Skocz do zawartości

Nowy mastodont BMW?


Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem skad czerpiesz swoje dane ale tu napisane jak byk ze seria ma 185.53 KM a po zalozeniu Akaprovic'a wzrasta do 191.30, czyli o 6 KM bez 0.23 KM :bigrazz:

 

Moze nie doczytalem, ze chodzi o pomiar na kole. Moje dane mam z prrospektu motocykla.

 

Poza tym stoi jak byk:

"The power increase with the Akaprovic system is substantial, and can be seen from 7000 RPM"...

To o czym tutaj rozprawiacie :icon_question:

:icon_rolleyes:

 

Can be eeen

 

Who toled that it can be seen ? Akrapovic ? ? ? :icon_mrgreen:

 

MOC, zyjesz juz troche na tym swiecie i powinienes wiedziec, ze papier jest cierpliwy. To tak jak w kazdym polskim ogloszeniu CBR 1100 XX na 164 KM :icon_mrgreen:

 

Ogladalem kiedys program o koncowkach wydechu przy Speed Triple, zaden nie osiagnal tej mocy co seryjny, jeden jedyny dorownal oryginalowi ( ale go nie przekroczyl ) Podobna sprawa byla przy porownaniu w K 1200 S oczym zdawalem relacje na forum - jest w archiwum.

 

Boję się o Ciebie.

 

Spoko, wydaje mi sie, ze dam jakos rade :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i BMW zabiło japońców i zasranych makaroniarzy.

 

 

Niby jak zabiło zasranych makaroniaży ?? Patrząc na cenę w Twinie maż Ducati 1198S 170 kM a to V2 z a nie R4, porównując do R4 masz MV 190 kM więc pytam się czym zabiło ? A cena porównywalna, jeśli chodzi o elektronikę i kontrolę trakcji to 1198 S również ma kontrolę trakcji.

 

Japońców owszem bo sprzęt oryginalny, ale to pierwszy sport BMW, jak bym maił wydać prawie 90 tys PLN to wolałbym kupić coś bardziej sprawdzonego, z większymi osiągnięciami, lepiej wyglądającego. A że na torze Monza BMW wyciągnie czas o 1 czy 2 sekundy lepszy to pytanie co mnie to obchodzi jako zwykłego użytkownika ?

 

 

W dlaszym ciągu japońce mają moce porównywalne ale kosztują najmniej, dlatego mają cześci z Tesco bo skoro łoży się masę kasy na rozwój i wyścig zbrojeń to trzeba szujać oszczędności, BMW pozycjonuje się wyżej i chciało "zabłysnąć" więc zrobiło coś za 2 razy większą kasę nico innego i lepszego niż masowy japońcy. Kwestia w tym że ciągle to niemowlak i stawia pierwsze kroki na sportowej arenie.

Edytowane przez enZo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam :)

ale Ty odkąd kupiłeś włoszczyznę odpisujesz na każdy post który choćby w małym, najmniejszym stopniu wadzi w rodzaj maszyny na jakiej śmigasz :) stary luzzz

jak sprzęt jest dobry to nie trzeba go zachwalać na każdym kroku-poradzi sobie sam...

 

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie mam :)

ale Ty odkąd kupiłeś włoszczyznę odpisujesz na każdy post który choćby w małym, najmniejszym stopniu wadzi w rodzaj maszyny na jakiej śmigasz :) stary luzzz

jak sprzęt jest dobry to nie trzeba go zachwalać na każdym kroku-poradzi sobie sam...

 

Ponownie zadeję to samo pytanie - czy w poprzednim poście napisałem cokolwiek o Aprilia ????

 

Jak byś czytał moje wypowiedzi zanim jeszcze kupilem włoski motocykl to byś wiedział ze zawsze szanowałem i popierałem takie marki jak Ducati, MV, Aprilia itd. mimo że jeździałem Hondą, i nie pierdoliłem jak inni że Honda to Honda, niezwawodna i w ogóle, zawsze się wypowiadam o motocyklach jak jest, nie piszę że się nie psują jak wymieniam to czy siamto, że hamują zajebiście jak tak nie jest, że mają ektra zawiechy itd. itp. Jak miałem CBR to głośno mówiłem o jej wadach, Kawasaki również, RSV również - że twarda, niewygodna, w lusterkach nic nie widać itd. a nie że wszytko jest super, tyle że dla mnie nie gra to roli, takie wady bo każde moto ma jakieś wady. Pozatym śmieszy mnie jak właśnie większość chwali to co ma podając argumęt że to niezawodne itd. i inne tego typu brednie, nie mając w życiu do czynienia z Włoskim motocyklem. Nie mart się, jak się coś spierdoli nie omieszkam o tym poinformaować na forum, i nie będę pisał że to jest tuper itd. lecz faktem jest że włosi robią inne motocykle, z lepszymi cześciami, podzespołami, z charakterem itd. a nie każdy na to patrzy jedne na papier i sosiągi, inny na cenę i dostępnosć cześci itd. itp.

 

Temat dotyczy BMW S 1000 RR i podniety o jej mega mocnym silniku R4, więc dla przykładu podję e moto o takich osiągach w wykonaniu MV są już dawno na rynku, i kosztują podobnie a w porównaniu do BMW mają długą sportową historię popartą osiągnięciami.

