:W: Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam Co możecie polecić z motocykli sportowych nadających się do turystyki. Nie interesują mnie motocykle typu FJR czy też XX. Raczej bardziej sportowy na którym można wyskoczyć np. w Alpy i nie paść po drodze. Chętnie 1000 cm3. Poprzednio miałem Kawasaki 636 '03, i szukam czegoś wygodniejszego, równie dobrze się prowadzącego, z mniej szywnym zawieszeniem. Kawa na dziurach dość mocno nabiał obijała :icon_rolleyes: Cena do 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_R6 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 tylko R1;] lecę w te wakacje Brno-MotoGP/WSBK a potem Alpy...tylko R1;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 tylko R1;] :lalag: Jazda po mieście - rulez, na torze - rulez, turystyka - kwestia przyzwyczajenia (pewien gonzo zorganizował sobie nawet wyprawę dookoła świata na erłanie... i dał radę) :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam Co możecie polecić z motocykli sportowych nadających się do turystyki. Nie interesują mnie motocykle typu FJR czy też XX. Raczej bardziej sportowy na którym można wyskoczyć np. w Alpy i nie paść po drodze. Chętnie 1000 cm3. Poprzednio miałem Kawasaki 636 '03, i szukam czegoś wygodniejszego, równie dobrze się prowadzącego, z mniej szywnym zawieszeniem. Kawa na dziurach dość mocno nabiał obijała :icon_rolleyes: Cena do 20 tys. Kupuj taki jaki ci sie podoba. Zawieszenie sportowych motocykli ma pełną regulacje wiec na wyprawę w alpw możesz je poprostu łagodniej zestroic. Teraz każdy bedzie polecał model którym jezdzi. Ja zrobiłem w tym sezonie austrię, włochy, szwajcarię moim TLR- em i nie nażekałem. Jak masz jaja to dasz radę każdym. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 A może FZS 1000 (143km) lub FZ1 (150) Power przecinaka, wygoda turystyka i na pewno w alpach da tą samą wydajność co przecinak i niebo więcej komfortu ? :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 A może FZS 1000 (143km) lub FZ1 (150) Power przecinaka, wygoda turystyka i na pewno w alpach da tą samą wydajność co przecinak i niebo więcej komfortu ? :> Oj trochę uogólniłeś ;) Do mocy plastika trochę mu brakuje a do wygody turystyka bardzo dużo...Przede wszystkim ochrona przed wiatrem jest słaba. Mi to nie przeszkadza kompletnie, ale na dalekich przelotach autostradą daje się ta wada we znaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) Też jestem zdania, że najpierw określ sie jakie motocykle Ci sie podobają, jakies konkretne modele. Bo wiekszość "sportowych" motocykli mozna wykorzystywac turystycznie, kwestia podejscia i chęci tez ma duze znaczenie. Moje moto to tez typowy sport turystyk, w ktorym jest jednak wiecej turystyka, ale po winklach tez da sie ostro polatac bez problemu. Edytowane 4 Grudnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 ZX-9R, mam na sprzedaż jak chcesz :biggrin: A z nowszych konstrukcji, tak ok. 20 kzł, chyba najbardziej Gixxer. Choć tak na upartego, każdym jednym dasz radę, solo. Kwestia samozaparcia. P.S. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...e+taki+motocykl , może Ci pomoże. Ja decyzję już podjąłem :buttrock: Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Ta ZX9 to najlepszy turystyk lepszy nawet niż honda Gold Wing :bigrazz: Żeby nie być gołosłownym: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426,1590077.html Bardzo ciekawy był test porównawczy przeprowadzony podobnie jak poprzedni pod koniec 2002 r. Testowane motocykle badano pod kątem przydatności do turystyki. Zaskoczeniem może być to, że w tej trudnej próbie "dziewiątka" przegrała tylko z BMW R 1150 GS Adventure, za to górowała nad Suzuki GSX 1400, a nawet nad Hondą