Skocz do zawartości

Honda CB 750 four


tato81
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

moja cb 750 w wersji racing :icon_biggrin:

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja cb 750 w wersji racing :icon_biggrin:

 

Dobrze napisałeś "moja"

Miałeś jakiś wzór ?

zobacz jak powinna wyglądać CB750R http://www.ozebook.com/cr7508.htm

 

http://classifieds.classic-motorrad.de/classifieds/detail.php?siteid=21224

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehhee- zdążyłem się przyzwyczaić, że zawsze jest jakieś "ale" z Twojej strony Piotrze

moja CB nie jest żadną repliką - przy pracach zostały wykorzystane elementy, w które sprzęt został wyposażony jeszcze pewnie w latach 70tych

gdy kupowałem Hondę kilka lat temu wyglądała tak

niestety nie byłem w stanie określić kto (jaka firma) dokonała tych przeróbek (dlatego też trudno było określić wartość "historyczną" :icon_biggrin:), jako całość nie podobała mi się a przy pracach sugerowaliśmy się motocyklami startującymi w czeskich wyścigach drogowych

zbiornik został trochę skrócony, zadupek został zrobiony na wzór tylnej części zbiornika, jest dość duży ponieważ nie chciałem ciąć ramy - poza tym jest tam trochę miejsca, owiewka stworzona od zera pod szybę od czeskiego producenta owiewek (motoforza.cz) i nowy bardziej filigranowy stelaż (całość opuszczona) - pełnej owiewki nie ma ponieważ chcieliśmy wyeksponować silnik, kierownica zamieniona na typu clip-on, centralnie mocowany obrotomierz (rezygnacja z prędkościomierza), dostała nowe opony, linki itp

motocykl wymaga jeszcze wiele pracy i wkładu finansowego a to co widać to tylko początek

w tym roku ogarniemy jeszcze myślę jeszcze kilka rzeczy, np wydech i jakieś duperele

silnik chodzi lecz potrzebny mu będzie konkretny przegląd ale to raczej dopiero na zimę ze względu na brak czasu oraz kasy

realizację projektu powierzyłem najlepszemu magikowi jakiego znam :notworthy: (tutaj kilka jego dzieł :buttrock: )

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehhee- zdążyłem się przyzwyczaić, że zawsze jest jakieś "ale" z Twojej strony Piotrze

moja CB nie jest żadną repliką - przy pracach zostały wykorzystane elementy, w które sprzęt został wyposażony jeszcze pewnie w latach 70tych

gdy kupowałem Hondę kilka lat temu wyglądała tak

niestety nie byłem w stanie określić kto (jaka firma) dokonała tych przeróbek (dlatego też trudno było określić wartość "historyczną" :icon_biggrin:), jako całość nie podobała mi się a przy pracach sugerowaliśmy się motocyklami startującymi w czeskich wyścigach drogowych

zbiornik został trochę skrócony, zadupek został zrobiony na wzór tylnej części zbiornika, jest dość duży ponieważ nie chciałem ciąć ramy - poza tym jest tam trochę miejsca, owiewka stworzona od zera pod szybę od czeskiego producenta owiewek (motoforza.cz) i nowy bardziej filigranowy stelaż (całość opuszczona) - pełnej owiewki nie ma ponieważ chcieliśmy wyeksponować silnik, kierownica zamieniona na typu clip-on, centralnie mocowany obrotomierz (rezygnacja z prędkościomierza), dostała nowe opony, linki itp

motocykl wymaga jeszcze wiele pracy i wkładu finansowego a to co widać to tylko początek

w tym roku ogarniemy jeszcze myślę jeszcze kilka rzeczy, np wydech i jakieś duperele

silnik chodzi lecz potrzebny mu będzie konkretny przegląd ale to raczej dopiero na zimę ze względu na brak czasu oraz kasy

realizację projektu powierzyłem najlepszemu magikowi jakiego znam :notworthy: (tutaj kilka jego dzieł :buttrock: )

 

Bo nie pytałeś i skasztaniłeś motocykl wykonany w 20tu egzemplarzach pod konkretną marką.

Ja to nazywam druciarstwem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zwykle wiesz najlepiej choć motocykla na żywo nie widziałeś a i skleroza się odzywa

swojego czasu w jakimś temacie o fource próbowałeś rozkminić co to za produkcja lecz Twoje przypuszczenia się nie sprawdziły

zresztą - nawet gdyby to był Rickmann, Seeley, Egli to połamane i pocięte laminaty, klejone nieudolnie w międzyczasie przez poprzednich właścicieli nie przedstawiały żadnej wartości, stelaż pod te laminaty jak i inne rozwiązania zastosowane w tym egzemplarzu także nie były najwyższych lotów

