Skocz do zawartości

Sport do turystyki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Co możecie polecić z motocykli sportowych nadających się do turystyki. Nie interesują mnie motocykle typu FJR czy też XX. Raczej bardziej sportowy na którym można wyskoczyć np. w Alpy i nie paść po drodze.

Chętnie 1000 cm3. Poprzednio miałem Kawasaki 636 '03, i szukam czegoś wygodniejszego, równie dobrze się prowadzącego, z mniej szywnym zawieszeniem. Kawa na dziurach dość mocno nabiał obijała :icon_rolleyes:

 

Cena do 20 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co możecie polecić z motocykli sportowych nadających się do turystyki. Nie interesują mnie motocykle typu FJR czy też XX. Raczej bardziej sportowy na którym można wyskoczyć np. w Alpy i nie paść po drodze.

Chętnie 1000 cm3. Poprzednio miałem Kawasaki 636 '03, i szukam czegoś wygodniejszego, równie dobrze się prowadzącego, z mniej szywnym zawieszeniem. Kawa na dziurach dość mocno nabiał obijała :icon_rolleyes:

 

Cena do 20 tys.

 

Kupuj taki jaki ci sie podoba. Zawieszenie sportowych motocykli ma pełną regulacje wiec na wyprawę w alpw możesz je poprostu łagodniej zestroic. Teraz każdy bedzie polecał model którym jezdzi. Ja zrobiłem w tym sezonie austrię, włochy, szwajcarię moim TLR- em i nie nażekałem. Jak masz jaja to dasz radę każdym. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może FZS 1000 (143km) lub FZ1 (150) Power przecinaka, wygoda turystyka i na pewno w alpach da tą samą wydajność co przecinak i niebo więcej komfortu ? :>

Oj trochę uogólniłeś ;) Do mocy plastika trochę mu brakuje a do wygody turystyka bardzo dużo...Przede wszystkim ochrona przed wiatrem jest słaba. Mi to nie przeszkadza kompletnie, ale na dalekich przelotach autostradą daje się ta wada we znaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zdania, że najpierw określ sie jakie motocykle Ci sie podobają, jakies konkretne modele. Bo wiekszość "sportowych" motocykli mozna wykorzystywac turystycznie, kwestia podejscia i chęci tez ma duze znaczenie.

Moje moto to tez typowy sport turystyk, w ktorym jest jednak wiecej turystyka, ale po winklach tez da sie ostro polatac bez problemu.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX-9R, mam na sprzedaż jak chcesz :biggrin:

 

A z nowszych konstrukcji, tak ok. 20 kzł, chyba najbardziej Gixxer. Choć tak na upartego, każdym jednym dasz radę, solo. Kwestia samozaparcia.

 

P.S. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...e+taki+motocykl , może Ci pomoże. Ja decyzję już podjąłem :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta ZX9 to najlepszy turystyk lepszy nawet niż honda Gold Wing :bigrazz:

 

Żeby nie być gołosłownym: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1590077.html

 

Bardzo ciekawy był test porównawczy przeprowadzony podobnie jak poprzedni pod koniec 2002 r. Testowane motocykle badano pod kątem przydatności do turystyki. Zaskoczeniem może być to, że w tej trudnej próbie "dziewiątka" przegrała tylko z BMW R 1150 GS Adventure, za to górowała nad Suzuki GSX 1400, a nawet nad Hondą Gold Wing !

 

Ogólnie polecam cały tekst do lektury. Jeśli jeszcze oprócz walorów użytkowych wziąc pod uwagę ekonomię tego moto, to nie jest to wcale taki głupi pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie. Nie musi to być motocykl typowo sportowy, może być sportowo-turystyczny do ok 250 kg gotowy do jazdy i przyzwoicie się prowadzący.

 

Co do pojemności to jak napisałem, chętnie 1000 ale nie jest to najważniejszy argument.

 

Motocykle, które brałem pod uwagę:

 

- vfr 800 fi - dobre opinie o tym sprzęcie, kolejny wypust z VTEC podobno już niezbyt udany. stosunkowo niska cena w porównaniu do mojego budżetu ale też ma już swoje lata.

 

- zx9-r - wymienione już wcześniej, bardziej sportowy ale też ma już swoje lata, pozatym wolałbym moto na wtrysku.

 

- bmw f800st - na papierze trochę mało mocy, ciekawi mnie napęd paskiem, najmłodszy rocznikowo i najdroższy jak narazie.

 

Triumph Sprint 1050 ciekawa propozycja. Jak z jakością w porównaniu do japończyków?

I jeszcze jako ciekawostka bardziej co sądzicie o BMW R1100S?

 

Rozrzut dosyć spory jak widać, ale coś nie mogę się zdecydować. Normalnie jak baba w ciąży :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- bmw f800st - na papierze trochę mało mocy, ciekawi mnie napęd paskiem, najmłodszy rocznikowo i najdroższy jak narazie.

 

I jeszcze jako ciekawostka bardziej co sądzicie o BMW R1100S?

Jeździłem f800s i według mnie jest wystarczająco wygodny, wersja ST jest zbędna ;)

Silnik baaardzo żwawy jak na te swoje 85(chyba) kucy. Przy odrobinie zaparcia szedl z gazu na kolo. O jego potencjale świadczy klasa markowa wyścigów. Zresztą widzialem co te sprzety robią na torze-pełen szacun. Śmiesznie niskie spalanie pozwala tanio śmigać. Z reguły bardzo dobrze wyposażone(grzane manety,ABS, BC)-więc na trasę jak znalazł. Mi się tylk oskrzynia nie podobała(trafiałem na luz np. między 4 a 5 biegiem) i za miękkie przednie zawieszenie. Poza tym super sprzęcior.

 

Co do R1100S to super motocykl, szkoda że ma taki gówniany silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem f800s i według mnie jest wystarczająco wygodny, wersja ST jest zbędna ;)

 

O widzisz ciekawa informacja, bo jednak S wygląda o wiele lepiej niż ST.

 

Co do R1100S to super motocykl, szkoda że ma taki gówniany silnik :D

 

Fakt jak na pojemność to te 90KM nie zachwyca. Brytyjska prasa zachwala, więc byłem ciekaw co sądzicie. Pozatym jeszcze za młodym na moto z cyckami, ale kiedyś kto wie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gsxr1000 k1-k4 duze, wygodne ,zajebisty moment na dole i w srednim zakresie , mniej pali niz r1 02-06'

idealne do szybkiej turystyki :crossy:

 

Gixxer 1000 pierwszej generacji to kanapa w porownaniu do R1.Bardzo wygodny.

Pamietam jak sie tym pierwszy raz przewiozlem,,pierwsza mysl to byla," hm ,tym daloby sie jechac bo Kaliforni ",,,)

 

R1- nie polecam,im nowszy model tym mniej wygodny,szczegolnie te z wydechem w zadupku.Chyba za ktos lubi miec jaja i tylek ciagle podgrzewane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ducati 1098 - motocykl wygodny i przystosowany do dalekich podróży, ostatnio przetestowany na trasie Jedwabne-Stawiski-Kolno- brata ranczo i żadna żarówka nie pękła ani żaden kawałek plastiku, jedyny minus zbiornik plastikowy- tankbag musi miec troczki, no i przy przyspieszaniu w nocy nic nie widać- bo światło oświetla koronę drzew- hahahaha.Pozdr. J-999 N.

 

P.S. Sorki nie doczytałem ceny...

 

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...