Skocz do zawartości

Wspinaker

Forumowicze
  • Postów

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Wspinaker

  • Urodziny 08/27/1962

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Złotniki

Osobiste

  • Motocykl
    Rocket 3GT, VMAX 1700
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Wspinaker

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Cześć. To normalne. Rocket ma suchą miskę olejową. Olej w trakcie pracy pompowany jest do zbiornika, a gdy stoi powoli spływa. Dlatego poziom sprawdzamy po pracy silnika (tak około 1 minutę po wyłączeniu silnika).
  2. Pojawił się, więc wypróbowałem. Nowy Rocket III. Od wczoraj w salonie w Poznaniu jest demo w wersji R. Pohamuję emocje i napiszę tylko fakty, żeby opinia była "obiektywna". 1. Ciężar - niby zabrali mu tylko około 40kg, ale wrażenie jest jakby ważył poniżej 200kg. Niesamowite wrażenie podczas manewrów na postoju oraz na winklach. 2. Pokonywanie winkli to sama przyjemność. 3. Kanapa - siedzi się idealnie wpasowanym. Wykonanie, marka premium. Zbiornik węższy i symetryczny !!!. Idealnie się go trzyma nogami. 4. Skrzynia biegów. Wreszcie 6 bieg 🙂 Biegi chodzą lekko i sprawnie. Wprawdzie w Roadsterze nie narzekam (jest lepiej niż w poprzednim Classicu), ale tutaj to wszystko chodzi jakoś lepiej dopasowane. 5. Sprzęgło hydrauliczne - przestaniemy wzmacniać palce lewej ręki. 6. Fabrycznie zakładają opony Cobra. Trzymają jak przyklejone. Ale podobne wrażenie miałem jak założyłem Cobry w Classicu. 7. Wykonanie - pełna dbałość o szczegóły i wykończenia. Nigdzie nie widać tak powszechnej ostatnio taniości. Podnóżki pasażera to dzieło sztuki. Ta dbałość o takie szczegóły powoduje, że Triumph staje się chyba najlepiej wykonaną obecnie marką wśród motocykli. 8. Pozycja - To wersja R, więc siedzimy jak na typowym nakedzie. Wąska (no może prawie wąska), prosta kierownica. Przy tej pozycji niestety trzeba schylać głowę do zegarów. Usiadłem w salonie na GT i pozycja jest całkiem inna. Świetna widoczność w lusterkach montowanych na końcach kierownicy. Brak nawet małej owiewki, więc trzeba się mocno trzymać. 9. Odpalanie z kluczykiem w kiszeni. Bardzo wygodne, ale wlew paliwa niestety na kluczyk. Niestety łatwo też odjechać bez (pojawia się tylko komunikat na wyświetlaczu). 10. Warto od razu przełączyć w tryb sport. Jest ogromna różnica pomiędzy trybem drogowym. 11. Dźwięk - grzeczny, ale piękne basy. Z oddali słychać "Delicate sound of thunder". Trudno było oddać kluczyk w salonie 😞 Teraz czekam na demo GT. Usiadłem na nim w salonie i pozycja jest całkiem inna (kierownica wyższa i wygięta, nogi do przodu -trochę za bardzo wg mnie). Świetna widoczność zegarów. Potem usiadłem na swojego Roadstera i ....... też go kocham. Pozdrawiam Wspinaker
  3. Jeżeli czyszczenie czujnika nie pomoże to będzie najprawdopodobniej problem z czyjnikiem położenia przepustnicy. Powszechny problem Rocketów, dość powszechnie opisywany wcześniej na forum. Wymiana wymaga regulacji przy pomocy oprogramowania. Sam to przerabiałem w Classicu. Można go kupić na stronie Triumpha. Ponieważ mieszkasz niedaleko, jak by co mogę "społecznie" pomóc w wyregulowaniu przy pomocy TuneECU. Pozdrawiam Wspinaker
  4. Cześć Fanatyku, Spokojnie możesz odkręcać. Nic nie wyleci. Oczywiście może trochę kapnąc z czujnika. Masz jakiś problem z obrotami? Pzodrawiam Wspinaker
  5. Mam pytanie, czy ktoś z Was zmieniał w Roadsterze fabryczne tłumiki na akcesoryjne. Robiłem to w Classicu i zmiana była korzystna z dwóch powodów. Tłumiki były krótsze, co fajnie odsłoniło tylne koło oraz dzwięk był bardziej basowy, bez zbytniego podniesienia głośności. Zastanawiam się na dym samym ruchem w Roadsterze, ale w tym przypadku akcesoryjne nie są niestety krótsze, a dźwięk Roadstera jest już bardziej basowy i nie wiem, czy akcesoryjne coś wnosi. Jeśli ktoś używa lub używał akcesoryjnych chętnie poznam opinię. Pozdrawiam Wspinaker
  6. Witam na forum i zapewniam, że z każdym przejechanym kilometrem będziesz go kochał coraz bardziej (pomimo wszystkich jego wad). Pozdrawiam Wspinaker Problem został rozwiązany w Roadsterze. Tutaj klamka jest już normalna. Wcześniej miałem Classika i trzeba było się do tego przyzwyczaić. Na szczęście pomimo miękkiej klamki te hamulce nie były złe (przynajmniej nie miałem nigdy z tego powodu problemów). Gdy zastanawiałem się nad zmianą Classika, po wykonaniu wielu różnych jazd testowych na wszystkim co się da, wybrałem Roadstera. Tak to już jest z Rocketem, że narzekamy na niego na tym forum, ale trudno zamienić go na coś innego. Gdyby ktoś przed zakupem Rocketa przeczytał to forum, mógłby się "trochę" zrazić. Ja na szczęście wszedłem na to forum dopiero po jego zakupie i dzięki temu jestem do dziś szczęśliwym ujeżdżaczem Rocketa. Pozdrawiam Wspinaker
