Zwyrol Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 No wlasnie ten + po stacyjce to powinien byc z kontrolka tylko pytanie ktory?? Bo juz wymiekam ze schematu moze wynikac ze jest to zielony lub zolty, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Zielony na szczotkę, żółty na kontrolkę, ale musi być jednocześnie połączony z wyjściem alternatora D+ i szczotką plusową. Ty żółty podłączyłeś do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Sczotka plusowa jest z tylu? tam gdzie ten cienszy kabel rozumiem a ujemna do masy? a D+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 ujemna na zielony, D+ to wyjście plusowe z mostka prostowniczego z trzech dodatkowych diod wzbudzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Czyli zolty podlaczyc na tym grubym czerwonym? a zielony do szczotki? Jutro bede robil dalej testy bo dzis nie bede juz sasiadow denerwowal. Jednak cos juz idzie do przodu bo mam ladowanie 16-17V wiec cos tam jest :P (wiem ze za duzo ale to i tak sukces ze jest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Pamiętaj jeszcze o fakcie, ze moc żarówki reguluje moment wzbudzenia. Przy wkładaniu samochodowego do motonga ja chyba zmieniałem żarówkę bo na oryginalnej trzeba było mocno dodać gazu aby zaczął ładować. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2014 Jak założysz samochodowy pod obudową jest potencjometr tym się reguluje początek wzbudzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zwłaszcza pod nierozbieralną obudową zalaną żywicą lub siliconem... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 od fiata 126p jest rozbieralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 od fiata 126p jest rozbieralnyWidocznie piszemy o dwóch innych. Tak czy owak albo peerek albo żarówka.Ja o takim prawię (od tyłu zalany): Szanowny kolego Zworyl, nici z Twojego podłączania jeśli Twój alternator nie ma w sobie mostka prostowniczego, który może być w regulatorze. Wtedy należy dostawić mostek prostowniczy z diodami wzbudzenia i dopiero do tego łączyć regler.Ach doczytałem, że masz 16 volt. Masz juz uwalony regler. Jest czuły na brak masy. Jesli podłaczałeś go w powietrzu to zapewne już kwiczy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwyrol Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Witam, 16V jest bez żarówki z żarówką jest 12,4 po odkręceniu gazu rośnie trochę ale słabo (przy zapalonych światłach aku nie jest rozładowywany ale tez nie ładowany wiec słabo) wiec myślę ze to kwestia dopasowania mocy żarówki ew dam jakiś potencjometr. Co do masy to nic w powietrzu, odrazy przykręcone zostało do ramy. A jak się uwalił to trudno zamówiłem 2 na wszelki wypadek wiec nowy czeka. A mówimy oczywiście o tym z fotki powyżej wiec nierozbieralny.Idę grzebać może dziś się uda jak znajdę żarówkę odpowiednia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Tak piszemy o 2 różnych akurat tego nie wstawiam bo działa odwrotnie niż większość(wzbudza masą), tutaj potrzeba http://allegro.pl/fiat-125p-polonez-regulator-napiecia-i4450945166.html Są wersje pod 6 i 9 diod. Tamten też by działała ale trzeba odizolować szczotki od masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Houston, mam problem Pacjent to Honda CBR 1000f NC21 . Brak ładowania oczywiście. Wszystkie kable ok, uzwojenia fazowe jak i wzbudzenia w altku ok. Na wyjściu z regulatora na linii do wzbudzania jest 4,5 V a na wyjściu z altka jakieś miliwolty tylko. Moduł zapłonowy ma jakieś połączenie z regulatorem i jest sprawne. Zmieniłem na wszelki wypadek moduł i bez zmian. Ładowania brak :sad: Leżę i kwiczę bo nie bardzo wiem za co się złapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Z którego roku masz motor, bo na schemacie nie widzę połączenia z modułem zapłonowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 (edytowane) 1987. Jeden z pierwszych które zjechały z linii. Ja też patrzę na schemat i nie widzę. A w tym moim jawnie jest połączenie, lece sprawdzić jakie to kolory o juz zapomniałem :) ..Zielona linia. Regulator z wyglądu podobny jak normalnych moto. Ma dwa gniazda na kablach- jedno do altka 3x żółty plus dwa wzbudzania i druga wtyczka - czerwony i zielony oraz trzeci kabel- czarny --- połączony na oczkową wsuwkę z wiązką Zielony przedzwoniony od punktu przy regulatorze do zielonego w module zapłonowym ma bezpośrednie połączenie Edytowane 3 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.