jjank Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 (edytowane) J.w. Dokręciłem głowicę właściwym momentem, ale ze byłem po kilku piwkach to zapomniałem dać podkładki. Dodam, ze sruby mają w sobie podkładki Edytowane 11 Grudnia 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 widzę, że na tej swojej XLi praktykujesz mechanikę eksperymentalną... Nie możesz zrobić tego jeszcze raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 11 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 jasne, ze mogę, ale to kupa roboty i pewnie nowa uszczelka :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 J.w. Dokręciłem głowicę właściwym momentem, ale ze byłem po kilku piwkach to zapomniałem dać podkładki. Dodam, ze sruby mają w sobie podkładki Czyli piwko było droższe bo powinieneś teraz kupić nową uszczelkę i zrobić to jeszcze raz. Brak podkładek powoduje dużo większe opory tarcia nakrętki z kołnierzem po aluminium głowicy i moment mimo dobrego ustawienia klucza był o wiele za mały. Na partyzanta możesz kolejno odkręcać nakrętki i podkładać posmarowane podkładki ale to zwykła rzeźba. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 (edytowane) Brak podkładek powoduje dużo większe opory tarcia nakrętki z kołnierzem po aluminium głowicy i moment mimo dobrego ustawienia klucza był o wiele za mały. Niestety Piotrze jeszcze dużo wody w kiblu upłynie zanim ludzie przyswoją elementarne zasady mechaniki. Swoją drogą : albo pije albo pieszczę swoje cacko :icon_evil: Edytowane 11 Grudnia 2009 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binkimoto Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Na twoim miejscu zrobił bym to raz jeszcze od początku z podkładką jak nie chcesz mieć w sezonie kwadratowych jaj.Teraz jest na to czas a w sezonie będziesz chciał jeździć a moto będzie stało uszkodzone i czekało za nowymi częściami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Jedynym wyjściem "na skróty" jest to co zaproponował Piotr - wymiana po jednej śrubie. Zresztą tak w samochodach robiło się dokręcanie głowicy po pewnym czasie. Właśnie się luzowało po 1 szt, a potem dokręcało właściwym momentem. PS. Nie pij robiąc motocykl, to karygodne, zarówno zawodowo, jak i amatorsko. Po piwku, to sobie możesz szmtką wydech polerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 (edytowane) No to mała lipa Ci się stała. Tak to jest jak się pije przy robocie. Też lubię zażyć browar przy grzebaniu bo wtedy mam 2 pieczenie na jednym ogniu czyli nie muszę później marnować czasu na picie. No ale jak ostatnio się wziąłem za rozkładanie Electry przy browarze to masakra. Następnego dnia na trzeźwo wszedłem do garażu i się wystraszyłem - z motocykla była tylko rama, pół silnika, skrzynia biegów i tylny wahacz. Reszta w atomach, śruby w kilku różnych pudełkach/słoikach i teraz wuj wie co do czego. :banghead: Gratisowo znalazłem 2 śruby urwane w goleniach widelca przedniego,, śruby które miały trzymać przedni błotnik. :eek: Ryczeć mi się zachciało bo używany zawias będzie mnie kosztował ze 2k PLN a wykręcać te śruby to delikatna sprawa. Przy okazji ciekawostka - przednie zawieszenie (Air Suspension) w HD jest marki SHOWA. A co do odkręcania śrub po jednej to może się uda i nie będzie puszczać i może głowica się nie skrzywi. Poprawna metoda dokręcania głowic w HD właśnie tak wygląda - dokręcić wszystkie śruby na krzyż, każdą o 18 obrotu, odkręcić pojedynczo i dopiero wtedy dokręcić tak jak trzeba. Oczywiście śruby muszą być posmarowane olejem. Edytowane 12 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 wiem, ze dałem ciała, nigdy juz nie wejdę z piwkiem do garażu, mea culpa, ale czy mozliwe jest ze sruby się zluzlują ? w