Skocz do zawartości

Komar poważnym weteranem?


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gaźnik trefny. Zatkany filtr powietrza lub wlot do filtra. Zdejmij łącznik gaźnik-filtr i wtedy pal. Zwróć uwagę na powierzchnię styku gaźnik-cylinder, może łapać lewe powietrze. Zatkany wydech też ma takie objawy ale raczej powinien się odezwać i mocno dymić i być bardzo słabym na zatkanym wydechu.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chart ma elektroniczny zapłon, czyż nie? To utrudnia całą sprawę. Może być tak że iskra jest niby, zapłon git ustawiony ale nie pali bo moduł trefny. W chińczykach tak jest czasem, i w Mińsku też to spotkałem, że niby iskra git ale nie pali i po wymianie na inny moduł jest OK. No ale mówisz że na chwilę się odezwał to moduł powinien być OK.

 

Wersja z uszczelnieniem skrzynki korbowej jest dość realna jeśli czary-mary z gaźnikiem nie pomogą. Przerabiałem to kilka razy, m.in. w moim pierwszym moto które poskładałem ze sterty części. SHL M11. One miały dodatkową śrubę od spodu silnika do wietrzenia skrzynki korbowej. Ja tej śruby nie miałem wkręconej i za nic nie chciała odpalić. A po wlaniu paliwa do cylindra odzywała się bo dostała przymusową dawkę paliwa nad tłok, wtedy nieszczelność skrzynki korbowej (komory wstępnego sprężania :biggrin: ) nie robiły problemów bo mieszanka była tam gdzie trzeba. Dwa dni biegałem z nią po podwórku i nie chciała zagadać, a jeśli już gadał to tylko gdy ją pchałem, gdy wcisnąłem sprzęgło to silnik zdychał bo nie miał siły własnoręcznie chodzić przy braku ciśnienia w skrzynce korbowej.

 

NIe ma co uzywac polsrodkow, rozebrac, przeczyscic, przedmuchac, przemyc, poskladac i musi chodzic...

:icon_mrgreen:

 

 

Jak się nie wie co jest grane to wszystko na atomy i od nowa składamy cały silnik? :biggrin: Też tak kiedyś robiłem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po jesiennych ,,zabawach" z simsonkiem wiem że przerwa na świecy może napsuć sporo krwi, ale skoro po wstrzyknięciu paliwa silnik się odzywa to w gaźnik coś się stało, motur jest popsuty

 

co do tej iskry to może ginąć podczas pracy silnika, czasem na sprężeniu iskre szlag trafia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się nie mylę to Chart ma taki sam zapłon jak radzieckie motorowery (typ "piły motorowej" - nie ma przerywacza - jest jedynie stojan, który należy ustawić w odpowiednim miejscu aby impuls zbierany z trakcie pracy silnika "pojawiał się" w odpowiednim miejscu......);

Także wcale nie jest łatwo trafić na właściwy punkt (a iskra pokaże się w każdym położeniu);

Trzebaby to dokładnie sprawdzić(chyba, że się mylę i "poknociłem" typy silników)...........

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie dziś stałem się posiadaczem poważnego weterana - Komara.... :banghead: Typ 230.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa...foty. :biggrin: O tym Komarze pisałem jakiś rok temu, że był na parkingu strzeżonym i kolega go odkupił. A teraz stwierdza że nie ma gdzie tego trzymać bo inne moto ma więc sprezentował go mnie.

 

http://lh6.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/SUE0C941...0l4k/s640/5.JPG

 

http://lh6.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/SUEz61P1...IRs/s640/95.jpg

 

Numer ramy 43**

Numer silnika 28**

Rocznik 1960. Silnik bezpośrednio z Rysia, nie ten późniejszy a`la Rysiowy z drobnymi zmianami.

 

Lampa przednia i siedzenie nie są oryginalne. :icon_evil:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Elka na już spore towarzystwo. Muszę kilka sprzętów wystawić z garażu żeby się do niej dostać. A jak wiosną odpalę HD to w Komarze z wrażenia błotniki odpadną. :biggrin:

 

Nawet udało mnie się napompować tylne koło wczoraj. Do przodu wrzucę nową dętkę. Silnik jest rozebrany na atomy, niestety. Ale wszystko spakowane w pojemniki i słoiki. Cylinder u szlifierza, wał do regeneracji. Nie mam pojęcia co z tym Koszmarem zrobić. Sprzedać głupio bo to taki podarunek od przyjaciela, a robić też nie bardzo bo nie "czuję bluesa" w kwestii motorowerów. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...