Skocz do zawartości

Triumph Rocket III


Kapiszon
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeeessttt. Doleciała wreszcie paczka. Dekatalizator i filtr K&N. http://i47.tinypic.com/2py5f82.jpg

Teraz czas to poskładać do kupy, zmienić mapy zapłonu, odkręcić górne przepustnice i ogieeeeńńńń :)

Najlepszy jest podpis wytłoczony na czwórniku :

NOT FOR ROAD USE!

Ups :P

No ale żeby nie było tak pięknie to dalej czekam na wytoczenie docisku sprzęgła...

Edytowane przez blubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to chodziło. Na tyle czesto żeby nigdy nie był suchy. Na pewno po każdym myciu. Do tego jeszcze pomiedzy żeby nie wysechł. Filtr w tej postaci jest tylko nośnikiem tego olejku a dopiero olejek wyłapuje syf. Jak o tym zapomnisz to szybko silnik złapie brud i się będzie docierał w przyśpieszonym tempie. Filtr K&N to większa wydajność ale i zabawa. Dlatego głownie sprawdza się w sporcie, tam gdzie bez przerwy wszystko sie kontroluje. Ja dla spokoju psychicznego i komfortu niezaglądania spokojnie rezygnuje z tygo 0,5KM mocy więcej.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie szukałeś ,ale według tej aukcji wszystko jest w porządku

http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr .

 

dzięki bardzo - to jest to cudo !!! tyle że kurde chyba bez tych tulejek i podkładek co na tej fotce są. ale to już chyba nie problem - dam rade to przecie dorobić. jeszcze raz dzięki za chęci i poświęcony bezcenny czas. Pozdrawiam

 

Jeeessttt. Doleciała wreszcie paczka. Dekatalizator i filtr K&N. http://i47.tinypic.com/2py5f82.jpg

Teraz czas to poskładać do kupy, zmienić mapy zapłonu, odkręcić górne przepustnice i ogieeeeńńńń :)

Najlepszy jest podpis wytłoczony na czwórniku :

NOT FOR ROAD USE!

Ups :P

No ale żeby nie było tak pięknie to dalej czekam na wytoczenie docisku sprzęgła...

 

Aaaa... niczego nie zazdroszczę ale ten dekatalizator to bajeczka...... poluje na takowy i na razie nic. Dzisiaj maszynkę postawiłem do znajomego serwisu i będą patroszyć świniaka.... skrzynie rozbiorą, sprężyny w lagach wymienią, oleje i płyny, świece irydowe, i demontaż katalizatora żeby na wzór był dla miszcza co to może da rady wytworzyć. KONIEC SEZONU DLA RAKIETY definitywnie uważam za OTWARTY. Dobrze że biedne stare bmw k100 zostało!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tam Zardy - srardy ...

- tu obczaj boskie pistole!!!. Zard to jakoś tak brzęczy nie wiele lepiej niż rozwiercony standard. lepiej te dziury wiertłem za 20zetków wyborować niż wydać na nie 5 albo 7tyśków.. Edytowane przez wojti_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... No to panowie powiem tak. Czwórnik kupiłem bardzo okazyjnie w komplecie z filtrem K&N. Z czwórnika zaspawałem jeden z odpustów na prawa stronę i zostawiłem tylko prawa-lewa. Dwa przeprojektowane wydechy z Suzuki Intruder 1400 wpuszczone do dekatalizatora. Zdjęcia dokładne całego układu i motocykla puszczę na koniec zimy :)

 

BTW!!!!!!!!!!! Ważna sprawa, jeśli ktoś z was będzie chciał wymieniać sprzęgło na Barnett i pęknie mu docisk (co się musi stać...) to proszę o kontakt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...