soulreaver Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) [...] Triumph Sprint 1050 ciekawa propozycja. Jak z jakością w porównaniu do japończyków? Poszukaj w dziale Triumph http://forum.motocyklistow.pl/index.php?ac...changefilters=1 lub jeśli chcesz się bardziej zagłębić w temat polecam odwiedzić forum http://www.triumphrat.net/sprint-forum/ . Ja ze swojej strony dodam że nic się mi nie zepsuło jak na razie... :biggrin: Edytowane 5 Grudnia 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 K4 i złoisz dupy. A Tobie Yubas co ? Chory ? Mało , że czwórka w rzędzie to jeszcze Suzuki :) Jak dla mnie to ciekawy temat, chętnie bym wskoczył na coś bardziej poręcznego niż Haya, a o zbliżonym pierdolnięciu, chętnie bardziej narwanym charakterze, myślałem nad sp-1, może tlr ale i litrowe K2-k4 chyba by także spełniło oczekiwania, jechałem jedynie (kawałek) k5, sprzęt mega poręczny, lekki i prawie nieobliczalny :) Pzdr i obserwuję temat ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) Tak na poważnie- to potwierdzam opinie n/t Suzuki K1-K5, brat z żonką jeździł z pn/wsch Polski aż do Brna i z powrotem i i dali radę, bez żadnych niemiłych sensacji- no ale my jesteśmy z innej epoki- my to ludzie, które mogą pod drzewem w deszczu spać... Uważać tylko trzeba z obrotami powyżej 6000 ponieważ bodajże od tego momentu wiecej powera wykazuje niż Kawa 636 w ogóle..., ale to kwestia przyzwyczajenia...no i trzeba też czasmi uważać przy wyjściach z szybkich zakrętów na ostrym gazie na 3 biegu stanie na gumę przy 180 km/h, tak więc przed naprzemiennymi łukami wzmożona uwaga jak najbardziej wskazana,ale to me własne uwagi z przejażdżki... Pozdr. J 999 N. Edytowane 6 Grudnia 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 :lalag: Jazda po mieście - rulez, na torze - rulez, turystyka - kwestia przyzwyczajenia (pewien gonzo zorganizował sobie nawet wyprawę dookoła świata na erłanie... i dał radę) :bigrazz: Dla mnie to pic na wode. Moze i przejechal cały świat wokół, ale to wyglada jak sponsoring Yamahy. Ale dookola świata przejedziesz na upartego nawet na MZ ETZ , z całym szacunkiem do tego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czego by nie kupił, to bedzie chwalił. Wszytsko sie nadaje do turystyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Dodam, że aktualnie przebywam w Irlandii, w planach mam kupić moto na wiosnę w Polsce i na kołach z powrotem na wyspę. Biorąc pod uwagę średnią opadów rocznie GSX-R 1000 to chyba jednak za dużo. Brak garażu wymusza przechowywanie sprzęta pod pokrowcem w ogródku. I zastanawiam się czy nie lepiej kupić coś tańszego (VFR 2000-2001 ok 12 - 13 tys.) bo szczerze mówiąc nie wiem jak moto zniesie takie warunki. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Dodam, że aktualnie przebywam w Irlandii, w planach mam kupić moto na wiosnę w Polsce i na kołach z powrotem na wyspę. Ludzie masowo z Wysp motocykle targają żeby na nich w Polsce zarobić, a Ty tam siedzisz i chcesz w Polsce sprzęta zakupić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Targają ale z UK w Irlandii motocykle są droższe. Ja nie chcę na nim zarobić tylko kupić coś w przyzwoitym stanie, żeby posłużyło jakiś czas. Pozatym chcę ubezpieczyć moto w Polsce bo tutaj stawki są zabójcze. No ale jakby tu się coś trafiło nie mówię nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 O widzisz ciekawa informacja, bo jednak S wygląda o wiele lepiej niż ST. Od ST rozni sie sportowa kierownica (w st prosta), krotsza szybka, mniejsza owiewka boczna, inne felgi, z tylu uchwyt a nie plyta pod kufer. Jesli chodzi o moc, to moj na hamowni mial 98 KM i szczerze mowiac to nie slyszalem zeby te sprzety mialy mniej niz katalogowo. Gadalem nawet z kolesiem na hamowni i mowil ze mierzyl wlasnie te cup'owe motocykle i wszystkie mialy ok. 90 KM. Ogolnie polecam - odpowiedni watek o tym sprzecie znajdziesz w dziale BMW tutaj. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Biorąc pod uwagę średnią opadów rocznie GSX-R 1000 to chyba jednak za dużo. Brak garażu wymusza przechowywanie sprzęta pod pokrowcem w ogródku. zalozysz dobre nowe opony niebedziesz mial problemow z trakcja , trzymalem wiele motocykli w ogrodku na parkingach pod pokrowcami , min k4 1000, nie mialem z nim zadnych problemow widac ze sam niewiesz czego chcesz albo przeraza Cie te 145km na kole :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 (edytowane) Ceny w irl poszły w dół i spokojne jestes w stanie wyrwac za taką cene jak w Polsce. Jesli nie, to pozostaje jeszce Irl Pół, daleko nie jest, a ceny takie jak w uk :wink: Z ubezpieczeniem też różnie bywa :buttrock: Z jakiego County jestes??? Edytowane 7 Grudnia 2009 przez Syrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1612830 czy jest szansa, że to w ogłoszeniu jest faktycznie takie "Ahh" "ohhh" jak piszą i na na foto wygląda ?? http://www.scigacz.pl/Suzuki,GSX-R,1000,K1...genda,8169.html hmmm Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 pewnie że jest... za tyle to w tamtym sezonie można było wyrwać K1 w super stanie! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1612830 czy jest szansa, że to w ogłoszeniu jest faktycznie takie "Ahh" "ohhh" jak piszą i na na foto wygląda ?? Prawą owiewkę miał robioną, więc nie taki bezwypadkowy. Zależy jeszcze co ktoś rozumie przez bezwypadkowy. :icon_arrow: Szramer, fakt cieżko mi się na coś zdecydować. Tymbardziej, że żadnym z wymienionych tu nie jeździłem, a jakoś nie podejżewam, że są chętni do użyczenia na testy :icon_mrgreen:. Co do mocy to te 20KM więcej niż 636 chyba aż takiej różnicy nie robi? Nie wiem bo nie jezdziłem 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 no i nie oryginalne lusterka!!! i naklejka na błotniku-gość kręci :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.