crossmen7 Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe. Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają. http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html Dzięki za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 http://moto.allegro.pl/item951795413_lancu...duro_cr_yz.html jest droższy z przesyłką 202zł a ten z Twojego linka 130zł. 70zł to nie taka mała różnica cenowa ale ja bym na prawdę wolał zainwestować w firmowy sprawdzony produkt. Po prostu bał bym się że bardzo szybko się wyciągnie. Inna sprawa że fajnie by było jak by ktoś taki kupił i wypróbował a potem opisał jak łańcuch sie sprawdza. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe. Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają. http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html Dzięki za odpowiedz http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...roducts_id=1455. Miałem i mogę polecić gorąco. Darłem go calutki sezon po błotach i mimo że 2 tylne zębatki na nim zadrłem w tym jedną ogoliłem to skubaniec się trzymał :biggrin: A moto miałem 300 2T gas gasa więc lekko nie miał. pozdro PS: Łańcuch lepiej kupić dobry bo jak kupisz tandetę to w połowie sezonu okazuje się że kończy sie regulacja z zębatki wytrzymały bo do końca sezonu, a w takiej sytuacji wypada tylko wymienić cały zestaw napędowy . Edytowane 13 Marca 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ja właśnie zainwestowałem w SFR do Ninja. Muszę go założyć na stare zębatki dlatego moja opinia będzie wersją czarnowidza :) Dla wstępnego porównania, fabryczny DID 520 ERT2 (bez oring) wytrzymał 12000KM ze smarowaniem od czasu do czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Mam pytanie,czy miał ktoś do czynienia z łańcuchami marki ESJOT.Jestem ciekawy jakie są trwałe. Właśnie zakupiłem zębatki tej firmy,mam nadzieje że sezon potrzymają. http://moto.allegro.pl/item925252943_esjot..._120_ogniw.html Dzięki za odpowiedz W teren tylko nadają się kiety z o-ringami :crossy: te bez wyciągają się w błocie jak guma z majtek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Tak jak wyżej kolega bez oringowych nie polecam (chyba że jako jednorazówka na zawody) a z oringowych za rozsądne pieniądze poleca SFR u mnie połowę (około 2tyś.km) sezonu przelatał nie wymagając ani razu naciągania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ja właśnie zainwestowałem w SFR do Ninja. Muszę go założyć na stare zębatki dlatego moja opinia będzie wersją czarnowidza :) Dla wstępnego porównania, fabryczny DID 520 ERT2 (bez oring) wytrzymał 12000KM ze smarowaniem od czasu do czasu. Co to w ogóle jest za post, w temacie jest rozmowa o prawdziwych motocyklach dla prawdziwych mężczyzn :buttrock: :buttrock: a nie o jakichś asfaltowych prykadłach :buttrock: Wiadomo że napęd w moto szosowym wytrzyma o wiele dłużej niż w enduro, nie mówiąc o crossie. ja kupiłem do dery maszynery ten wynalazek: http://www.motolizak.pl/lancuch-rk-530-xso...owy-p-5546.html razem z zębatkami JK, wcześniej miałem używkę po kumplu od CRM 125 ( :icon_mrgreen: ) i wytrzymała pół roku, i jeszcze jest połowa regulacji :eek: :eek: :icon_mrgreen: Mam nadzieje że trochę potrzyma, bo mam komplex z DT 80, gdzie nowy łańcuch trza naciągać po wyjechaniu z garażu. Liczę na rok. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Spoko G I Joe, moja jazda wcale nie jest taka lajtowa dla sprzęta :wink: ERT2 który montują fabrycznie jest przeznaczony do motocrossu :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Ja mam w DRce nówkę RK 520. Na razie nie mogę nic powiedzieć bo dopiero co założyłem. Ale po przejechaniu paru setek dam znać jak się ma:) PS. Kiedy byłem na zawodach (jako widz) widziałem że zawodnicy czyszczą łańcuchy szczotką drucianą, i mam takie pytanie, czy to nie uszkodzi oringów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Jak druciki będą dość małe to zmieszczą się w szpary między łączeniami i uszkodzą uszczelniacze dlatego albo używali bezoringowych albo po prostu to wszystko jedno bo po zawodach łańcuch i tak będzie do wymiany. IMO to tylko taki środek doraźny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Ludzie!! ale walicie ceny za lańcuchy,350 zl to trochę jest.Fakt że CZ są dobre i w miarę tanie ale zawsze można znaleźć jakiś kompromis jakości do ceny. http://moto.allegro.pl/item951940560_ktm_e...oryginalny.html Znalazlem coś takiego,na jakich łańcuchach jeździ KTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja właśnie zainstalowałem SFR 520 HV-X który dotarł do mnie za pobraniem 206zł Pierwsze wrażenie, kawał łańcucha. Złoty, grubszy od seryjnego DID 520 ERT2 z równie pokaźnymi ringami. Drugie wrażenie, już nie tak kolorowo bo jest szybkozłączka (zapinka) :banghead: Dla tych którzy nie bardzo pojmują mój problem oto zdjęcie zapinki przy ponad 80MPH(ok 120km/h) z przebiegiem 250mil http://faq.ninja250.org/wiki/Image:Clip_link-1.jpg Może nie puści ale będę ścigał sprzedawcę bo chciałem zakuwkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 (edytowane) A moze kolego nie w ta strone dales lepek zapinki? Albo nie umiesz dobrze zapiac lancucha... Edytowane 15 Marca 2010 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ja w każdym motorze miałem łańcuch z zapinką i nigdy żadnych problemów nie było. Zakuwka wydaje mi się już mniej pewna bo można za bardzo albo za mało bolec przepchać a w zapince jak założysz dobrze to nie ma bata żeby coś się stało. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 A moze kolego nie w ta strone dales lepek zapinki? Albo nie umiesz dobrze zapiac lancucha... Wszystko fajnie tylko, że to nie moje zdjęcie. Pochodzi z ameryki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.