tanik12 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Hej moja hona xx ciagle przepala regulator napiecia. Czym to jest spowodowane i jak temu zapobiec? I czy moze byc to spowodowane nadmierna prekoscia? Z gory dziekuje za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Może to być spowodowane uszkodzonym uzwojeniem alternatora. Albo źle dobranym regulatorem napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 (edytowane) Najczęstszym powodem śmierci regulatora napięcia jest niedokręcanie klem akumulatora... Edytowane 6 Kwietnia 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frato Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ja również obstawiam na uzwojenie alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Z mojego doświadczenia - alternator lub jakieś zwarcie w instalacji. Piszę "jakieś" ponieważ wróżymy z fusów. Znajdź jakiegoś elektryka, niech posprawdza wszystkie kable, masy, etc i ustali źródło problemu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Może regulator miał za słabe chłodzenie. Masz tam jakieś przeróbki, czy wszystko jest oryginalnie? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A w jakim stanie jest akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanik12 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Akumulator jest nowy. A wszystko w motorze orginalne bez przerobek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Temat jest krótki: Należy dokładnie pomierzyć alternator i zamontować regulator o większym prądzie firmy TOURMAX. Oczywiście o ile uzwojenia jeszcze żyją. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A jeszcze przed zrobieniem tego sprawdzic masowanie reglera i masy calej instalacji na silniku i ramie. Jak tam jest korozja ( a moze byc to calkowicie niewidoczne z zewnatrz ) to reglery beda lecialy jak zloto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.