Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jasna cholera... Po zmianie na sprzęgło Barnett wystarczył miesiąc na to by doprowadzić do końca wytrzymałości część która jest odpowiedzialna za docisk sprzęgła :/ Coś takiego mi pękło na pół http://www.r3owners.net/attachments/common-issues/388d1204117579-clutch-parts-update-5707491998.jpg

Miał ktoś kiedyś z tym problemy? Z tego co czytam to dosyć często to pęka i dopiero od Roadsterów naprawili niedoróbkę. Pospawaliśmy porządnie ale zastanawiam się żeby tego czymś nie wzmocnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom wypas wyjazd, juz jestem chetny na powtorke ;).............z tego co piszesz to Rumunia duzo lepsza niz Bułgary??? Ja w tym roku objechałem Zamosc, Przemysl, Bieszczady i jak zaczelo lac w Cisnej to pojechalismy na Wegry, ale my nawinelismy raptem polowe tego co ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo. witam wszystkich forumowiczów. podobnie jak niektórzy nie mam konta na facebooku, naszej klasie, nie korzystam z komunikatorów i innych cudoków... jedyne konto jakie mam to na www.superdupcie.pl.... ;) . Ostatnio przez przypadek wpadłem na Wasz ślad na necie i to co tu przeczytałem zaskoczyło mnie niezmiernie. Posiadaczem Krokieta jak Szanowny Pan Tapir raczył nazwać to monstrum jestem od 4 miesięcy - jest okrutnym masturbantem jak zauważył jeden z moich kumpli po krótkiej przejażdżce. Zastosowałem od razu Wasze rady odnośnie wiercenia tłumików i wywalenia tych przepustnic - rzeczywiście to działa.. Czekam na łącznik zamiast katalizatora i filtr z K&N - i oczywiście zmiana softu. Niestety w międzyczasie zaczyna mi padać skrzynia - miał ktoś taki problem - jedziesz na 2 - w miare powoli przyspieszasz i ok. 3tyś obr jakby zaczynało sprzęgło ślizgać i nagle dup łapie z głuchym walnięciem przy 4tyś. Nie jest to niestety sprzęgło - przy innych biegach i obrotach tego nie ma. Mam pytanko - miał ktoś podobny temat i czy macie magika który to opanuje...

Edytowane przez wojti_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Rokeciarze!

 

Zapytam jeszcze raz może... Wymieniłem sprzęgło na Barnett. Wszystko grało idealnie aż do momentu kiedy nie pękł mi walec (nie wiem jak się nazywa to profesjonalnie) dociskający sprzęgło http://imgs.inkfrog.com/pix/tmeiners/2005_TRIUMPH_ROCKET_III_V-207987_-_Engine_Cover_Clutch_003.jpg

Czy kiedyś komuś się stało coś podobnego, no i jak sobie z tym poradził? Nowej części nie ma nigdzie, no chyba że z całą obudową.

 

A i jeszcze pytanie a propos przepustnic. Odkręcać tak jak to opisaliście wcześniej czy lepiej ustawić komputerem? Czy po odkręceniu komputer nie będzie pluł błędami?

 

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odkreciłem blaszki i mam spokoj, tylko uwazaj jak cholera zeby ci jakas srobka nie wpadla do srodka bo bedziesz rozbieral silnik. Ja sobie na wszelki wypadek okleilem tasma papierowa przed odkreceniem. Blaszki swietnie sie sprawdzaja w roli podstawek pod kieliszki w warsztacie ;)

 

Co do sprzegla to nie mam pojecia ale tak sie zastanawiam czy uszkodzenia elementow nie biora sie z tego, ze zamieniamy oryginalna czesc na silniejsza i ona niszczy pozostale podzespoly z nia wspolpracujace. Mocniejszy docisk sprzegla to obciazenie dla elementow z tym pracujacych i moze dlatego cos nie wytrzymalo. Pojazd jest zbudowany z czesci, ktore ze soba wspolpracuja i maja taka wytrzymalosc zeby wszystko gralo. Wymiana jednego elementu na mocniejszy, silniejszy, wytrzymalszy wymaga czesto wymiany wielu innych, ktore razem z nim pracuja. Po to zeby caly uklad wytrzymal. To tylko luzne przemyslenia bo nie wiem dokladnie co tam wymieniales i na jakie, ale............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info z blaszkami.

 

Co do sprzęgła to wymieniałem sprężyny i tarcze. Wcześniej mi się zgrzały sprężyny i skróciły o prawie półtora cm. Teraz jest idealnie jednak docisk jest mocniejszy gdyż sprężyny wykonane są z lepszej stali. Podejrzewam że masz rację, oryginalna część nie wytrzymała bo nie była zaprojektowana na takie obciążenie. Na razie znalazłem człowieka który wytoczy i wytnie na laserze nową część. Niestety oryginalna jest niedostępna (zresztą po co jak znowu mi się złamie). Okazuje się ze oryginalna jest ze zwykłej "miękkiej" stali. Nie węglowej ani węglowanej. Zobaczymy jak się uda zamiennik.

 

W przyszłym tygodniu będę wywalał puszkę z katalizatorem i wsadzam trójnik + rozwiert rur, no i na koniec te przepustnice. Którą mapę najlepiej wybrać? 20221Map.hex OEM ta będzie ok?

 

Mam jeszcze wiele wiele więcej pytań, ale wszystko w swoim czasie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do starych sprężyn, to Triumph coś sam pozmieniał, bo w zestawie updejtującym do starszych rocketów T1000008 lub T1000009, o który wcześniej pytałem, są między innymi inne sprężyny (być może też ten wałek-nie wiem).

Jeżeli chodzi o klapki to nie wykręcałem, ale wgrałem mapę z pełnym otwarciem i zniesionymi blokadami (żadna z fabrycznych - 20145TuneJardinesFixed). Przy okazji ta mapa zwiększa trochę dawkę paliwa na niskich biegach, zdejmuje ograniczenie prędkości oraz koryguje licznik w dół, żeby nie ograniczać się budzikiem. Jeżeli wyrzucimy tylko klapki nie wiem, czy mieszanka nie będzie zbyt uboga i nie będą wypalać się gniazda zaworowe. Wprawdzie klapki w większości map fabrycznych przymknięte są tylko na 3 pierwszych biegach, więc może to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej z tego co czytam to ta mapa jest do Rocketa z katalizatorami : 20145TuneJardinesFixed.hex md5checksum Rocket III Classic Full power with catalyst

Myślałęm nad wrzuceniem tej mapy : Power-Tripp Jardine 3xK&NRU-2780a.hex

md5checksum Rocket III, without catalyst, Jardine exhaust, 3 K&N air filters 2780, Fuel up to E10, Minimum 95 RON (89 RON/MON) fuel,

Pasuje do mnie jeśli chodzi o brak puszki z katalizatorem i filtr K&N.

 

Co do tego wałka to kicha z dostępem, nigdzie go nie ma. A i dołączam się do poszukiwań zestawu upgreade. Mój jest z 08 roku i z chęcią bym mu parę rzeczy upgreadował do wersji na przykład z Roadstera. Marzą mi się zegary Roadsterowe z poziomem paliwa i ilością km do przejechania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...