  7. "Ostatnio miałem taka przypadłość która mnie z lekka zaskoczyła a mianowicie obroty czasami trzymał fajne równe jak dostał trochę po zaworach to spadały do 500 i tak że prawie gasł ... Zdarzyło sie dopiero to pierwszy raz wiec nie panikuje ale jeśli by co to czy wykręcenie jego (czujnika) jest bezproblemowe w sensie olej mi nie zacznie się tam lać lub coś takiego ... nie miałem jeszcze z tym sprzętem do czynienia dlatego pytam" Witam nowego zadowolonego Rocketa (i tak już będzie na wieki). Co do wolnych obrotów, jeżeli to wystąpiło dopiero raz to jeszcze bym się nie martwił, ale to może być zwiastun konieczności wymiany czujnika połżenia głównej przepustnicy. Wielu z nas już to przerabiało. Gdy czyjnuk położenia wału jest zanieczyszczony (ten koło rozrusznika) to obroty raczej falują i nawet wchodzą same na wysokie. Jeżeli sytuacja się powtórzy, zacząłbym od regulacji przy pomocy TuneEcu, a jak to nie pomoże to trzeba będzie wyminić czujnik przepustnicy. Jak przejrzysz forum, to znajdziesz na ten temat dużo informacji. Odczytaj wiadomość ode mnie. Pozdrawiam Wspinaker
  8. Witam z Wielkopolski. Serwisówka wysłana. Kit miałem, ale sprzedałem już koledze z forum. Nie wiem swoja drogą czy już go wymienił? Co do N-ki to mam teraz Roadstera i wg mnie skrzynia działa lepiej, chociaż w Classicu też z tym nie było większego problemu. Na pewno jeżeli chodzi o biegi to ma znaczenie rodzaj oleju i butów :-) Pozdrawiam Wspinaker
  9. Ja już wczoraj i dzisiaj trochę polatałem :-) Jak nie będzie mokro za tydzień to może zrobimy w niedzielę jakiś mały "Tour de Wielkopolska". Pozdrawiam Wspinaker
  10. Trudny temat jak zwykle. Korzystałem trochę z Cerbolu. Gdy się zobaczy ich warsztat można się nieco przerazić, ale wygląda na to, że wszystko ogarniają. Ja byłem zadowolony. Najważniejsze jest to, że są to pasjonaci, a nie przypadkowi mechanicy. Pozdrawiam Wspinaker
  11. Skoro Touringowi wystarczają 4 biegi (kolega Arnie wie o co chodzi) to BossHossowi pewnie wystarczy jeden... Wymieniaj Touringa bez wahania. Chętnie polatam BossHossem :-) Swoją drogą ciekawe jak by na nim latał Navigator, albo jego koleżka z Czech. Myślę, że mogliby spokojnie zakrzywić przestrzeń i udowodnić teorię Einsteina. Pozdrawiam Wspinaker
  12. Koniec Rocketa :-( Jak donosi coraz więcej plotek w 2017 roku Rocket nie ma już być oferowany w sprzedaży. Zabijają go nowe normy czystości spalin. Nic nie słychać o następcy, więc tym bardziej musimy dbać o nasze. W sumie to ma już 12 lat, co i tak jest niezłym wynikiem, ale mimo wszystko żal będzie. Nawet jak wymyślą kiedyś coś nowego to podejrzewam, że będzie już bardziej eco i straci swój wyjątkowy charakter potwora. Pozdrawiam Wspinaker
  13. Nie wiem, gdzie to wyczytałeś? Poniżej masz kilka linków (zerknij przy okazji na jego aktualną cenę) : http://www.worldoftriumph.com/triumph_part_number_lookup.php?partdes=T1000008 - tutaj jest SLV w symbolu, czyli silver http://www.worldoftriumph.com/triumph_part_number_lookup.php?partdes=T1000009 https://www.dropbox.com/s/xihip4jhkb41pit/20161007_225152.jpg?dl=0
  14. Jeżeli masz numer VIN poniżej 337294 to prawdopodobnie pojawił się znany problem z dwójką, który potem Triumph poprawił. Jak by co to mam kit naprawczy, który Triumph wypuścił w 2008 roku (numer kit-u to T1000008). Wersja do czarnego silnika. Oprócz całej poprawionej dwójki jest tam jeszcze kilka poprawek (ślizgacze do łańcucha rozrządu, obudowa i łożyska zdawcze na wał, trochę kabli...no i oczywiście komplet uszczelek). Przesiadłem się na Roadstera,więc już go nie potrzebuję Jeżeli masz VIN poniżej tego numeru to napisz do mnie na priva. Pozdrawiam Wspinaker
  15. Witamy kolejnego potwora w Wielkopolsce. Fajnie, że jest nas coraz więcej. Napisz coś więcej o swoim nowym nabytku i oczywiście o sobie (czym jeździłeś przed Rocketem). Odpisałem na Twoją wiadomość, więc zerknij do wiadomości. Pozdrawiam Wspianekr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...