Skocz do zawartości

Przerabiac czy nie przerabiac? Oto jest pytanie ?


MOC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pokaz jakis przykład ;)

 

Proszę bardzo (co prawda jest to Chang Jiang ale ze stworzeniem czegoś takiego z ruska bez suwaka w tylnym zawieszeniu również nie powinno być problemu);

 

http://i5.photobucket.com/albums/y183/rotx...geschwarz03.jpg

 

Główne elementy nie są cięte, ma dołożony krótki tylny błotnik, niski przedni, zmienione lampy, siodełko, wydechy i pare innych detali....

 

Wersja "koszowa" - http://img19.imageshack.us/i/spartoupgrade01.jpg/ (gdyby zlikwidować całkowicie przedni błotnik to nawet by mi się podobał w takiej wersji).

 

Oba motocykle można łatwo przywrócić do oryginalnego stanu.....

 

Ps;

Z tym motocyklem jest podobnie - http://media.photobucket.com/image/bobber%...71/SL700128.jpg

Jest zrobiony w fajnym stylu bez potrzeby cięcia....wystarczy powyrzucać część wyposażenia, a powrót do oryginału jest zawsze możliwy;

Pozdr.

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze chociaż ( oprócz ostatniego ) bez rewelacji- faktyczne ujdą. Tyle, ze nie zal bo przecież to nie zabytki.. no i własnie. Gdyby ktoś miał fantazje zrobić ze współczesnej repliki sokoła na użytek własny bobera- nie widzie w tym nic zdrożnego. Troszkę kasy plus wolna wola - efekt albo będzie ładny albo nie. I tu problem- prawie nigdy czoper czy bober z ruska nie wyjdzie ładny. Takie ma nieszczesne proporcje ze trudno z niego coś wyskrobać, a jak już to co najwyżej ujdzie a nie będzie piękny. Dodam, ze bardzo lubię oglądać przerobione profesjonalnie "castom-bajki" ;) szczególnie te "oldskulowe".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to żenada i tyle.Ani to ładne ani sprawne. A może potniemy Sokoła 600??Bedzie wspaniale wyglądał na czopera, albo jak bubler, tak, własnie potnijmy je wszystkie. Problem w tym ze te wynalazki w 99% nigdy nie sa skonczone i ida na dawce organów. Agrotunerom po prostu smierc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to żenada i tyle.Ani to ładne ani sprawne. A może potniemy Sokoła 600??Bedzie wspaniale wyglądał na czopera, albo jak bubler, tak, własnie potnijmy je wszystkie. Problem w tym ze te wynalazki w 99% nigdy nie sa skonczone i ida na dawce organów. Agrotunerom po prostu smierc.

Granat - nie dramatyzuj.

Czy to ładne czy nie - to już jest kwestia gustu. Mnie się bobbery i oldschoolowe choppery podobają - innym nie muszą;

Kilkakrotnie podkreślałem, że chodzi mi o budowę przykładowego bobbera bez potrzeby cięcia głównych elementów, ale jak widać do niektórych to nadal nie dociera i nie widzą różnicy między tym a zwykłym chlastaniem ramy itp. A ową różnicą jest to, że w pierwszym przypadku zastosowane przeróbki są odwracalne i da się z takiej maszyny zrobić "motocykl o fabrycznym wyglądzie".

Rozgranicz w końcu "agrotuning" od normalnej stylizacji - gdzie w drugim przypadku motocykle są skończone według myśli konstruktora, sprawne i w razie czego zawsze można je przywrócić do stanu pierwotnego....

 

Zawsze można też zrobić tak - http://www.motocykl-online.pl/testy/Dreamb...LA_Chopper_2002

 

Ps;

Dobrze wiesz, że podawanie takiego motocykla jak Sokół 600 jako przykład sprzętu do przeróbki jest nie poważne........

 

Pps;

Czyżbyśmy byli świadkami dyskusji podobnych do tych sprzed kilkunastu miesięcy na FM - coś się "rusza" w Weteranach ??

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy głównym prowodyrem był qurim. Aż dziw mnie bierze, że jeszcze nie zabrał głosu w tej dyskusji. Sam w tym momencie stoję przed dylematem, ponieważ planuję przerobić nieco swojego drugiego klasyka (tj. GL1000) tak, że odbiegnie znacznie od oryginału. Zmiany nie będą nieodwracalne, ale czy to będzie już profanacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Granat...

Dobrze wiesz, że podawanie takiego motocykla jak Sokół 600 jako przykład sprzętu do przeróbki jest nie poważne........

 

Wlasnie Granat :cool: i zacznij sie zachowywac powaznie bo spadnie na Ciebie gniew moda...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy głównym prowodyrem był qurim. Aż dziw mnie bierze, że jeszcze nie zabrał głosu w tej dyskusji.

 

Heh - może śpi :biggrin:

W każdym razie mógłby zabrać głos - może faktycznie coś by się zaczęło dziać....... :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walisz głową w mur Paolo. :icon_mrgreen:

Trudno żebyś ludzi z działu weterany przekonał do customizingu.

Jak dla mnie dobrze prawisz. :bigrazz:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za co?????A czemu podawanie przykładu sokoła jest do bani??Przeciez to tez weteran, i swietnie nadaje sie do ciecia i spawania. Róbta se co chceta ale z motocykli współczesnych, które maja mniej niz 30 lat, wtedy chetnie popatrze, Co do choperów, to akurat wracałem z pod koła polarnego cczy jak sie to nazywa w Szwecji jak był zlot HD, co za sprzety ciągneły to hoho, i taka grupa chopperowców jak na linku zawineła na stacje paliw gdzie robiłem pauze, ale miałem ubaw jak próbowali jakos wykrecic pod dystrybutor a to sie za cholere nie dało:)Ale widelec na 1,5metra do przodu i rózne inne przeróbki uniemozliwiajace jazde to pełna gama:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiesz, że podawanie takiego motocykla jak Sokół 600 jako przykład sprzętu do przeróbki jest nie poważne........

 

 

 

Wyjrzyj "zza miedzy" a zobaczysz że Sokół nie jest i nigdy nie był czymś boskim. W cywilizowanych krajach nikt nie szaleje za tym motocyklem bo są tam dużo lepsze marki/modele. Idąc Twoim torem myślenia Polacy mogą ciąć K-750 a Angole/Francuzi Sokoły i nie możesz zaprotestować. Dziś dobra Kaśka kosztuje 15k, za 10 lat podejdzie pod 20 a może więcej i ciekawe czy nadal będą cięte...

Jakikolwiek weteran powinien zostać weteranem a nie bobber'em czy innym trupem.

Chcesz bobbera? Zrób go z GSXR'a albo z V11 - gwarantuję że frajda z jazdy będzie zdecydowanie większa niż z pieca Kaśki. Nie potrafisz podać ani jednego przykładu dlaczego warto przerabiać taką Kaśkę czy innego Irbita. Myślę, wręcz wiem że chodzi o kasę ale to temat tabu...

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjrzyj "zza miedzy" a zobaczysz że Sokół nie jest i nigdy nie był czymś boskim.

Pozdro all :flesje:

 

Jako ze jestes mlody i niedoswiadczony wiec powiem Ci, ze SOKOL jest prawie boski inaczej nie osiagalby takich kwot ktore przyprawiaja o kolorowy zawrot glowy...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SOKOL jest prawie boski inaczej nie osiagalby takich kwot ktore przyprawiaja o kolorowy zawrot glowy...

:icon_mrgreen:

 

Zapomniałeś dodać: na Naszym folwarku...

 

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...