qurim Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Gaźnik trefny. Zatkany filtr powietrza lub wlot do filtra. Zdejmij łącznik gaźnik-filtr i wtedy pal. Zwróć uwagę na powierzchnię styku gaźnik-cylinder, może łapać lewe powietrze. Zatkany wydech też ma takie objawy ale raczej powinien się odezwać i mocno dymić i być bardzo słabym na zatkanym wydechu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 A jeszcze mozesz łapa przycisnac wlot od strony filtra i zakrecic, takie ssanie, a jeszcze moze byc kabel wysokiego napiecia z ceki pekniety i jest przebice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 NIe ma co uzywac polsrodkow, rozebrac, przeczyscic, przedmuchac, przemyc, poskladac i musi chodzic... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Naprawic przez wymiane :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Chart ma elektroniczny zapłon, czyż nie? To utrudnia całą sprawę. Może być tak że iskra jest niby, zapłon git ustawiony ale nie pali bo moduł trefny. W chińczykach tak jest czasem, i w Mińsku też to spotkałem, że niby iskra git ale nie pali i po wymianie na inny moduł jest OK. No ale mówisz że na chwilę się odezwał to moduł powinien być OK. Wersja z uszczelnieniem skrzynki korbowej jest dość realna jeśli czary-mary z gaźnikiem nie pomogą. Przerabiałem to kilka razy, m.in. w moim pierwszym moto które poskładałem ze sterty części. SHL M11. One miały dodatkową śrubę od spodu silnika do wietrzenia skrzynki korbowej. Ja tej śruby nie miałem wkręconej i za nic nie chciała odpalić. A po wlaniu paliwa do cylindra odzywała się bo dostała przymusową dawkę paliwa nad tłok, wtedy nieszczelność skrzynki korbowej (komory wstępnego sprężania :biggrin: ) nie robiły problemów bo mieszanka była tam gdzie trzeba. Dwa dni biegałem z nią po podwórku i nie chciała zagadać, a jeśli już gadał to tylko gdy ją pchałem, gdy wcisnąłem sprzęgło to silnik zdychał bo nie miał siły własnoręcznie chodzić przy braku ciśnienia w skrzynce korbowej. NIe ma co uzywac polsrodkow, rozebrac, przeczyscic, przedmuchac, przemyc, poskladac i musi chodzic... :icon_mrgreen: Jak się nie wie co jest grane to wszystko na atomy i od nowa składamy cały silnik? :biggrin: Też tak kiedyś robiłem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 po jesiennych ,,zabawach" z simsonkiem wiem że przerwa na świecy może napsuć sporo krwi, ale skoro po wstrzyknięciu paliwa silnik się odzywa to w gaźnik coś się stało, motur jest popsuty co do tej iskry to może ginąć podczas pracy silnika, czasem na sprężeniu iskre szlag trafia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jeśli się nie mylę to Chart ma taki sam zapłon jak radzieckie motorowery (typ "piły motorowej" - nie ma przerywacza - jest jedynie stojan, który należy ustawić w odpowiednim miejscu aby impuls zbierany z trakcie pracy silnika "pojawiał się" w odpowiednim miejscu......); Także wcale nie jest łatwo trafić na właściwy punkt (a iskra pokaże się w każdym położeniu); Trzebaby to dokładnie sprawdzić(chyba, że się mylę i "poknociłem" typy silników)........... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Jezeli po zalaniu silnika paliwem odpala to wyglada na to ze zaplon ma w porzadku... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Właśnie dziś stałem się posiadaczem poważnego weterana - Komara.... :banghead: Typ 230. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Foty!Foty!Szybko! Szybko!Który rocznik?Orginał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Pochwal no sie tym nowym nabytkiem... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Właśnie dziś stałem się posiadaczem poważnego weterana - Komara.... :banghead: Typ 230. No i co tłuczesz o ścianę? Mogło być gorzej. To przecież nie Junak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 (edytowane) Aaaa...foty. :biggrin: O tym Komarze pisałem jakiś rok temu, że był na parkingu strzeżonym i kolega go odkupił. A teraz stwierdza że nie ma gdzie tego trzymać bo inne moto ma więc sprezentował go mnie. http://lh6.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/SUE0C941...0l4k/s640/5.JPG http://lh6.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/SUEz61P1...IRs/s640/95.jpg Numer ramy 43** Numer silnika 28** Rocznik 1960. Silnik bezpośrednio z Rysia, nie ten późniejszy a`la Rysiowy z drobnymi zmianami. Lampa przednia i siedzenie nie są oryginalne. :icon_evil: Edytowane 8 Marca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Pogratulować :bigrazz: Będzie elka miała towarzystwo :icon_razz: Z tyłu lampę tez masz chyba od nowszego (a ja ostatnio chodząc po starej zburzonej szopie znalazłem klosz od lampy starego typu :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 No Elka na już spore towarzystwo. Muszę kilka sprzętów wystawić z garażu żeby się do niej dostać. A jak wiosną odpalę HD to w Komarze z wrażenia błotniki odpadną. :biggrin: Nawet udało mnie się napompować tylne koło wczoraj. Do przodu wrzucę nową dętkę. Silnik jest rozebrany na atomy, niestety. Ale wszystko spakowane w pojemniki i słoiki. Cylinder u szlifierza, wał do regeneracji. Nie mam pojęcia co z tym Koszmarem zrobić. Sprzedać głupio bo to taki podarunek od przyjaciela, a robić też nie bardzo bo nie "czuję bluesa" w kwestii motorowerów. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.