poza tym pracę na tym sprzętem nie nazwał bym kasztanieniem bo nie da się zepsuć czegoś co już było skasztanione :tongue:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma co się kłucić! Trzeba cieszyć się wspólna pasją. Generalnie dobrze że motocykl który był skazany na smierć powraca do życia! Ja widziałem ten motocykl przed remontem, wiec stwierdzam że w porównaiu do tego co było to idzie w dobrym kierunku. Zeby zrobić prawdziwe "CB750R" wkład finansowy musiałby byc ogromny. Ta fourka w orginale z tego co pamiętam to chyba był model K7, wiec długa droga do przerobienia tego na coś takiego jak "CB750R". Generalnie to widze konradf1, że poszedłeś jednak w kierunku Cafe Racer, niż typowej wyścigówki (moje zdanie). Jedynie brak przedniej lapmy mówi mi o motorze wyścigowym, pozatym to jednak typowy kierynke cafe racer (jakby nie patrzec tez motocykl wyścigowy, jednakże budowany do wyścigów ulicznych) i dobrze bo tu dowolność w budowie takich maszyn jest duża, i tak naprawdę ograniczą ją tylko wyobrażnia budowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak zwykle wiesz najlepiej choć motocykla na żywo nie widziałeś a i skleroza się odzywa

swojego czasu w jakimś temacie o fource próbowałeś rozkminić co to za produkcja lecz Twoje przypuszczenia się nie sprawdziły

zresztą - nawet gdyby to był Rickmann, Seeley, Egli to połamane i pocięte laminaty, klejone nieudolnie w międzyczasie przez poprzednich właścicieli nie przedstawiały żadnej wartości, stelaż pod te laminaty jak i inne rozwiązania zastosowane w tym egzemplarzu także nie były najwyższych lotów

poza tym pracę na tym sprzętem nie nazwał bym kasztanieniem bo nie da się zepsuć czegoś co już było skasztanione :tongue:

 

Dokladnie tak jak piszesz. Uwaza sie za znawce a pojecie o weteranach wlasciwie zadne, wie ze dzwoni tylko nie wie w ktorym kosciele. Znawca tematu bo spojrzal na motocykl w google i jeszcze krytykuje innych za ich prace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Piękny motor. Gratuluje uporu no i efektów zapewne ciężkiej pracy :icon_biggrin: . Ja aktualnie walczę z CB 650 z 82 roku. Mechanika już opanowana sprzęt odpalony, a aktualnie jestem na etapie malowania całości, jak starczy funduszy to może i chromy dam radę poprawić tej zimy. Mam nadzieję, że na wiosnę też będę mógł się pochwalić podobnym zdjęciem :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny motor. Gratuluje uporu no i efektów zapewne ciężkiej pracy :icon_biggrin: . Ja aktualnie walczę z CB 650 z 82 roku. Mechanika już opanowana sprzęt odpalony, a aktualnie jestem na etapie malowania całości, jak starczy funduszy to może i chromy dam radę poprawić tej zimy. Mam nadzieję, że na wiosnę też będę mógł się pochwalić podobnym zdjęciem :bigrazz:

 

No to ja trzymam kciuki za twoją walkę przy CB650, fajna maszynka. Miałem CB750KZ z 1979r. pierwsze modele z podwójnym wałkiem. Do dziś żałuje że ją sprzedałem, ale potrzebowałem pieniędzy by kupić obecną fourkę. Gdybym spał na hajsie najprawdopodobniej nie sprzedałbym żadnego motocykla który stał u mnie w garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszła zima (12-13) to będzie czas na moją Hondzię. Jak znacie zaufane chromownie/niklownie to mówcie. Mam kolanka do solidnego remontu, a nie chcę wstawiać nierdzewek.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszła zima (12-13) to będzie czas na moją Hondzię. Jak znacie zaufane chromownie/niklownie to mówcie. Mam kolanka do solidnego remontu, a nie chcę wstawiać nierdzewek.

 

 

Niestety jeszcze nie korzystałem z usług żadnej więc nie pomogę. Sam niebawem będę szukał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jeszcze nie korzystałem z usług żadnej więc nie pomogę. Sam niebawem będę szukał.

 

Ten temat był juz nie raz wałkowany na forum i generalnie z nim jest zawsze proble. Problem jeżeli chodzi o jakość proponowanych chromów. Ale z tego co pamiętam to szperając na forum, znalazlem z dwa konkretne adresy z dobrymi opiniami forumowiuczów. Oczywiście cena tych chromów to dróga kwestia, no ale mysle że jak ma być zrobuone perfect to i cena pewnie musi być odpowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buber, chcsz chromowac kolanka ?

Fabryczne hondy powinny byc podwojne z zewnatrz chrom, wewnatrz wlasciwa rura, te sie nie przebarwiaja i raczej nie rdzewieja.

Chromowanie pojedynczej rury raczej powinno byc zrobione na nowych rurach, bo stare moga byc juz nadgryzione zebem czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie podobają mi się te stare, z grubej ścianki, tylko że rdza je podgryza i to się nadaje tylko do nowego chromu (po czyszczeniu). Widziałem takie cebule z kolankami z kwasiaka i mi się nie podobało, jakieś takie zbyt "nowoczesne" były :)

Przebarwiać się nigdy nie przebarwiły, ale rdza je dopadła. Pewnie dlatego że zbyt często w zimie jeździłem :(

enyłej, boję się że nikt ich nie będzie chciał wziąć do chromu, bo w końcu to rury wydechowe i zabrudzą całą chemię sadzą ze środka.

Ale jak dojdę to tego punktu, to się będę martwił :)

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...