Gold Wing ! Ogólnie polecam cały tekst do lektury. Jeśli jeszcze oprócz walorów użytkowych wziąc pod uwagę ekonomię tego moto, to nie jest to wcale taki głupi pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Małe sprostowanie. Nie musi to być motocykl typowo sportowy, może być sportowo-turystyczny do ok 250 kg gotowy do jazdy i przyzwoicie się prowadzący. Co do pojemności to jak napisałem, chętnie 1000 ale nie jest to najważniejszy argument. Motocykle, które brałem pod uwagę: - vfr 800 fi - dobre opinie o tym sprzęcie, kolejny wypust z VTEC podobno już niezbyt udany. stosunkowo niska cena w porównaniu do mojego budżetu ale też ma już swoje lata. - zx9-r - wymienione już wcześniej, bardziej sportowy ale też ma już swoje lata, pozatym wolałbym moto na wtrysku. - bmw f800st - na papierze trochę mało mocy, ciekawi mnie napęd paskiem, najmłodszy rocznikowo i najdroższy jak narazie. Triumph Sprint 1050 ciekawa propozycja. Jak z jakością w porównaniu do japończyków? I jeszcze jako ciekawostka bardziej co sądzicie o BMW R1100S? Rozrzut dosyć spory jak widać, ale coś nie mogę się zdecydować. Normalnie jak baba w ciąży :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 - bmw f800st - na papierze trochę mało mocy, ciekawi mnie napęd paskiem, najmłodszy rocznikowo i najdroższy jak narazie. I jeszcze jako ciekawostka bardziej co sądzicie o BMW R1100S? Jeździłem f800s i według mnie jest wystarczająco wygodny, wersja ST jest zbędna ;) Silnik baaardzo żwawy jak na te swoje 85(chyba) kucy. Przy odrobinie zaparcia szedl z gazu na kolo. O jego potencjale świadczy klasa markowa wyścigów. Zresztą widzialem co te sprzety robią na torze-pełen szacun. Śmiesznie niskie spalanie pozwala tanio śmigać. Z reguły bardzo dobrze wyposażone(grzane manety,ABS, BC)-więc na trasę jak znalazł. Mi się tylk oskrzynia nie podobała(trafiałem na luz np. między 4 a 5 biegiem) i za miękkie przednie zawieszenie. Poza tym super sprzęcior. Co do R1100S to super motocykl, szkoda że ma taki gówniany silnik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Jeździłem f800s i według mnie jest wystarczająco wygodny, wersja ST jest zbędna ;) O widzisz ciekawa informacja, bo jednak S wygląda o wiele lepiej niż ST. Co do R1100S to super motocykl, szkoda że ma taki gówniany silnik :D Fakt jak na pojemność to te 90KM nie zachwyca. Brytyjska prasa zachwala, więc byłem ciekaw co sądzicie. Pozatym jeszcze za młodym na moto z cyckami, ale kiedyś kto wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 gsxr1000 k1-k4 duze, wygodne ,zajebisty moment na dole i w srednim zakresie , mniej pali niz r1 02-06' idealne do szybkiej turystyki :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 gsxr1000 k1-k4 duze, wygodne ,zajebisty moment na dole i w srednim zakresie , mniej pali niz r1 02-06' idealne do szybkiej turystyki :crossy: Gixxer 1000 pierwszej generacji to kanapa w porownaniu do R1.Bardzo wygodny. Pamietam jak sie tym pierwszy raz przewiozlem,,pierwsza mysl to byla," hm ,tym daloby sie jechac bo Kaliforni ",,,) R1- nie polecam,im nowszy model tym mniej wygodny,szczegolnie te z wydechem w zadupku.Chyba za ktos lubi miec jaja i tylek ciagle podgrzewane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Polecam Ducati 1098 - motocykl wygodny i przystosowany do dalekich podróży, ostatnio przetestowany na trasie Jedwabne-Stawiski-Kolno- brata ranczo i żadna żarówka nie pękła ani żaden kawałek plastiku, jedyny minus zbiornik plastikowy- tankbag musi miec troczki, no i przy przyspieszaniu w nocy nic nie widać- bo światło oświetla koronę drzew- hahahaha.Pozdr. J-999 N. P.S. Sorki nie doczytałem ceny... Edytowane 5 Grudnia 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.