Skocz do zawartości

piotr74

Forumowicze
  • Postów

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotr74

  • Urodziny 07/11/1974

Osobiste

  • Motocykl
    XT600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia piotr74

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Proponuję najpierw pojeździć. Mam XT i też mi się wydawało że znaczne obniżenie jest konieczne. Myślałem o zestawie obniżającym od Louisa (czyli zestawie dźwigni do niższego mocowania sprężyny) chciałem też odchudzić kanapę co może zrobić każdy tapicer. Ostatecznie ustawiłem najpierw napięcie wstępne tylnej sprężyny na możliwie najmniej ściśniętą, pojeździłem i stwierdziłem że właściwie jest Ok, po pół roku zmieniłem nastawę na średnią i jest dobrze. Mam też o rozmiar niższą oponę. Uważam że obniżenie o 100 mm o którym piszesz nie jest możliwe, właściwie jest bez sensu w motocyklu enduro. Pozdrawiam
  2. Przy okazji tematu olejowego podsyłam link do chyba mało znanej stronki shella www.shell-advance.romiko.pl/ Można poczytać nawet o technice jazdy i obsłudze :) pozdr
  3. kupowałem w Intermotors, tarcza Lucasa, do Sevenki, ale inna niż oryginał, kosztowała 460 zł
  4. A jak to ma zadziałać przy kraniku podciśnieniowym ?
  5. niestety nie umiem ci pomóc napisz na PW do ludzi którzy piszą w wątkach o XT w dziale mechanika
  6. tu masz wątek na ten temat http://forum.motocyklistow.pl/stronki-o-XT600-t109195.html
  7. Pociągnę wątek samej zamiany szosowego moto na enduro. Widać że jest taka tendencja, sam się temu poddałem z tych samych powodów co Macjek. Po 20 latach jeżdżenia bez większych przygód zauważyłem że na drodze nigdy nie było tak niebezpiecznie jak teraz. Nie wiem czy tak rzeczywiście jest, czy z wiekiem jakaś rozwaga większa się pojawia, czy mówiąc bardzo górnolotnie odpowiedzialność za rodzinę i takie tam. Efekt jest taki że z Sevenfifty przesiadłem się na Xt600 myśląc że takie soft enduro będzie dobre jako przejściówka. I jestem zadowolony, latam po lasach, szutrach, nie udaję motocrossowca i na razie jest ok. Zaglebić mogę tak jak na szosie ale głównie z własnej winy a nie kierowcy puszki. A do siebie ma się raczej większe zaufanie. pozdrawiam stojących przed podobnym wyborem piotr
  8. Dzięki Adam za głos, rozumiem że tuleja byłaby do wymiany a to pewnie trochę zabawy
  9. Czyli może wyć:) Właśnie ten dźwięk Sebringa jest taki sobie, za bardzo metaliczny
  10. witam, na piątym biegu skrzynia (silnik?) wyje. gwiżdże czy jak to nazwać. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? wydaje mi się że gdzieś słyszałem o tym, że to niby typowa usterka dla XTka (razem z problemami z alternatorem który ostatnio wymieniałem) ale nic w szukajce nie znalazłem I przy okazji: poszukuję kogoś kto ma wydech Sebringa do takiego moto, najlepiej z filtrem K&N, zmienionymi dyszami i zębatkami. Mam taki zestaw i chciabym się wymienić doświadczeniami. pzdr piotr
  11. Dzięki za pomocne uwagi. do Adam M: tak, mierzyłem na ustawieniu miernika na prąd zmienny (zakres 200V) do brys: wygląda na to że mam "prawidłowo rozpieprzony alternator" :icon_biggrin: bo taki objaw o który piszesz występuje do saretar: do kostki reglera dochodzą trzy białe kable z alternatora i czerwony plus do akumulatora przez bezpiecznik, dodatkowo jest czarny masowy do obudowy reglera masa jest ok, pomiary na białych takie same jak na kostce za alternatorem samego sposobu sprawdzenia reglera o którym piszesz nie znałem, popróbuję i dam znać ogólnie jest chyba kupa z altkiem i reglerem :icon_eek:
  12. to ciekawe co piszesz, sprawdzę rezystancję i jeszcze jedno, przy odłączonym akumulatorze, odpalonym silniku , na kablach które podłącza się do biegunów akumulatora jest jakieś 4,5 V i rosnie tylko do 5,2 przy zwiększaniu obrotów silnika do maksa. sądziłem ze regulator może być dobry a niskie napiecie na akumulatorze z pracujacym silnikiem jest jakąś wypadkową tego co przychodzi z alternatora (4,5 V) i napięcia samego aku (12,5V)
  13. przy każdych obrotach jest raptem kilka V, przy daniu w palnik na maksa nie ma nawet 8V, więc chyba coś nie tak i dodatkowo te napiecia na dwóch parach równe a na jednej trzy razy niższe - to zły objaw co potwierdza monter75 widzę że monter dopisał - jak wyżej - 25 V nierealne
  14. te 12,7 to tak jak mówisz po ładowaniu, a obroty nieznane bo brak obrotomierza w tej wersji :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...