Hipolit Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam, jestem posiadaczem Hondy NX 650 Dominator z 90r. Przed rozpoczeciem sezony musze wprowadzic w nim kilka modyfikacji pod siebie czyli obnizyc wysokosc kanapy o jakies 50-100mm dla poprawienia komfortu jazdy, Przednie lagi wysunalem nad gorna polke prawie 50mm ale nie zmienilo to znacznie wysokosc kanapy. W jaki sposob moge bardziej zblizyc tyl motocykla do podloza? Czy regulacja napiecia sprezyny moze pomoc?? Czekam na wasze pomysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Poszukaj sobie w googlach wyrażenia DOG BONES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Znalazlem tylko temet na scigaczu gdzie ktos poszukuje tych elemntow do gs 500. Może ktos mi objasni do czego dokładnie sluza te dodatki. Domyślam sie ze montuje sie gdzies do uchwytow dolnych tylnego amorka, niech mi ktos przyblizy temat i objasni bo z tego co zobaczylem to moglbym zaprojektowac sobie cos takiego i dac do wyciecia jesli nigdzie tego nie znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Znalazlem tylko temet na scigaczu gdzie ktos poszukuje tych elemntow do gs 500. Może ktos mi objasni do czego dokładnie sluza te dodatki. Domyślam sie ze montuje sie gdzies do uchwytow dolnych tylnego amorka, niech mi ktos przyblizy temat i objasni bo z tego co zobaczylem to moglbym zaprojektowac sobie cos takiego i dac do wyciecia jesli nigdzie tego nie znajde. Jest to element z systemu dźwigni zawieszenia(pooglądaj u siebie okolice amora od dołu) masz tam pewnie cos takiego http://burkhartcycle.com/store/images/l1.jpg lub podobnego tylko krótsze,zmieniając to zmieniasz ,,wysokość",ale może na początek spróbuj zmniejszyć napięcie wstępne sprężyny,moto po tym jak na nim usiądziesz powinno bardziej usiąść na samym amorku,niższa opona też sprawi że będzie minimalnie niżej,z tym że może to wpłynąć jakoś na jazdę. Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 nauka korzystania z wyszukiwarki, etap pierwszy: wyszukiwarka znajduje się po prawej u góry jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr74 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Proponuję najpierw pojeździć. Mam XT i też mi się wydawało że znaczne obniżenie jest konieczne. Myślałem o zestawie obniżającym od Louisa (czyli zestawie dźwigni do niższego mocowania sprężyny) chciałem też odchudzić kanapę co może zrobić każdy tapicer. Ostatecznie ustawiłem najpierw napięcie wstępne tylnej sprężyny na możliwie najmniej ściśniętą, pojeździłem i stwierdziłem że właściwie jest Ok, po pół roku zmieniłem nastawę na średnią i jest dobrze. Mam też o rozmiar niższą oponę. Uważam że obniżenie o 100 mm o którym piszesz nie jest możliwe, właściwie jest bez sensu w motocyklu enduro. Pozdrawiam Edytowane 23 Stycznia 2010 przez piotr74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Ja zrobilem tym motocyklem juz 4,5 tys kilometrow tak ze wiem co i jak... Rozmawialem z kims kto obnizal juz dominka i kilka centymetrow mozna uzyskac na regulacji amorka, jesli to jest za malo to trzeba zrobic sobie przedlozki elementu ktory idzie od wachacza do tego do ktorego przykrecony jest amor(przepraszam za okreslunia ale nie znam konkretnych nazw, oto link http://priv.socjum.pl/galeria/foto/27/7 ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Powiem tak: W motocyklu są dwa koła i wszelkie druciastwo jest be - i to serio bo od tego może zależeć Twoje życie. Jeśli już coś robić to zmienić dog bones, ewentualnie zmienić amora na krótszy. Człowieka z takim patentem w pierwszej kolejności pierdyknął bym w łeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Nigdy bym nie zrobił czegos takiego w ten sposob w moim wlasnym motocyklu... a tym bardziej nie wydał bym 500zł na dwa mocne kawalki blachy zespawane z tulejka! Zobacze jak zloze Domiego w calosc po malowaniu jesli lekka regulacja miekkosci nie pomoze to sam cos takiego zrobie kosztem 100zł... Tego linka dalem bo nie wiedzialem czy wszyscy zrozumia to co napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 obniżanie motocykla, jak by nie było, enduro to wg mnie psucie motocykla wpuszczenie 50mm rur przedniego zawieszenia w półki to gruba przesada jak opuścisz motocykl 100mm na glebę to jakimi właściwościami będziesz dysponował? ani nie będzie dobrze zachowywał się w terenie, ani na szosie jeśli nie dajesz rady to może po prostu zmień motocykl? a może po prostu naucz się z tym żyć! Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Nigdy nie przerabiam czegos w motocyklu tak by nie dalo sie wrocic do oryginalnych ustawien, nawet gdy zasluzyl na malowanie to robie go na oryginal... Z tymi 50mm to troszeczke przesadzilem,obecnie lagi sa 25mm ponad gorna polke. Gdy wczoraj siedzialem w garazu to doszedlem do wniosku ze wystarczy gdy zmniejsze przeswit o 5cm. A tak szczerze mowiac o powodzie tej przerobki to tydzien temu mialem operacje barku i przez najblizszy rok ciezka jada czy to w terenie czy na szosie jest wykluczona, ten sezon bedzie dla mnie bardzo spokojny, wiec jesli nie bede jezdzil w teranie to duzy przeswit pod silnikiem nie bedzie mi potrzebny a tak male jego zmniejszenie nie wplynie negatywnie na umiejscowienie srodka ciezkosci. Dodam tez ze gdy jezdze z pasazerem lub innym obciazeniem motycykl siadzie na tyle ze jezdzi mi sie znacznie lepiej przy wiekszych predkosciak a tym bardziej przy mniejszych. W sezonie 2011 z pewnoscia wroce do ustawien fabrycznych. P.S Kondradzie; nie musze zmieniac motocykla! Edytowane 24 Stycznia 2010 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 a kto powiedział że dog bones kosztuje 500zł - chcesz to zrób sobie sam takie, nie widzę przeszkód - ja Ci podałem kierunek - nie powiedziałem kup czy zrób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dobrze wiem ze ty tego nie napisales. Na tej aukcji zestaw obnizajacy kosztuje 5 stow; http://allegro.pl/show_item.php?item=882245057 nic innego nie znalazlem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ile masz wzrostu? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 167cm dlatego mam nadzieje ze regulacja miekkosci wystarczy, amor jest w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.