Skocz do zawartości

MZ ETZ 251 wersja policyjna - mocniejsza ?


Domieniek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jest mocniejsza ale moze to wynikać z chocby tego, ze policyjna (choc juz teraz wygląda jak klasyk...bez tych wielkich bialych owiewek itp...) jest młodsza i ma o wiele mniejszy przebieg Razz

 

 

 

Wcale nieprawda!!! Muj ojciec mial Zwyklą MZ 250 i Policyjną 250 i zembatki napedowe takie same:PRazz Mowi ze juz nie pamieta ale czymś sie ruzni przelozenia na skrzyni biegow albo na koszu sprzeglowym i ze te silniki autentycznie byly rowniez mocniejsze:P:PJa Tam nie wiem ale wydaje mi sie ze byly mocniejsze:PJak zmieniana byla fabrycznie elektryka wiec dlaczego nie mogli ruszyć silnika chodz by chcoiaz kanalow w cylindze ale peny tez nie jestem Confused Confused

 

Jesli macie potwierdzenia wiarygodne(jakies prospekty itp) ze tak bylo to poprosze ja osobiscie jestem zdania ze W SILNIKU NIC NIE BYLO a tymbardziej nie inne przelozenia skrzyni! a na koszu jak moze byc?? widziAles silnik ETZ 250?? To nie pędzi na lancuszku.

 

Pozdro!

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu ujeżdżałem ETZ-kę 251 z policyjnego demobilu. Choć porównania z ETZ-ką nie-policyjną nie mam, muszę przyznać, że uciąg miała dosyć konkretny i rozwijała licznikowe 140 km/h (wskazówka prędkościomierza szła nawet dalej). A na kółko szła obciążona dwiema osobami. :(

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersce etz250 przeznaczone na expot do krajów innych niż RWPG oraz dla wojska i policji (wtedy milicji) miały obniżoną moc (inny kruciec ssący i dysze w gaźniku) oraz (te przeznaczone na eksport na zachód) dozownik oleju.

 

Inna sprawa że moc etki zależy w dużym stopniu od dokładności regulacji i stanu silnika, a etki odkupione od policji też przecież były (a przynajmniej powinny być) serwisowane i takie rzeczy jak dysze czy nastawy gaźnika mogą sie różnic od tych fabrycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersce etz250 przeznaczone na expot do krajów innych niż RWPG oraz dla wojska i policji (wtedy milicji) miały obniżoną moc (inny kruciec ssący i dysze w gaźniku) oraz (te przeznaczone na eksport na zachód) dozownik oleju.

 

Inna sprawa że moc etki zależy w dużym stopniu od dokładności regulacji i stanu silnika, a etki odkupione od policji też przecież były (a przynajmniej powinny być) serwisowane i takie rzeczy jak dysze czy nastawy gaźnika mogą sie różnic od tych fabrycznych.

 

I z tym sie zgadzam, ale zadne inne skrzynie tak jak mówili wyzej!!!

Swego czasu ujeżdżałem ETZ-kę 251 z policyjnego demobilu. Choć porównania z ETZ-ką nie-policyjną nie mam, muszę przyznać, że uciąg miała dosyć konkretny i rozwijała licznikowe 140 km/h (wskazówka prędkościomierza szła nawet dalej). A na kółko szła obciążona dwiema osobami. Smile

 

 

I jezdzila jak kazda NORMALNA(nie jakis WT skarany)!!Kazda mz ZAMYKA BUDZIK!

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swej strony moge powiedziec że jak szukałem dla siebie ,MZ to miałem okazje ogladac i przejechac sie wersja policyjną,

miała ona przejechane 27 tys km,właściciel odkupił ja od policji i sam tez był policjantem,powiem tak silnik ciagnął bardzo słabo i predkośc rzedu 100km/h osiagnalem po dłuzszym rozpędzie,zbiórki tez nie miała rewelacyjnej ale może było tak dlatego przy silniku nic nie było robione,

Inna sprawa że moc etki zależy w dużym stopniu od dokładności regulacji i stanu silnika

dokładnie,własciciel mówił że chyba nawet silnik nie był rozbierany,może dlatego była taka słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda mz ZAMYKA BUDZIK!

