Skocz do zawartości

Zamulone dr 600


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy to muj pierwszy post więc przepraszam za błędy i niedociągnięcia.

 

Kilka dni temu kupiłem suzuki dr 600s z 88roku. motorek jest ok , ale wydaje mi się że jest troszkę zasłaby jak na 600 pojemności. Na forum użytkownicy piszą że dr600 powinno z drógiego biegu iść z gazu na koło.mój sprzet z pierwszego biegu ze sprzęgła ledwie co podnosi koło więc myślę że coś jest nie tak. Jest to moje pierwsze enduro więc niemam porównania do innych maszyn. Dodam że silnik nie dymi,nie bierze oleju,chodzi cicho i rowno,odpala w miare dobrze. Podejżewam jeszcze zębatki bo przód ma 16 zebów a tył 42zęby ,zamówilem przód 13 zembów i zobacze co będzie sie działo.Mam jeszcze pytanie czy macie jeszcze jakies pomysły co sprawdzić??? A może rozrząd przestawiony o jeden ząbek lub zapłon??? dodam że rozbierałem i regulowałem gażnik i jest wszystko ok dysza główna ma rozmiar 135. wyczytałem coś o dr 600 z niemiec ze były one blokowane do 27 km,orientuje się ktoś w jaki sposób byly one blokowane i gdzie są blokady???

z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś coś przy tej DRce przez te kilka ostatnich lat oprócz tego czyszczenia i regulacji gaźnika w ostatnim czasie? Wymień świece(nawet jeśli nie ma nic wspólnego z małą mocą) bo podejrzewam że dawno tego nie robiłeś, wyreguluj zawory i wymień olej. A co do odblokowania to wydaje mi się że google i wyszukiwarka forum jest wystarczającym źródłem informacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś coś przy tej DRce przez te kilka ostatnich lat oprócz tego czyszczenia i regulacji gaźnika w ostatnim czasie? Wymień świece(nawet jeśli nie ma nic wspólnego z małą mocą) bo podejrzewam że dawno tego nie robiłeś, wyreguluj zawory i wymień olej. A co do odblokowania to wydaje mi się że google i wyszukiwarka forum jest wystarczającym źródłem informacji...

Przecież gość pisze że ma ją kilka dni dopiero "Kilka dni temu kupiłem suzuki dr 600s z 88roku". Artuurek78 zobacz jakie są seryjne zębatki i porównaj ze swoimi. Zębatka o 3 zęby mniejsza z przodu to ogromna różnica.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie koledzy już pisałem że motorek mam kilka dni. Więc nic po za gażnikiem nierobiłem. a co do zębatek to mam właśnie seryjne przód 16 zebów tył 42 zeby. napewno przyczyną nie są świece ani zawory .Zawory sa ustawione ok bo sprawdzałem.natomiast gdyby świece były złe to napewno by przerywała. Poprzedni właściciel sprowadził go z Francji i nic nie robił nic przy nim oprócz tego (generatora prądu) niewiem jak to się nazywa w prawym deklu silnika ktoś mu to przewijał. a powiedzcie jak sprawdzić rożrząd czy dobrze ustawiony i czy zapłon ok??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro dopiero kupiłeś moto i nie znasz enduraków to nie szukaj dziury w całym. Może silnik i moc są OK, ale oczekujesz więcej bo się naczytałeś historyjek w sieci. Zmierz cisnienie sprężania i porównaj z danymi producenta, będziesz wiedział czy silnik jest OK. Problem z niepełną mocą na kole może być spowodowany przełożeniami o których pisałeś lub problem ze sprzęgłem które już przepuszcza trochę mocy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz kilka dni sprzęt, to najpierw ogarnij świece, filtry, olej i wszystko to co zaniedbał poprzednik a nie za jakieś podrywanie koła sie bierzesz

przestawiony rozrząd ma inne objawy, a zapłon w ogóle bym wykluczył

btw.

zdrowy i zadbany dr 650 nie pójdzie na koło z dwójki bo on na dwójce na seryjnych ustawieniach leci ponad 80km/h i jest to ciezki kloc ze srodnikiem ciezkosci na przodzie i długą skrzynią, podobnie jak xlki, xtki i inne ciezkie klocki, nie wierz we wszystko co piszą w internecie, ciesz sie jazdą i nie zawracaj sobie głowy głupotami

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś coś przy tej DRce przez te kilka ostatnich lat oprócz tego czyszczenia i regulacji gaźnika w ostatnim czasie? Wymień świece(nawet jeśli nie ma nic wspólnego z małą mocą) bo podejrzewam że dawno tego nie robiłeś, wyreguluj zawory i wymień olej. A co do odblokowania to wydaje mi się że google i wyszukiwarka forum jest wystarczającym źródłem informacji...

Przepraszam w pospiechu przeczytałem że kupiłeś ją kilka lat temu :] sory...

A więc jeśli kupiłeś ja kilka dni temu to tak jak pisze Qurim i Jjanik, to ciężki i już trochę stary motocykl, jest do endurowania a nie do stundu więc albo przełożenie albo sprzęgło ale jeśli kupiłeś to z zamiarem śmigania na kole to zły motocykl wybrałeś bo to kobyłka jest delikatnie mówiąc ;] ale z charakterem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz vmax to się wszystko wyjaśni

 

druga sprawa weź pod uwagę opony .........na oponie enduro czy szosowej nie zrobisz ,,pionu'' na piachu czy żużlu bo ci sie koło pośliźnie.....

 

ja jeździłem na xt600 i xl500 obie na 1 bez zająknięcia z gazu do pionu, ale najpierw napisz ten vmax

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej DR przełożenia mam prawdopodobnie fabryczne nie liczyłem, rozbujałem ją do 150km/h i jeszcze szła ale opór wiatru za duży, z dwójki na koło daje rade, ale do gumowania sie nie nadaje z racji mokrej miski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DR600 miałem 3 lata i na gumę idzie z pierwszego biegu bez zająknięcia z samego gazu. Z dwójki z gazu na siedząco trzeba się naprawdę napracować aby poszła na gumę. Miałem przełożenia 16/42. Nigdy nie używałem sprzęgła do gumowania.

 

Tutaj filmik jak DR'ka idzie na gumę z jedynki:

http://www.youtube.com/watch?v=GrD5MQMYxdI

 

Moim zdaniem pojeździj trochę i zobacz czy bierze olej. Jak bierze to się nie dziwię czemu na gumę nie idzie.

Edytowane przez lukasz_vip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na 1000% przez zębatki, widać jeździł tym jakiś maniak prędkości, zrób np. 15/ 45 i będzie lepiej

 

Ile to ci wyciąga?

 

 

witam kolego myślę że max 120 poleci zamówiłem na przód zebatke 13 zobaczymy co się będzie działo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja DR650 wyciąga na "szosowych" przełożeniach ponad 150 a ja ważę ponad 100.

Henio ma DR600 i wcale nie odstaje.

Jeśli masz jak, to sprawdź to dokładnie.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...