Kwiatek Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jak miło przeczytać, że komuś się jeden z nowszych Renaultów nie z*ebał :icon_twisted: Wolę CR ze względu na charakterystykę i kulturę. Ba, przed tym dieselkiem mielismy Lagune II przed liftem 1.6, kupiona z przebiegiem 180 000, przy 200 000 sypnely sie cewkofajki (ale samochod na 3 garach wrocil do domu ;) ) a przy 250 000 ja rozbilem. Ale poza tym nic sie z tym samochodem nie dzialo. Absolutnie. Nawet wnetrze po tym przebiegu wygladalo lepiej niz w passacie. Juz nie wspomne starego Kangoo z 98, ktore jezdzi i jezdzi i jezdzi :) Takie szczescie do Renowek mamy? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Mój Megane Dci nigdy się nie zepsuł, kozackie auto. Kozackie to jest Megane Sport. A tak w ogóle Megane II to syfiaste auto. Może miałeś szczęście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Ja też mam od nowości, 95 tys. i nic dobrego nie mogę powiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam Jakieś straszne narzekanie wam się włączyło. Ja posiadam na własność Audika. Stary prosty aczkolwiek na elektronice A4 B5 z legendarnym silnikiem 1,9TDI 115KM. Muszę powiedzieć że nie zawiodłem się kupując te auto. Ja sie na to samo auto przesiadłem własnie pomimo, ze jezdziłem wczesniej duzo nowoczesniejszym autem. W golfie IV 1.6 2003 16v padła jakaś sonda - cena nowej i to nie w serwisie tylko najtańsze co znalazłem - 450 zł. Szacun. 450zł za taka pierdołe to nic przy awariach w rocznikowo młodych autach, ktore potrafią isc w tysiące złotych. czy waszym zdanie CR jest bardziej udany niż pompowtryski ?? Pompowtryskiwacze nie mają pompy tak jak normalnie w dieslach bywa. To jest niewątpliwie zaleta, jednak ich rozwój niestety sie zatrzymał z przyczyn technologicznych. Common Rail posiada pompę, technologicznie pozwala na dalsze rozwijanie sie i uzyskiwanie lepszych wyników wiec dlatego montuje sie go teraz w autach. CR pracuje zaje*** równo i cicho w przeciwienstwie do przerazliwego klekotu pompowtrysków. Ale posiada delikatne elementy, bardzo podatne na jakośc paliwa. Pomimo, że CR wyznacza dzis kierunek rozwoju diesli, to uczynił z tych trwałych i niezawodnych jednostek delikatne i przesilone konstrukcje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 W golfie IV 1.6 2003 16v padła jakaś sonda - cena nowej i to nie w serwisie tylko najtańsze co znalazłem - 450 zł. Szacun. Ooooo!! Witam w klubie! A poduszki (mimo że nie ruszane) też Ci się ciągle świecą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Orientujecie sie czy można jeszcze kupić salonowego turbodiesla z pompą wtryskową, czy waszym zdanie CR jest bardziej udany niż pompowtryski ?? Jestem zdecydowanym zwolennikiem CR :cool: Pompowtryskiwacze nie mają pompy tak jak normalnie w dieslach bywa. To jest niewątpliwie zaleta, jednak ich rozwój niestety sie zatrzymał z przyczyn technologicznych. Bo kazdy wtrysk posiada indywidualna pompe, zintegrowana z wtryskiem... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Cała prawda o (nowoczesnym) dieslu: http://www.wojdas.24x7.pl/diesel.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 hmmm, czyli jeszcze kilka lat i chyba lepiej będzie mieć jakąś zagazowaną dość mocną i trwałą benzynę niż "rechota"z najnowocześniejszymi , mało wytrzymałym rozwiązaniami ... pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 hmmm, czyli jeszcze kilka lat i chyba lepiej będzie mieć jakąś zagazowaną dość mocną i trwałą benzynę niż "rechota"z najnowocześniejszymi , mało wytrzymałym rozwiązaniami ... pzdr. Jak tak dalej pójdzie to znikną wszystkie "mocne trwałe benzyny" ,na rzecz "mocnych i ekonomicznych benzyn" o pojemności 1000 ccm i mocy 500 koni z pierdylionem sprezarek i turbosprezarek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jak tak dalej pójdzie to znikną wszystkie "mocne trwałe benzyny" ,na rzecz "mocnych i ekonomicznych benzyn" o pojemności 1000 ccm i mocy 500 koni z pierdylionem sprezarek i turbosprezarek :wink: dodam jeszcze, że z bezpośrednim wtryskiem paliwa, których nie będzie można zagazować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 niedługo będzie jak w australii, stare proste auta sprzed 92r będą w cenie tych po 2002r :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 No cóz - małżonka miała Vectre C z 2003 roku 2.2 DTI- maks wersja z zajebista iloscia bajerów - psuła sie jak cholera, moja żona nie była wtedy w stanie zrozumieć dlaczego mój 30 wówczas letni golf 1, z ch*j wie jakim przebiegiem nogdy nie odmówił posłuszeństwa, a vectra ze 4 razy wróciła na lawecie. przekonała sie. obecnie z pełnym szacunkiem odnosi sie do mojej juz 16 letniej subaryny, sama jeździ vw bora, na pełnym wypasie, z silnikiem 1,6 benz, 8 zaworów, - odpukać auto abslolutnie idiotoodporne i bezawaryjne, a ma wszystko co mozliwe z wposazenia, Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 co do samochód z silnikiem dizla tdi nie psuły się ponieważ niebyły w nich skomplikowane układy wtryskowe w pierwszych tdci z wtryskiem wysokoprężnym psuły się głównie przez słabe pompy wtryskowe jaki słabe wykonanie wtrysków głównie przez firmę "delfi" samochody z tego okresu jak mercedes vito 2.2 tdci nie mają takich problemów ponieważ są w nich zastosowane dobre wtryski paliwa czego nie można powiedzieć o fordzie mondeo 2,0 tddci z tego samego okresu. Ale jeśli chodzi o nowe mondeo z silnikiem dizla nie można mu nic zarzucić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 co do samochód z silnikiem dizla tdi nie psuły się ponieważ niebyły w nich skomplikowane układy wtryskowe w pierwszych tdci z wtryskiem wysokoprężnym psuły się głównie przez słabe pompy wtryskowe jaki słabe wykonanie wtrysków głównie przez firmę "delfi" samochody z tego okresu jak mercedes vito 2.2 tdci nie mają takich problemów ponieważ są w nich zastosowane dobre wtryski paliwa czego nie można powiedzieć o fordzie mondeo 2,0 tddci z tego samego okresu. Ale jeśli chodzi o nowe mondeo z silnikiem dizla nie można mu nic zarzucić . a teraz jeszcze raz, tylko po polsku :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 co do samochód z silnikiem dizla tdi nie psuły się ponieważ niebyły w nich skomplikowane układy wtryskowe w pierwszych tdci z wtryskiem wysokoprężnym psuły się głównie przez słabe pompy wtryskowe jaki słabe wykonanie wtrysków głównie przez firmę "delfi" samochody z tego okresu jak mercedes vito 2.2 tdci nie mają takich problemów ponieważ są w nich zastosowane dobre wtryski paliwa czego nie można powiedzieć o fordzie mondeo 2,0 tddci z tego samego okresu. Ale jeśli chodzi o nowe mondeo z silnikiem dizla nie można mu nic zarzucić . Powinni Cie odeslac na kurs poprawnej polszczyzny o mechanice juz nie wspomne :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.