 

Nie prawda! Widzę, że temat dość stary, został odświeżony. Do dnia dzisiejszego nie dowiedziałem się nic konkretnego o możliwości mocniejszego silnika w policyjnej wersji. Jedynie same domysły lub gdybanie i nic wiecej. Wiec jak jest, dalej niestety nie wiem i nikt nie może dać konkretnego dowodu. Moją jechałem max 125 km/h i nie sądzę żeby pojechała szybciej. Może do 130 by dociągneła, ale wątpię. Niech tylko nikt nie mówi, że silnik upomina się o remont i takie tam bo to nie prawda. Przyspieszenie jest bardzooo dobre jak na MZ oczywiście przystało, żadna jawa nie ma szans do 100 km/h. obecny przebieg to ok 19 tys km. Kupiłem ją jak miała 12500 km. Narazie żadnych problemów, wszystko działa super, silnik oczywiście nie rozkręcany. Jest bardzo zadbana. Rozważałem sprzedaż w niedalekiej przyszłości bo czas już na zmianę, ale ze względu na wyjątkowy stan techniczny i bliskie przywiązanie do tego moto :( zostawię sobie ją na stare lata...

 

pozdro :P

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest mocniejsza, temat byl walkowany na 4um. jedyna roznica to dysze w gazniku - owczesne normy czystosci spalin - wiec jest slabsza. jezeli chodzi o silnik to nie rozni sie niczym od zwyklej 251. grzebalem 2 takie silniki (kapitalka) i nic nie ma "innego".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest mocniejsza' date=' temat byl walkowany na 4um[/quote']

 

Był był i nikt konkretnie nic nie napisał, żadnych schematów itp. Jedynie teorie, które nie są pokryte żadnymi dowodami.

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec jeździł TS 250, pytałem go i mówi że na pewno nie była ona mocniejasza od "cywilnej" wersji. Pozatym na stacji obsługi na pewno ich nie przerabiali ani nie wznacniali, a mało prawdopodobne aby niemcy sprzedawali do milicji jakieś eźtra wersje (było wręcz odwrotnie). Mówił że z ta mocą to legendy rozpowszechniane po to aby ludzie mysleli że MZta jest mocniejsza od zwykłej i nie uciekali przed nią :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda mz ZAMYKA BUDZIK!

Nie prawda!

Niestety prawda 8) ja co prawda nigdy aż tak nie szarżowałem' date=' ale z pasażerem i furą bagażu (sakwy, tankbag i wielki kufer załadowany także od góry) jechałem 135, więc pewnie w normalnych warunkach zamknąłbym budzik :buttrock:

 

Trzeba bylo kupic MZ 500 . O ile wogole to jeszcze istnieje. Tata mi opowiadal' date=' ze to byla dopiero maszyna .[/quote']

Było coś takiego na allegro nie tak dawno temu. fajna sprawa. szło chyba za jakieś 3 tys., ale stan był dobry (co w naszych, polskich warunkach może oznaczać wszystko :crossy: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BULLSON FOREVER
a czy to nie było tak że te na rynek zachodnich niemiec były tylko dławione ?

 

Masz racje' date=' mz-ty w wersji policyjnej były dławione do 17 KM ,ale tylko na terenie dawnego RFN...musiały spełnić wymogi ekologiczne...i to dokładnie model ETZ 250 VP...wzmaianka o wersji policyjnej ,jak i wojskowej znajduje się w ŚM 10/2002...

 

Pozdrawiam

 

Hubert[/quote']

nie tylko te do policji-wszystkie byly dlawione, zeby spelnialy normy emisji spalin-polegalo to tylko na zastosowaniu mniejszej dyszy glownej ze 135 na 125

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ETZ a raczej MuZ 301 to tureckie Ety jako ze na poczatku lat 90 Turki wykupily upadajaca fabryke i przeniesli do siebie ponoc sa produkowane do dzisiaj

a MZ 500 byly w 2 wersjach 2T i 4T .Wersje 2T byly wylacznie do crossu i raczej nikt nie ma takiej etki prywatnie bo fabryka dbala aby sie nie rozeszly poza tor i zawodnikow fabrycznych.ETZ 500 4T z silnikiem Rotaxa sa spotykane sa mialem taka kupic w wersji enduro ale gosc na gieldzie marudzil ze nie ma aku i ze nie moze jej odpalic a potem dowiedzialem sie ze ma 27 koni i czesci do niej niedostepne wiec odpuscilem sobie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wersce etz250 przeznaczone na expot do krajów innych niż RWPG oraz dla wojska i policji (wtedy milicji) miały obniżoną moc (inny kruciec ssący i dysze w gaźniku) oraz (te przeznaczone na eksport na zachód) dozownik oleju.

 

100% racji, wyższa moc policyjnych etztek to stek bzdur..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...