauwazylem tak jakby pasek klinowy ktory znalazl sie na bloku silnika -.- ni cholere nie wiem skad to .... ktos wie jak to naprawic?? moj moto to kawasaki zxr 750 h2 1990 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Napisz to jeszcze raz zrozumiale poproszę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Witam, ponownie, mam głupie pytanie odnośnie ładowania w GSX600F. (mecze się od dłuższego czasu) Czy napięcie ładowania nie powinno spadać po włączeniu świateł?. Jest 14,5-14,6 jak zapalam światła to rośnie do 15-15,4. z tego co mi przychodzi do głowy to tam jest plus po stacyjce. Czy te napięcie miedzy plusem do altka i plusem po stacyjce nie powinny być równe?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Taki poziom napięcia jak u Ciebie gwarantuje rychły zgon aku jednak jest jedno ale...czy mierzyłeś napięcie jednym miernikiem?|Zakładając, ze Twój zawyża o 0,5V to wyniki są całkiem normalne. Ty masz altek obcowzbudny więc może regulator tak wysteruje napięcie, ze po obciążeniu je podbija. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Napięcie ładowania nie powinno przekraczać 14,5V, u ciebie jest za wysokie. Napięcie na plusie po stacyjce może być niższe, bo przechodzi przez styki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Mam tylko jeden miernik, może pożyczę w poniedziałek 2 to jeszcze będzie porównanie.Wcześniej walczyłem tez z moim 2 Gsx-em i tam tez jest problem 15V po obciążeniu. kupiłem nawet alternator i tam tez jest 15V. Jak to zbić w takim razie?? Bo jeśli te 15V zabija mi miesięczny aku to będę niezadowolony :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Na razie sprawdź. Poza tym czy miałeś jakieś problemyz ładowaniem czy po prostu tak z głupia franca postanowiłeś sobie zmierzyć napięcie ładowania? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Problemów nie było nigdy, w zeszłym roku wysechł aku (po 5 latach) kupiłem nowy i moto mi nagle zgasł jakby się zwarcie zrobiło (+ dotknął do ramy i aku do wyrzucenia) Mam nowy aku i sobie sprawdziłem kable itd miernikiem czy więcej nic się nie dzieje i przy okazji ładowanie. Może po prostu tak ma być?? Nie mam pojęcia ale w 2 moto jest w granicach 15V i jeszcze nowa dioda tez daje 15V może to się równoważy jakoś z poborem. Wymieniłem w tym moto już chyba wszystkie części które się dało i gdyby nie to ze to zwarcie się stało to bym nie grzebał przy aku, ale skoro już jest podejrzenie to trza sprawdzić co bym nie został na jakiejś trasie :) Edytowane 6 Września 2014 przez Zwyrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 W takim wypadku uważam, ze nie masz co sobie doopy zawracać bo jak wspomniałem, te wyniki nie odbiegają jakoś wybitnie od normy. Wiele motocykli ma nieco zaniżone napięcie ładowania lub zawyżone i nikt o tym nie wie do momentu jak nie złapie za miernik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek01015 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Witam mam problem z swoją yamahą otóż musze ją odpalać na popych ponieważ gdy już ją rozpale normalnie jeźdze i jak się zatrzymam i ją zgasze na 5min to normalnie odpale ją ale gdy wróce i zostawie ją na całą noc i przychodze z rana próbując ją odpalić na rozrusznik to albo wcale nie moge albo lreci ale z wielkim trudem. powiem wprost ucieka mi napięcie i mam pytanie czym to może być spowodowane i jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.