doomi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 heh zbliża się sylwester to można by petardę jakąś konkretną wrzucić, wgniecenia raczej nie wyprostuje ale za to jak kolorowo może być:D Dzięki wszystkim, jeszcze jedno... opłacało by się brać? bo mi się bardzo podoba, silnik am6 tylko że odemnie to troche daleko (400km) http://otomoto.pl/yamaha-tzr-50-rs-gpr-dna-mito-matrix-M2983082.html dlaczego te lagi wystają tyle za półkę a motocykl wcale nie leży na glebie?? Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Porysowane i pocharatane z kazdej strony. Ze zdjec ciezko ocenic czy to tylko niegrozne rysy czy pozostałosci wiekszej gleby. Takiego ............ trzeba dokladnie obejrzec na zywo ale igiełka to to nie jest :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Cwiczylem ten temat na wiosne tego roku. Ja mialem duzo gorsze wgniecenie zrobione jajami w wypadku. Niestety nie udalo mi sie tego wyprostowac. Bylem w serwisie Renault gdzie maja taki zestaw do tego. Sprawa polega na tym, ze przyklejaja w tym miejscu haczyki specjalnym klejem i za nie probują to wyciagnac. U mnie nawet nie drgnelo a haki sie pozrywały. Mozna probowac od wewnarz jesli wlew pozwala na jakis manewr. Niestety wtedy od srodka niszczy sie powłoki i taki porysowany bak zaczyna rdzewiec w srodku. Sa jeszcze inne metody mniej lub bardziej partyzanckie. Sypia groch do srodka i zalewaja woda, pecznieje i wypycha. Niestety czesto wypycha nie tam gdzie trzeba. Pompuja powietrzem ale ryzyko takie samo co z grochem. Blacharze robia to tak, ze wycinaja spod baku, prostuja i znowu wspawywuja dno. Oczywiscie taki bak do malowania po tej operacji. Dlatego.... W twoim przypadku to albo to polubic albo zaszpachlowac i pomalowac. Blacha na baku jest cholernie twarda i bardzo ciezko ja wypchnac. Tak jak patrze to ci sie jeszcze jakas fala na tym zrobila. Nie widze innego wyjscia jak szpachla i lakier. Mozna tez kupic fajny pokrowiec na bak ze skory i nie bedzie widac a mozna do tego mocowac rozne rzeczy. Powodzenia :lalag: Bardziej profesjonalny sprzęt robi mikrospaw (nie pamiętam nazwy) i maszyna ciągnie uszkodzone miejsce tym spawem. Potem całość się rozcina i maluje. Jednak tutaj wgniecenie idzie przez tłoczenie, więc szczerze wątpię żeby coś z tego wyszło. Chyba szpachlówka będzie tańsza. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ten zbiornik jest do naprawy ale po usunięciu lakieru w miejscu zagniecenia.Robi się to metodą na cynę która nie odparza wewnętrznego zabezpieczenia antykorozyjnego.Po takiej naprawie nie trzeba szpachlować bo w trakcie naprawy do wykończenia powierzchni używa się miękkiej cyny. Niestety koszty naprawy cyną nie są niskie i czasami warto szukać używki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Ja miałem z bakiem podobnie. Robiono mi to właśnie cyną, potem lakier. Wygląda świetnie ;) Również miałem tak na rogu. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 A używał ktoś takiego zestawu? http://stylion.pl/p/70/502/zestaw-naprawczy-do-wgniotow-wgniecen-pops-a-dent-sklep-internetowy-ding-king-akcesoria-motoryzacyjne.html Jest sens wydawać kasę? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 do bakow motocyklowych sie nie nadaje Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 Po pierwsze taki zestaw na allegro kosztuje 10 razy mniej: http://allegro.pl/pops-a-dent-ding-king-zestaw-naprawczy-wgniecenia-i2025625655.htmlPo drugie czasami mozna takim zestawem wyciagnac wgniotke na zbiorniku, ale musi byc na plaskiej powierzchni a nie na rancie. Mnie sie udalo uzyskac taki efekt przy pomocy Ding Kinga: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 5 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2012 idealnie nie jest ale jednak do malych wgniecen sie nadaje pozdrawaim Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Po pierwsze taki zestaw na allegro kosztuje 10 razy mniej: http://allegro.pl/pops-a-dent-ding-king-zestaw-naprawczy-wgniecenia-i2025625655.htmlNosz kurde, mają rozmach k***wiszony z tą ceną. Ale moja wgniota jest bardziej skomplikowana więc chyba spróbuję z jakimś prętem zawiniętym w izolację. Dzięki :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zrobilem sobie pret w ksztalcie litery C , na jego koncach przyspawalem kuliste zakonczenia (śruby do drewna) i na kuliste zakonczenia przykleilem miekka gume. Czasami mozna takim przyrzadem wypchnac wgniotke przez wlew paliwa, ale mozna tez narobic wiecej szkod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wygodniej jest przez otwór kranika bo nie trzeba kombinować z wyginaniem pręta, ale i tak jest więcej roboty :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.