Techniacz Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam. Im więcej jeżdżę cebrą tym bardziej przekonuje się, że był to zły wybór... Ikarus (jak ją pieszczotliwie nazywam) jak to ikarus, jest długi, ciężki i to nie jest to. Kupując myślałem, że będzie ok. Z resztą miałem dość szukania, znalazła się cebra w dobrym stanie, to wziąłem ;p Więc chodzi o to, że chciałbym ją zmienić. Czego oczekuję ? Czegoś bardziej agresywnego, lżejszego, poręczniejszego. Dalekie wyprawy - jak będą ze 2-3 to będzie dobrze. Kasa - mniej więcej do 7 tysięcy. Po głowie chodzi mi cbr 900 sc28 i gsx-r 750. Za 7k zł sc28 z początków produkcji chyba dostanę (np. http://moto.allegro.pl/item1075400561_swie..._fireblade.html ), a gixera to raczej na pewno. I teraz mam pytanie, czy przesiadka z 1000f'a na sc28 ma sens ? Niestety nie miałem okazji jeździć ani hondą ani suką. Czy będzie poręczniejsza, lżejsza, agresywniejsza ? Czy może jednak gsx-r ? Ten drugi będzie zawsze trochę nowszy. I czy to w ogóle ma sens, taka zamiana ? Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie wolisz świeższej 600ki ? Na tysiącu nie miałem przyjemności jeździć ale sc28 jeździło mi się fatalnie, może to moja wina, ale nie przekonał mnie ten motocykl w ogóle. np http://allegro.pl/item1067101631_kawasaki_...x6_r_ninja.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jeszcze pomyślę. Choć chyba do "zielonych" akurat mam jakieś uprzedzenie :P A tak swoją drogą czemu fatalnie ? Pod jakim względem, pozycja, kanapa, charakterystyka silnika, zawieszenie .... ? ;) Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Jeździłem wtedy Radianem więc taka przesiadka była dla mnie niemal szokiem. Przy moim wzroście (172cm) nie czułem się komfortowo ze względu na szeroki zbiornik i nisko umieszczoną kierownicę. Dodatkowo twarde zawieszenie nie poprawiało samopoczucia :) Nie wiem jak bardzo sportowym motocyklem chciałbyś jeździć, ale skoro nie jeździłeś ani jednym ani drugim to przed kupnem przejechałbym się bo jak widać na moim przypadku nie każdemu taki motocykl pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam,przemyśl temat VFR 750,jest lżejsza,poręczniejsza i swoje też potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 By nie zakładać nowego tematu, odkopuje ten. Pytanie lekko się zmieniło. Otóż zastanawiam się między Gixem 600 k3, a 750 jakims k1-k3. Do wzięcia mam pewną 600 k3 za 11k zł. W porównaniu do cebry km/kg jest więcej w 600 nawet. Tylko czy za sezon nie będzie lekkiego niedosytu ? Jak z odejściem takiej 600'tki ? Będę latać jak na razie z cbr 600f3 i vfr 800. Czy 600 nie będzie łapać zadyszki za vfr ? Pzdr ;) Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 ..osobiście oscylowałbym wokół silnika na poziomie 600-750 cm , Suzuki , Honda , Yamaha wybór jest dość spory a parametry motocykli podobne... swoja drogą jeżeli miałbyś zamiar pozbyć się swojej CBR 1000 może byłbym zainteresowany... zapodaj info na moje gg 5480695 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 CBR już sprzedana, teraz pozostał wybór nowego moto. I główni faworyci to te 2 gixy, chyba że jest jakiś "lepsiejszy" wybór za te pieniążki (11k zł). Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) ... :rolleyes: myślę że Honda VFR 800 lub Suzuki GSXR 750 to najlepszy wybór , osobiście jednak poszukałbym Yamahy XJ900 ale to dlatego że lubię maszyny z wałem... .... Edytowane 22 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 (edytowane) By nie zakładać nowego tematu, odkopuje ten. Pytanie lekko się zmieniło. Otóż zastanawiam się między Gixem 600 k3, a 750 jakims k1-k3. Do wzięcia mam pewną 600 k3 za 11k zł. W porównaniu do cebry km/kg jest więcej w 600 nawet. Tylko czy za sezon nie będzie lekkiego niedosytu ? Jak z odejściem takiej 600'tki ? Będę latać jak na razie z cbr 600f3 i vfr 800. Czy 600 nie będzie łapać zadyszki za vfr ? Pzdr ;)CBR 600 i VFR 800 maja podobne osiagi, a gixer 600 bedzie najmocniejszy z tej trojki, wiec spoko da rade. Jak dla mnie odejscie cebra ma wystarczajace, wiec i gikser nie powinien byc gorszy. Ale z drugiej strony jezdziles litrem wiec charakterystyka 600 moze Ci nie przypasowac. Musisz sie po prostu przejechac i bedziesz wszystko wiedzial. Edit:Wyglada na to ze troche przecenilem gixa i ze wcale nie jest najmocniejszy z tej trojki :). Ale i tak mysle ze da rade bo osiagi wszystkie maja zblizone. Edytowane 22 Marca 2011 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Coś mi się widzi, że 600'tkę wezmę ;) No chyba, że jednak nie będzie na sprzedaż ta k3, która mnie interesuje, to poszukam 750 ;) Yuby po sp-2 chyba każda 600'tka rzędowa nie jedzie ? ;)A teraz chcę właśnie jakiegoś takiego dzika co nie będzie tak liniowo oddawał mocy jak 1000f'a ;) Mimo wszystko najpierw się przejadę przed kupnem tą 600'tką, jak mi się nie spodoba to szukam 750 i chyba tyle w temacie :) Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 daruj sobie 600 te, z własnego świeżego doświadczenia jeśli juz wspomniałes o wydatku rzędu 11k i o gixerze 750 to nie zastanawiaj sie nawet, szukaj odrazu gixera, zakochasz sie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 A teraz chcę właśnie jakiegoś takiego dzika co nie będzie tak liniowo oddawał mocy jak 1000f'a ;) Pzdr Moze pomysl o SV... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Jak chcesz "dziko" to może popatrz na jakieś makaroniarskie wynalazki typu Aprilia? Kosztownie, ale ponoć bardzo "dziko"....Osobiście nie wiem, ale niektóre gazetki ne świecie tak piszą... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Jeździłem kiedyś GSX-R 750. Motocykl strasznie sportowy, pozycja za kierownicą jak by złapać przednie koło za ośkę. Przyspieszenie i moc bardzo duża, a jak się przekroczyło 5000obr/min to chciał ręce urwać. Ja miałem starego olejaka, to tylko mogę przypuszczać jak idą nowsze modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.