 

Oczywiście zaraz Yuby powie że jego Honda i tak wszytkie to moto robi ze startu i w ogóle :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale Ty odkąd kupiłeś włoszczyznę odpisujesz na każdy post który choćby w małym, najmniejszym stopniu wadzi w rodzaj maszyny na jakiej śmigasz :) stary luzzz

Dobrze gadasz :buttrock:

Juz chyba kazdy wie ze enZo strasznie napina bo ma makaronski sprzet.

 

Apropo tematu o BMW. Jak na "pierwszy" prawdziwy sportowy motocykl niezle zaszaleli. Ciekawy jestem jak bedzie wygladac nastepna wersja jak sie juz pozbedzie wad wieku dziececego. Szkoda tylko ze taki paskudny tez sprzet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz :buttrock:

Juz chyba kazdy wie ze enZo strasznie napina bo ma makaronski sprzet.

 

Apropo tematu o BMW. Jak na "pierwszy" prawdziwy sportowy motocykl niezle zaszaleli. Ciekawy jestem jak bedzie wygladac nastepna wersja jak sie juz pozbedzie wad wieku dziececego. Szkoda tylko ze taki paskudny tez sprzet

 

A głupiś :icon_razz: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...BMW pozycjonuje się wyżej i chciało "zabłysnąć" więc zrobiło coś za 2 razy większą kasę nico innego i lepszego niż masowy japońcy. Kwestia w tym że ciągle to niemowlak i stawia pierwsze kroki na sportowej arenie.

 

Enzo, troche nie tak. W podstawowej wersji z ABS cena zaczyna sie od 15 150,- € Fireblade z ABS'em kosztuje z tego co pamietam o 150,- € mniej wiec o czym my tu rozmawiamy ?

 

2 razy tyle kasy to chyba mowa o Wloszczyznie z literka S na koncu

 

Co do wad wieku dzieciecego to zgadzam sie z Toba calkowicie, mnie juz na to nie naciagna przynajmniej nie przed 2012 r.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enzo, troche nie tak. W podstawowej wersji z ABS cena zaczyna sie od 15 150,- € Fireblade z ABS'em kosztuje z tego co pamietam o 150,- € mniej wiec o czym my tu rozmawiamy ?

 

2 razy tyle kasy to chyba mowa o Wloszczyznie z literka S na koncu

 

Co do wad wieku dzieciecego to zgadzam sie z Toba calkowicie, mnie juz na to nie naciagna przynajmniej nie przed 2012 r.

 

:crossy:

 

Chyba w Niemczech za tyle chcą to sprzedawać bo polska cena ma oscylować coś koło 78 tys PLN. Ale poczekajmy aż pojawi się oficjalna cena u polskiego importera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba w Niemczech za tyle chcą to sprzedawać bo polska cena ma oscylować coś koło 78 tys PLN. Ale poczekajmy aż pojawi się oficjalna cena u polskiego importera.

Nie wiem skąd masz takie informacje...Kumpel sprzedaje Beemki i mówił o cenie dużo poniżej 70 tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd masz takie informacje...Kumpel sprzedaje Beemki i mówił o cenie dużo poniżej 70 tysi.

 

 

No i git, skoro cena ma być tak niska, to poczekajmy aż ktoś kupi i podzieli się opiniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerźneli od japoni i tyle. Kiedy japonia zapoczątkowała takie motocykle, niemcy myśleli że MZ to cud techniki... Dlamnie osobiścię, BMW jak i wszystkie niemieckie padaki, są przereklamowane, techniką, wiedzą itd odstają od żółtków.

Dlamnie japonia zawsze będzie "Bogiem" motocykli szybkozapierdalających itd.

Pozdrawiam :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerźneli od japoni i tyle. Kiedy japonia zapoczątkowała takie motocykle, niemcy myśleli że MZ to cud techniki... Dlamnie osobiścię, BMW jak i wszystkie niemieckie padaki, są przereklamowane, techniką, wiedzą itd odstają od żółtków.

Dlamnie japonia zawsze będzie "Bogiem" motocykli szybkozapierdalających itd.

Pozdrawiam :bigrazz:

 

Zs względu na wiek nie wolno Ci używać wulgarnych słów publicznie.

Firma BMW a wcześnie BFW istnieje od prawie 90 lat, pod koniec lat dwudziestych ubiegłego wieku wprowadziła do wielkoseryjnej produkcji motocykle z silnikiem w układzie Boxer. Co prawda pierwszy motocykl miał silnik wzdłuż ale już następny w poprzek ramy. W okresie przedwojennym motocykl tej marki pobijał kilka razy bezwzględny rekord prędkości a w tym samym czasie bosonodzy Japończycy ścigali się do kotła po miskę ryżu a do dzisiaj jedzą patykami bo nie wymyślili jeszcze łyżki i widelca.

Motocykle z wyśmiewanej prze Ciebie MZ kilka razy zdobywali najwyższe laury w Sześciodniówce.

Siądź do książek o historii motocykli i kilka lat poczytaj a potem możemy podyskutować.

To właśnie firma BMW pierwsza rozpoczęła produkcję motocykla z wtryskiem paliwa.Resztę możesz sobie sam poczytać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...