wiekszosci aut nie ma w ogóle podkładek...ale tam są niby mniejsze wibracje jestem pewien na 100% ze głowica jest dokręcona jak nalezy, co widać nawet po zmieżdzonej uszczelce, tylko nurtuje mnie czy to sie moze odkrecic pozniej (sruby tzw. samokontrujące) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 wiem, ze dałem ciała, nigdy juz nie wejdę z piwkiem do garażu, mea culpa, ale czy mozliwe jest ze sruby się zluzlują ? w wiekszosci aut nie ma w ogóle podkładek...ale tam są niby mniejsze wibracje jestem pewien na 100% ze głowica jest dokręcona jak nalezy, co widać nawet po zmieżdzonej uszczelce, tylko nurtuje mnie czy to sie moze odkrecic pozniej (sruby tzw. samokontrujące) W takim razie po co piszesz taki temat? Motocykl to nie auto gdzie w większości śruby głowic są jednorazowe a koszt kompletu nowych nie przekracza kosztu jednej szpilki głowicy motocyklowej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Gratisowo znalazłem 2 śruby urwane w goleniach widelca przedniego,, śruby które miały trzymać przedni błotnik. :eek: Ryczeć mi się zachciało bo używany zawias będzie mnie kosztował ze 2k PLN a wykręcać te śruby to delikatna sprawa. Przy okazji ciekawostka - przednie zawieszenie (Air Suspension) w HD jest marki SHOWA. Firma SHOWA robi zawiechę do większości moto,nie tylko do Japonii.Po co kupować nowy zawias skoro wykręcenie urwanych śrub z alu to prosta sprawa,wystarczy dospawać się do nich magiem i wykręcić urwane gwinty.Nawet nie próbuj wiercić bo napewno Ci wiertło zejdzie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ogólnie picie niewielkich ilości alkoholu lub palenie papierosów powinno pomagać :biggrin: . Robisz przerwę na łyk piwka lub macha i po chwili relaksu wpada ci do głowy co spieprzyłeś :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz 6 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ogólnie picie niewielkich ilości alkoholu lub palenie papierosów powinno pomagać :biggrin: . Robisz przerwę na łyk piwka lub macha i po chwili relaksu wpada ci do głowy co spieprzyłeś :biggrin: :biggrin: :biggrin: [/quot e] no cóż znów skrzynka piwka i zrobić jeszcze ras :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Papieros zawsze pomaga. Np. jeśli jest z czymś problem i nie wiem jak to rozkminić wtedy siadam, odpalam faję i patrzę na motocykl i to co mnie męczy, wtedy po chwili przychodzi oświecenie że już wiem w czym problem. Biorę młotek i do roboty. :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Panowie papierosa można palić w trakcie roboty ale nie przy robocie a jeśli chodzi o alkochol to piwko jedno również można ale nie założenie podkładek pod szpilki to dla mnie śmiech i skończy się tym co Piotrek napisał większymi oporami na łbie szpilki a nie na jego gwińcie oraz zagnieceniem aluminium pod łbem co prowadzi do uszkodzenia głowicy, więc jeśli piszesz że dokręciłeś odpowiednią siłą to jesteś w błędzie i nie wiesz na czym to polega, co do odkręcania się szpilek to nie będą się odkręcały tylko będzie ci wygniatać aluminium pod łbem szpilki ponieważ jest mniejsza powierzchnia oparcia łba na głowicy! jeśli chodzi o katamarany to niektóre mają podkładki a nie które nie mają ale te które nie mają podkładek mają tak skonstuowane łby szpilek jak by te podkładki były dospawane do szpilek po to aby zwiększyć powierzcnie przylegania do głowicy. Tu masz fotki jak twierdzisz te bez podkładek: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...DN%26start%3D36 I te z podkładkami: http://images.google.pl/imgres?imgurl=http...DN%26start%3D36 Sery ale dla mnie to jesteś paplok a nie mechanik Pozdrawiam Edytowane 13 Grudnia 2009 przez sq9jkt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.