Dar Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Jeździłem na rezerwie, w końcu chyba wysuszyłem bak do zera, bo moto nagle zgasło gdy przyjechałem do domu... Pomyślałem, że paliwo się skończyło i odstawiłem moto na 4 dni. Dziś wlałem paliwo z kanistra, ze 3 litry. Kręci rozrusznikiem, ale nie łapie. Na pełnym ssaniu odpalił, ale tylko na 1000 obrotów, nawet jak lekko dotknąłem gazu to gasnął... tak ze 2 razy. Dolałem jeszcze 4 litry paliwa do baku. Później już nie palił, nawet na pełnym ssaniu, tylko taki dźwięk jakby już łapał ale nie umiał zaskoczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 zalałeś świece Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek H Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Na przyszłość uważaj z ssaniem w lecie,bo na świece zabraknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 (edytowane) Taak.. Wyjąłem bak, odkręciłem obudowę filtra powietrza i dupa... nie ma szans tam dojść. jak tam wleżć...? ;d Edytowane 28 Czerwca 2010 przez Dar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 ściągasz, możliwe że będzie trzeba węże rozpiąć, wyciągasz cewkofajki i masz dostęp do świec. O ile pamiętam to na klucz 18, ale nie dam się pociać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jeżeli odkręciłeś bak i obudowę filtra powietrza to już powinieneś się tam dostać no chyba że masz łąpy jak bochen chleba... :biggrin: Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 30 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dałem radę. Świeczki wymienione. Moto nadal nie pali. Mogła się spalić pompa? Chyba nie..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Dałem radę. Świeczki wymienione. Moto nadal nie pali. Mogła się spalić pompa? Chyba nie..? Należy ją sprawdzić bo samymi przypuszczeniami nie naprawisz motocykla. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) Dobra. Filtr paliwa czysty. Wyjąłem przewód od pompy do gaźnika żeby zobaczyć czy pompuje - jak kręcę rozrusznikiem to nic nie leci, ale jak puszczę guzik rozrusznika to tak wypluwa małą ilość paliwa. I tak non stop. Nie wiem czy tak ma być? Chociaż od razu jak wszedłem do garażu to zakręciłem rozrusznikiem raz i tak jakby załapał! tylko to był ułamek sekundy i przestałem kręcić... teraz znowu nie łapie. Obok filtra paliwa jest takie pokrętełko, które idzie do gaźnika(?) albo obok ;] Co to jest? Regulacja biegu jałowego? Należy ją sprawdzić bo samymi przypuszczeniami nie naprawisz motocykla. Jak mogę to sprawdzić? EDIT: Odpaliłem dziada! Pompa paliwa była przyczyną. Podłączyłem przewód od baku bezpośrednio do gaźników i trzymałem bak nad moto i gada na wszystkie garki aż miło. Tylko co teraz? Czytałem że gdzieś można kupić zestaw naprawczy do pompy, ale czy to będzie to? Edytowane 1 Lipca 2010 przez Dar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Podlacz sama pompe na krotko omijajac przekaznik to sie wyjasni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Podlacz sama pompe na krotko omijajac przekaznik to sie wyjasni. Miły Panie że jak? =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Miły Panie że jak? =] Całkiem normalnie czyli plus pod plus i masa pod masę :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Miły Panie że jak? =] Kabelki które wychodza z pompy podepnij bezposrednio pod aku. Jeżeli pompa buczy- to przekaźnik kaput. Jeżeli nie buczy- jak wyżej, tylko że pompa tym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 CBR już wyleczona :) Spalił się sterownik/czujnik pompy. Wielkie Dzięki za pomoc! Temat do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi