Skocz do zawartości

problem ze śruba


mobius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o radę, chciałem zmienić zębatki w Kle 500 z tyłu bez problemu z przodu pojawił się problem nie jestem w stanie odkęcić śruby no i teraz. 1 zostawic starą i dać nową tylną i nowy łańcuch, czy ciąć śrubę i za wszelką cenę wymienić zębatkę przednią. jakie konsekwencje może mieć pierwszy wariant. z góry bardzo dziekuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o radę, chciałem zmienić zębatki w Kle 500 z tyłu bez problemu z przodu pojawił się problem nie jestem w stanie odkęcić śruby no i teraz. 1 zostawic starą i dać nową tylną i nowy łańcuch, czy ciąć śrubę i za wszelką cenę wymienić zębatkę przednią. jakie konsekwencje może mieć pierwszy wariant. z góry bardzo dziekuję

możesz ją rozgrzać palnikiem opukać lub polac wd 40 albo czymś innym poczekać aż się weżre i odkręcisz " a ty płaskim odkręcasz weź grzechotkę i jazda "

 

Edytowane przez ponczo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz ją rozgrzać palnikiem opukać lub polac wd 40 albo czymś innym poczekać aż się weżre i odkręcisz " a ty płaskim odkręcasz weź grzechotkę i jazda "

 

A przed grzaniem palnikiem poproś ładnie uszczelniacz gumowy wałka zdawczego aby się odsunął na bezpieczną odległość :biggrin:

 

Pneumatyczny lub elektryczny klucz udarowy załatwi sprawę w ciągu kilku sekund.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo nie byłbym taki pewien tego klucza. Kiedyś odkręcałem nakrętkę w piaście przedniej, co prawda w samochodzie i pneumatyk nie dał rady. Dopiero fest pokrętło i dwóch ludzi na rurze ;)

A widzisz podobieństwo pomiędzy motocyklem i samochodem?

Mój były współpracownik jest dyplomowanym mechanikiem samolotów i jakoś w motocyklach sonie nie radził, ale dyplom mechanika ma do dziś. :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Zebatke zdawcza sie luzuje zanim przetniesz / zdejmiesz stary lancuch. Przy mocno zapieczonej srubie wsadzasz kogos na tylne siodlo moto zeby dociazyc kolo, osoba ta wciska tez tylny hebel i przy takiej kombinacji hamowania kola i sporej dzwigni sruba pusci ;).

 

Zebatka zdawcze zuzywa sie szybciej niz tylna, wiec zostawienie jej jest kiepskim pomyslem :].

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pneumatyczny lub elektryczny klucz udarowy załatwi sprawę w ciągu kilku sekund.

 

Jesli nie bedzie puszczac to moczyc w odrdzewiaczu caly dzien. Jesli nie pusci to mozna tez plynem hamulcowym maznac zeby to spenetrowalo.

Ostatnio dopiero po 3 dniach moczenia w odrdzewiaczu puscila nakretka zebatki... Wiec cierpliwosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszą koledzy + jeśli ktoś siedzi na moto z wciśniętym tylnym hamulcem, to dobrze jest moto dopchać do jakiejś ściany wtedy nie ma bata żeby się ruszyło. A dalej proste - dobra nasadka + breaker + 1,5m rury i musi puścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...