michal_dh Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Panowie kto mi powie jak wyregulowac zawory w crb 600 f1 ? W jakiej pozycji mam ustawic krzywki ? :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) Nie prosciej sciagnac serwisowke? Ustaw na znakach w GMP miedzy suwem ssania, a suwem pracy. Wtedy mierzysz luzy. Dla kazdego cylindra z osobna. Zawor ssacy sie otwiera, zamyka (tlok wtedy idzie w dol). Zaraz po tym ustawiasz na GMP. Edytowane 25 Marca 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kłaniają się podstawy mechaniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Kłaniają się podstawy mechaniki... a po co Pawełku? można bezzzzzzzzzzzzzz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Ja tam wole wydać te 150 zł i mieć problem z głowy raz, że zrobią to porządnie dwa, że nie będę jeździć z duszą na ramieniu czy przypadkiem przy prędkości powyżej 100 km/h silnik mi nagle się nie zatrzyma blokując koło ;) Jak na razie poprzestanę na samodzielnych wymianach oleju :D Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Serwisówki to tego modelu nie ma, co najwyżej Haynes który jest kiepsko opisany. Skoro temat już istnieje to zapytam. W Honda Common Manual pokazuje że luz ma być mierzony pomiędzy krzywką wałka rozrządu a dźwignienką zaworową. Tak ma być? Jeszcze jedno, wał korbowy ma być ustawiony w pozycji GMP danego cylindra czy zaleca się pomiar wówczas, kiedy krzywka jest u góry? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jeszcze jedno, wał korbowy ma być ustawiony w pozycji GMP danego cylindra czy zaleca się pomiar wówczas, kiedy krzywka jest u góry? Tłok ma byc w GMP danego cylindra miedzy suwem kompresji a suwem pracy. Drugi raz tlok jest w GMP miedzy suwem wydechu, a zasysania mieszanki - ale wtedy nie ma luzow, bo oba zawory sa otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Skoro temat już istnieje to zapytam. W Honda Common Manual pokazuje że luz ma być mierzony pomiędzy krzywką wałka rozrządu a dźwignienką zaworową. Tak ma być? W ten sposób mierzy się luz w motocyklach w których dźwigienka z jednej strony popiera sie na przegubie z drugiej na zaworze- czyli właśnie w niektórych hondach. W pozostałych przypadkach kiedy dzwigienka jest ułożyskowana na sworzniu (centralnie lub na jednym końcu) luz mierzy sie między trzonkiem zaworu a dzwigienką. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Serwisówki to tego modelu nie ma, co najwyżej Haynes który jest kiepsko opisany. Skoro temat już istnieje to zapytam. W Honda Common Manual pokazuje że luz ma być mierzony pomiędzy krzywką wałka rozrządu a dźwignienką zaworową. Tak ma być? Jeszcze jedno, wał korbowy ma być ustawiony w pozycji GMP danego cylindra czy zaleca się pomiar wówczas, kiedy krzywka jest u góry? Krzywka prostopadle do dźwigienki w górę i wtedy mierzysz pomiędzy krzywką a dźwigienką Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Grazie. Jak regulować zawory to wiem, co chwilę robię to przy czajnabajkach. Tylko nie wiem teraz którą metodę zaleca Honda, przy czajnabajkach zawsze reguluję w pozycji GMP, inni każą patrzeć na ustawienie krzywki... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Jezeli bedziesz ustawial w polozeniu tloka przy GMP, pomiedzy suwem sprezania a pracy, to zawory musza byc zamkniete w kazdym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Przecież wiem że w pozycji współotwarcia nie można mierzyć luzu. Chodzi mi o GMP pomiędzy suwem sprężania i pracy. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 krzywka ma być prostopadle do płytki zaworowej (w cbrce). da sie jakos inaczej? czego uzywacie do sciagania płytek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 krzywka ma być prostopadle do płytki zaworowej (w cbrce). da sie jakos inaczej? czego uzywacie do sciagania płytek? W tym modelu są śruby regulacyjne a w nowszych do wyjęcia płytek trza wyjąć wałki rozrządu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 czyli np. w xj 600 czy gs 500 nie da rady wyregulowac luzów bez zdejmowania wałków? myslałem ze mają jakiś patent na podpieranie szklanek i wyciaganie samej płytki. takie manewry robiłem przy regulowaniu silnika escorta,stad tez bylo moje pytanie.do tej pory przy regulacjach wyciagałem wałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.