Skocz do zawartości

Co zamiast 1000f'y ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Im więcej jeżdżę cebrą tym bardziej przekonuje się, że był to zły wybór... Ikarus (jak ją pieszczotliwie nazywam) jak to ikarus, jest długi, ciężki i to nie jest to. Kupując myślałem, że będzie ok. Z resztą miałem dość szukania, znalazła się cebra w dobrym stanie, to wziąłem ;p

Więc chodzi o to, że chciałbym ją zmienić. Czego oczekuję ? Czegoś bardziej agresywnego, lżejszego, poręczniejszego. Dalekie wyprawy - jak będą ze 2-3 to będzie dobrze. Kasa - mniej więcej do 7 tysięcy. Po głowie chodzi mi cbr 900 sc28 i gsx-r 750. Za 7k zł sc28 z początków produkcji chyba dostanę (np. http://moto.allegro.pl/item1075400561_swie..._fireblade.html ), a gixera to raczej na pewno.

I teraz mam pytanie, czy przesiadka z 1000f'a na sc28 ma sens ? Niestety nie miałem okazji jeździć ani hondą ani suką. Czy będzie poręczniejsza, lżejsza, agresywniejsza ? Czy może jednak gsx-r ? Ten drugi będzie zawsze trochę nowszy. I czy to w ogóle ma sens, taka zamiana ?

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wolisz świeższej 600ki ? Na tysiącu nie miałem przyjemności jeździć ale sc28 jeździło mi się fatalnie, może to moja wina, ale nie przekonał mnie ten motocykl w ogóle.

 

np http://allegro.pl/item1067101631_kawasaki_...x6_r_ninja.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pomyślę. Choć chyba do "zielonych" akurat mam jakieś uprzedzenie :P A tak swoją drogą czemu fatalnie ? Pod jakim względem, pozycja, kanapa, charakterystyka silnika, zawieszenie .... ? ;)

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wtedy Radianem więc taka przesiadka była dla mnie niemal szokiem. Przy moim wzroście (172cm) nie czułem się komfortowo ze względu na szeroki zbiornik i nisko umieszczoną kierownicę. Dodatkowo twarde zawieszenie nie poprawiało samopoczucia :) Nie wiem jak bardzo sportowym motocyklem chciałbyś jeździć, ale skoro nie jeździłeś ani jednym ani drugim to przed kupnem przejechałbym się bo jak widać na moim przypadku nie każdemu taki motocykl pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...

By nie zakładać nowego tematu, odkopuje ten. Pytanie lekko się zmieniło. Otóż zastanawiam się między Gixem 600 k3, a 750 jakims k1-k3. Do wzięcia mam pewną 600 k3 za 11k zł. W porównaniu do cebry km/kg jest więcej w 600 nawet. Tylko czy za sezon nie będzie lekkiego niedosytu ? Jak z odejściem takiej 600'tki ? Będę latać jak na razie z cbr 600f3 i vfr 800. Czy 600 nie będzie łapać zadyszki za vfr ?

 

Pzdr ;)

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..osobiście oscylowałbym wokół silnika na poziomie 600-750 cm , Suzuki , Honda , Yamaha wybór jest dość spory a parametry motocykli podobne... swoja drogą jeżeli miałbyś zamiar pozbyć się swojej CBR 1000 może byłbym zainteresowany... zapodaj info na moje gg 5480695 ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CBR już sprzedana, teraz pozostał wybór nowego moto. I główni faworyci to te 2 gixy, chyba że jest jakiś "lepsiejszy" wybór za te pieniążki (11k zł).

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... :rolleyes: myślę że Honda VFR 800 lub Suzuki GSXR 750 to najlepszy wybór , osobiście jednak poszukałbym Yamahy XJ900 ale to dlatego że lubię maszyny z wałem... ....

Edytowane przez BMWolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

By nie zakładać nowego tematu, odkopuje ten. Pytanie lekko się zmieniło. Otóż zastanawiam się między Gixem 600 k3, a 750 jakims k1-k3. Do wzięcia mam pewną 600 k3 za 11k zł. W porównaniu do cebry km/kg jest więcej w 600 nawet. Tylko czy za sezon nie będzie lekkiego niedosytu ? Jak z odejściem takiej 600'tki ? Będę latać jak na razie z cbr 600f3 i vfr 800. Czy 600 nie będzie łapać zadyszki za vfr ?

 

Pzdr ;)

CBR 600 i VFR 800 maja podobne osiagi, a gixer 600 bedzie najmocniejszy z tej trojki, wiec spoko da rade. Jak dla mnie odejscie cebra ma wystarczajace, wiec i gikser nie powinien byc gorszy. Ale z drugiej strony jezdziles litrem wiec charakterystyka 600 moze Ci nie przypasowac. Musisz sie po prostu przejechac i bedziesz wszystko wiedzial.

 

Edit:

Wyglada na to ze troche przecenilem gixa i ze wcale nie jest najmocniejszy z tej trojki :). Ale i tak mysle ze da rade bo osiagi wszystkie maja zblizone.

Edytowane przez Limo

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się widzi, że 600'tkę wezmę ;) No chyba, że jednak nie będzie na sprzedaż ta k3, która mnie interesuje, to poszukam 750 ;)

Yuby po sp-2 chyba każda 600'tka rzędowa nie jedzie ? ;)

A teraz chcę właśnie jakiegoś takiego dzika co nie będzie tak liniowo oddawał mocy jak 1000f'a ;) Mimo wszystko najpierw się przejadę przed kupnem tą 600'tką, jak mi się nie spodoba to szukam 750 i chyba tyle w temacie :)

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz "dziko" to może popatrz na jakieś makaroniarskie wynalazki typu Aprilia? Kosztownie, ale ponoć bardzo "dziko"....

Osobiście nie wiem, ale niektóre gazetki ne świecie tak piszą...

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem kiedyś GSX-R 750. Motocykl strasznie sportowy, pozycja za kierownicą jak by złapać przednie koło za ośkę. Przyspieszenie i moc bardzo duża, a jak się przekroczyło 5000obr/min to chciał ręce urwać. Ja miałem starego olejaka, to tylko mogę przypuszczać jak idą nowsze modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...