Skocz do zawartości

ESJOT


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe.

Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają.

 

http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html

 

Dzięki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item951795413_lancu...duro_cr_yz.html jest droższy z przesyłką 202zł a ten z Twojego linka 130zł.

70zł to nie taka mała różnica cenowa ale ja bym na prawdę wolał zainwestować w firmowy sprawdzony produkt.

Po prostu bał bym się że bardzo szybko się wyciągnie. Inna sprawa że fajnie by było jak by ktoś taki kupił i wypróbował a potem opisał jak łańcuch sie sprawdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe.

Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają.

 

http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html

 

Dzięki za odpowiedz

http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...roducts_id=1455. Miałem i mogę polecić gorąco. Darłem go calutki sezon po błotach i mimo że 2 tylne zębatki na nim zadrłem w tym jedną ogoliłem to skubaniec się trzymał :biggrin: A moto miałem 300 2T gas gasa więc lekko nie miał. pozdro

PS: Łańcuch lepiej kupić dobry bo jak kupisz tandetę to w połowie sezonu okazuje się że kończy sie regulacja z zębatki wytrzymały bo do końca sezonu, a w takiej sytuacji wypada tylko wymienić cały zestaw napędowy .

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zainwestowałem w SFR do Ninja. Muszę go założyć na stare zębatki dlatego moja opinia będzie wersją czarnowidza :) Dla wstępnego porównania, fabryczny DID 520 ERT2 (bez oring) wytrzymał 12000KM ze smarowaniem od czasu do czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe.

Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają.

 

http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html

 

Dzięki za odpowiedz

 

W teren tylko nadają się kiety z o-ringami :crossy:

te bez wyciągają się w błocie jak guma z majtek :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zainwestowałem w SFR do Ninja. Muszę go założyć na stare zębatki dlatego moja opinia będzie wersją czarnowidza :) Dla wstępnego porównania, fabryczny DID 520 ERT2 (bez oring) wytrzymał 12000KM ze smarowaniem od czasu do czasu.

 

Co to w ogóle jest za post, w temacie jest rozmowa o prawdziwych motocyklach dla prawdziwych mężczyzn :buttrock: :buttrock: a nie o jakichś asfaltowych prykadłach :buttrock:

Wiadomo że napęd w moto szosowym wytrzyma o wiele dłużej niż w enduro, nie mówiąc o crossie.

 

ja kupiłem do dery maszynery ten wynalazek: http://www.motolizak.pl/lancuch-rk-530-xso...owy-p-5546.html razem z zębatkami JK, wcześniej miałem używkę po kumplu od CRM 125 ( :icon_mrgreen: ) i wytrzymała pół roku, i jeszcze jest połowa regulacji :eek: :eek: :icon_mrgreen:

 

Mam nadzieje że trochę potrzyma, bo mam komplex z DT 80, gdzie nowy łańcuch trza naciągać po wyjechaniu z garażu. Liczę na rok. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w DRce nówkę RK 520. Na razie nie mogę nic powiedzieć bo dopiero co założyłem. Ale po przejechaniu paru setek dam znać jak się ma:)

PS. Kiedy byłem na zawodach (jako widz) widziałem że zawodnicy czyszczą łańcuchy szczotką drucianą, i mam takie pytanie, czy to nie uszkodzi oringów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak druciki będą dość małe to zmieszczą się w szpary między łączeniami i uszkodzą uszczelniacze dlatego albo używali bezoringowych albo po prostu to wszystko jedno bo po zawodach łańcuch i tak będzie do wymiany. IMO to tylko taki środek doraźny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie!! ale walicie ceny za lańcuchy,350 zl to trochę jest.Fakt że CZ są dobre i w miarę tanie ale zawsze można znaleźć jakiś kompromis jakości do ceny.

http://moto.allegro.pl/item951940560_ktm_e...oryginalny.html

 

Znalazlem coś takiego,na jakich łańcuchach jeździ KTM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie zainstalowałem SFR 520 HV-X który dotarł do mnie za pobraniem 206zł

 

Pierwsze wrażenie, kawał łańcucha. Złoty, grubszy od seryjnego DID 520 ERT2 z równie pokaźnymi ringami.

Drugie wrażenie, już nie tak kolorowo bo jest szybkozłączka (zapinka) :banghead: Dla tych którzy nie bardzo pojmują mój problem oto zdjęcie zapinki przy ponad 80MPH(ok 120km/h) z przebiegiem 250mil http://faq.ninja250.org/wiki/Image:Clip_link-1.jpg

 

Może nie puści ale będę ścigał sprzedawcę bo chciałem zakuwkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w każdym motorze miałem łańcuch z zapinką i nigdy żadnych problemów nie było. Zakuwka wydaje mi się już mniej pewna bo można za bardzo albo za mało bolec przepchać a w zapince jak założysz dobrze to nie ma bata żeby coś się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...