Nezer Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Panowie, jeszcze przy okazji zapytam o regenerację pompy hamulcowej i zacisków. Jako, że moje wyglądają już nie bardzo, myślałem o ich lakierowaniu i chcę je również oddać do lakierowania proszkowego. Myślicie, że będzie ok czy w jakiś inny sposób należy je polakierować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Proszek jest optymalny na zaciski, bo jest o wiele bardziej odporny na płyn hamulcowy...Gdzieś chyba w Louisie widziałem specjalną farbę w spreju której płyn hamulcowy nie rusza Edytowane 13 Listopada 2011 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Tato81 mam pytanie. W jaki sposób odświeżyłeś silnik. Dekle rozumiem, że polerka. A co z karterami, cylindrami i głowicą. Malowałeś je, czy może jakieś anodowanie, lub coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tato81 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Tato81 mam pytanie. W jaki sposób odświeżyłeś silnik. Dekle rozumiem, że polerka. A co z karterami, cylindrami i głowicą. Malowałeś je, czy może jakieś anodowanie, lub coś innego? Dekle - polerka, tak jak piszesz. Natomiast kartery, cylinder i głowica narazie nie ruszane, poza zwyklym czyszczeniem. Nie wygląda aż tak źle (co widac na zdjeciach), ale niestety w najbliższej przyszłości i za to chcę się zabrać i też szukam dobrego i rozsądnego rozwiązania w tym temacie. Pewnie będę malował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) Co do picowania silnika to polecam kupę tematów na sohc4.net W skrócie, żeby było dobrze trzeba czyścić pod ciśnieniem, piszą chłopaki że najlepiej jako medium sprawdza się soda albo suchy lód, albo (tak, tak) skorupy orzechów włoskich, rozdrobnione oczywiście. Z tego co słyszałem to w Polsce co najwyżej znajdziesz piaskowanie sodą. Ale jak się tam poczyta to temat-rzeka....Jak swoją rozbiorę to mam człowieka ze sprzętem do piaskowania, będę musiał tylko kupic gdzieś worek sody. Soda jest dobra bo jest neutralna dla metalu i się rozpuszcza w wodzie, więc po tryskaniu wystarczy opłukać silnik i jest git. No i niektórzy potem rzucają na to klar... ale tu jest sztuczka bo nie każdy klar wytrzymuje benzynę i temperaturę... Aha, bym zapomniał, niektórzy też jadą parą pod ciśnieniem i podobno tez jest nieźle.... Edytowane 20 Listopada 2011 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) Troche odgrzeję.Taka sobie Hondzia spod sklepu :) aaa, jeszcze silniczek z bliżej Edytowane 15 Czerwca 2012 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 i co kupiłaś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 (edytowane) A skąd. Kierownik nie pozwolił nawet potrzymaćHondy :) ps. A ten zbiornik pod siedzeniem to na olej? Edytowane 15 Czerwca 2012 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 tak, ten silnik ma suchą miskę olejową i zbiornik po prawej pod siedzeniem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Pogoda u mnie zachęcająca do lektury i z ciekawości poczytałam o tej Hondzie. Kurcze, japończycy ten silnik w Hondzie zaprojektowali 50 lat temu! Próbowałam zrozumieć dlaczego uparli się na tą suchą miskę, bo przeciez w silniku motocykla podczas pokonywania zakrętów nie odpływa olej pod wpływem siły odśrodkowej gdzieś na boki, czym głównie tłumaczy się sens tego rozwiązania. Czyżby chodziło o niewielkie obniżenie środka masy? Czy jakieś inne wzgledy ? Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 motocykl fabrycznie zaprojektowany do latania na gumie :biggrin:a tak poważnie mniejsza wysokość silnika (spowodowana zastosowaniem powyższego rozwiązania) pozwala nie tylko obniżyć środek ciężkości (centrum masy silnika jest niżej ale i również zbiornik paliwa) ale także ułatwia osiągnąć bardziej kompaktowe rozmiary całego motocykla Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 750 SOHC ma skok większy niż średnicę, pewnie chodziło o niepodwyższanie całego silnika "mokrą miską olejową", ale też możliwe, że podglądali rozwiązania angoli...Dodam, że przy odpowiednim traktowaniu motocykl bez problemu wytrzymuje 100 tys mil....Jedynym wrażliwym elementem był napinacz łańcucha rozrządu, wytrzymujący ok. 16000- 25 000 km, jednak istnieją na rynku "aftermarketowym" ( przynajmniej istniały, jak ja miałem CEBEKA), poprawione napinacze, wytrzymujące 65-80000 km...Fajny motorek, szkoda, że go sprzedałem, ale nie wszystko można mieć...Pozdr. J-999P.S. Kiedyś duuużo wiedziałem o 750 SOHC :-))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 moj pierwszy japoniec to honda cb 750 Fll z 1978r. przebudowana w stylu street /caferacer ;)wspomnienia ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.